آموزش پنهان کردن استوری های واتس اپ از دید برخی مخاطبین

استوری یا status در اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قابلیت پنهان شدن از دید برخی کاربران را داراست.واتس‌اپ که بدون شک محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، به دنبال پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی موفق همچون اینستاگرام و فیسبوک، قابلیت جدید و محبوب استوری را تحت عنوانstatus  به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند در این اپلیکیشن نیز تصاویر و ویدیوهای کوتاه موردنظر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

  قابلیت گروه بندی آلبوم تصاویر و استیکر‌درنسخه وب واتس اپ

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

 

آموزش مخفی کردن استاتوس واتس اپ (WhatsApp Status)

استاتوس واتس اپ شبیه به استوری اینستاگرام است و شما می توانید در آن عکس، فیلم و یا فایل صوتی مورد نظر را برای ۲۴ ساعت به نمایش بگذارید. ممکن است به هر دلیل دوست نداشته باشید شخص یا اشخاص خاصی وضعیت واتس اپ شما را ببینند شما به راحتی می توانید استاتوس خود را از دید این عده مخفی کنید.

 

 

برای پنهان کردن استاتوس واتساپ کافی است به روش زیر عمل کنید:

  • برنامه واتس اپ را باز کنید.
  • روی علامت سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Account را انتخاب کنید.
  • وارد بخش Privacy شوید.
  • گزینه Status را انتخاب کنید.

در این قسمت سه گزینه می بینید:

آموزش مخفی کردن استاتوس واتس اپ برای بعضی مخاطبین

  1. My contacts
  2. …My contacts except
  3. …only share with

با انتخاب گزینه اول (My contacts) استوری واتس اپ شما برای همه افرادی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند نمایش داده می شود و در واقع استاتوس واتس اپ شما از دید هیچ شخصی پنهان نمی شود این گزینه به صورت پیش فرض انتخاب شده است.

انتخاب گزینه دوم (…My contacts except) به شما این امکان را می دهد که وضعیت استاتوس واتس اپ را از دید افرادی که انتخاب می کنید پنهان کنید. افرادی که مقابل اسم آن ها تیک بزنید قادر به دیدن استاتوس واتس اپ شما نیستند.

گزینه سوم (…only share with) برعکس گزینه دوم عمل می کند با انتخاب این گزینه فرادی که می خواهید استوری واتس اپ شما را مشاهده کنند را انتخاب می کنید.

 

 

DELL XPS 13-9380

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *