تعمیر ال سی دی لپ تاپ

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

تعمیر ال سی دی لپ تاپ

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

اگر هنگام استفاده از لپ­ تاپ دل با مشکل مواجه شدید مثلا احساس کردید که لپ‌تاپ شما چشمک می­زند یا صفحه آن یک دفعه خاموش شد بهتر است برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ از تیم ما مشاوره رایگان بگیرید. علاوه بر مشکلات مرتبط با ال سی دی لپ ­تاپ دل می­توانید هر سوالی که درباره قطعات سخت­افزاری یا نرم­افزارهای سیستم خود دارید از مشاوران ما بپرسید.

برخی از کاربران زمانی که با مشکلی مواجه می­شوند نمی­توانند مشکل خود را دقیقا توضیح دهند. در چنین مواردی معمولا دست­پاچه می­شوید. نگران نباشید. ما برای این مشکل نیز راه­حل مناسبی داریم. می­توانید عکس یا فیلم ایرادات لپ­تاپ خود را برای کارشناسان ما بفرستید و پاسخ مناسب را دریافت کنید. ما سعی کردیم از تیمی مجرب برای تعمیر و بخش مشاوره استفاده کنیم. تجربه طولانی ما دلیل کافی برای اعتماد شما است. می­توانید در هر لحظه برای حل مشکلات خود با ما در تماس باشید.

انواع صفحه نمایش لپ تاپ

نمایشگر لپ تاپ دل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لپ تاپ می باشد که نگهداری آن هم باید با دقت و توجه باشد. اما اگر بنا به هر دلیلی نمایشگر لپ تاپ دل دچار آسیب و صدمه شود، برای تعمیر آن چه کنیم؟

[note note_color=”#7e66ff” text_color=”#ffffff” radius=”3″]مراجعه به نمایندگی لپ تاپ دل، یکی از راه‌هایی است که در مقابل شما قرار دارد. در صورت خرابی لپ تاپ دل، کارشناس واحد تعمیر لپ تاپ دل با شما تماس گرفته و در زمانی کوتاه، دستگاه شما تعمیر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر، انواع صفحه نمایش لپ تاپ دل را بررسی خواهیم کرد. پس با دلیران همراه باشید….[/note]

صفحه نمایش انواع لپ تاپ به دو دسته LCD و LED تبدیل می‌شوند.

نمایشگرهای LCD با استفاده از لامپ‌های فلورسنت و تکنولوژی کریستال مایع کار می‌کنند. به این صورت که صفحه‌ای که شما لمس می‌کنید دارای کریستال مایع بوده و لامپ‌های فلورسنت در پشت آن، نور تولید می‌کنند و در نهایت با روشن شدن صفحه، شما قادر هستید تصویر را مشاهده کنید.

نمایشگرهای LED، هم ساختاری مشابه LCD دارند، با این تفاوت که به جای لامپ‌های فلورسنت از LED استفاده شده‌است. تفاوت این دو نوع لامپ در این است که طول عمر و کیفیت لامپ‌های LED از LCD بیشتر است. از نظر ضخامت هم LED از LCD بسیار ظریف‌تر و باریک‌تر است.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ

فرقی ندارد که نمایشگر لپ تاپ دل شما چه جنسی دارد، باید از وارد شدن فشار، ضربه و حرارت به آن جلوگیری کنید.

مشکلاتی که ممکن است برای صفحه نمایش لپ تاپ دل به وجود بیاید.

لپ تاپ‌ها و انواع کامپیوتر بسته به نوع استفاده، نحوه نگهداری، ساختار و … دچار آسیب می‌شوند و با مشاهده هر نوع خرابی، باید در پی تعمیر آن برآیید تا مشکلی برای سایر قطعات ایجاد نشود.

مشکلاتی از قبیل خرابی پاور کامپیوتر و لپ تاپ، سوختن مادربورد و رم، خرابی کارت گرافیک و هارد و …، برای این دستگاه‌ها کاملا عادی است.

اما از آنجایی که تمامی اطلاعات مهم و ضروری کاری و شخصی ما بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر ما می باشد! در صورتی که لپ تاپ دل یا کامپیوتر ما دچار مشکل شد باید چکار کنیم؟

یکی از مشکلات رایج لپ تاپ دل و دیگر لپ تاپ های موجود در بازار به صفحه نمایش آن برمی‌گردد. مشکلاتی که برای صفحه نمایش لپ تاپ دل ممکن است ایجاد شود شامل:

  • سوختن نمایشگر لپ تاپ دل
  • بهم ریختگی تصویر در صفحه لپ تاپ دل
  • خطوط رنگی افقی در لپ تاپ دل
  • برفکی شدن صفحه لپ تاپ دل
  • سیاه شدن تصویر صفحه لپ تاپ دل
  • ثابت شدن پیکسل در صفحه لپ تاپ دل
  • وجود نقاط رنگی در صفحه لپ تاپ دل
  • چشمک زدن صفحه لپ تاپ دل
  • پرپر زدن تصویر صفحه لپ تاپ دل
  • عدم نمایش تصویر در صفحه لپ تاپ دل
  • خرابی لامپ تصویر لپ تاپ دل
  • ایجاد خط روی صفحه لپ تاپ دل
  • کم نور شدن تصویر لپ تاپ دل
  • و …

هستند که برخی از آنها توسط تعمیرکاران لپ تاپ دل در واحد تعمیر لپ تاپ دل شرکت دلیران قابل حل هستند. اما گاهی کار از کار گذشته و مشکلات لپ تاپ دل قابل حل نیست و تنها راه چاره، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ دل می باشد.

درصورتی که مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ دل شما قابل تعمیر باشد، تعمیرکاران حرفه ای ما در واحد تعمیرات لپ تاپ دل در شرکت دلیران آن را برای شما تعمیر می کنند.

هزینه تعیمر ال سی دی لپ­ تاپ| تعمیر لپ تاپ

زمانی که برای صفحه­ نمایش لپ تاپ شما مشکلی پیش می­اید دغدغه اصلی شما این است که از قیمت صفحه ­نمایش و هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ  مطلع شوید. برای تعیین محدوده قیمت ال سی دی باید به عوامل مختلفی مانند رزولوشن، سوکت، نحوه اتصال به قاب، مات یا براق بودن و بسیاری موارد دیگر توجه کنید.

[note note_color=”#fbff66″ text_color=”#001af1″ radius=”3″]برای اطلاع از هزینه های سایر خدمات دل می توانید به صقحه نرخ نامه مراجعه کنید.[/note]

تعمیر LED و LCD لپ تاپ دل

تعمبر ال سی دی لپ تاپ دل
تعمبر ال سی دی لپ تاپ دل

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron

صفحه نمایش، یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ دل است و در این قسمت قصد داریم در رابطه با چگونگی تعویض صفحه نمایش لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron 6400 با شما عزیزان صحبت کنیم.

اما چگونگی تعویض صفحه نمایش در لپ تاپ دل مدل‌های ۱۵۲۰،  n51110 و E1505 هم به همین شکل است.

تعمیر  LCD لپ تاپ دل 2022

تعمیر LED و LCD لپ تاپ دل 2022
تعمیر LED و LCD لپ تاپ دل 2022

 

۱- در پایین لپ تاپ، گیره باتری را به سمت راست بکشید و باتری را بیرون بیاورید.

۲- در پایین و پشت لپ تاپ، دو عدد پیچ ۲.۵ * ۸ میلی‌متری وجود دارد که باید آنها را باز کنید.

۳- صفحه نمایش لپ تاپ را تا حد امکان باز کنید.
در سمت راست دکمه POWER، لبه تخت پیچ گوشتی را داخل شکاف قرار داده و با دقت، کاور دکمه Power  را به بالا فشار دهید تا پوشش بیرون بیاید.

۴- دو عدد پیچ ۲.۵ * ۸ میلی‌متری بالای کیبورد را باز کنید.با دقت صفحه کلید را بالا بیاورید تا کابل صفحه کلید دیده شود.

۵- گیره کابل کیبورد را به سمت بالا بچرخانید سپس کابل را بیرون بیاورید

۶- کابل‌های آنتن بی سیم را جدا کنید.

۷- پیچ کابل ال سی دی را باز کنید.

کابل ال سی دی را جدا کنید

۸- کابل LCD و سیم آنتن را از کانال‌های مسیریابی جدا کنید

۹- ۲ عدد پیچ ۲.۵ * ۵ میلی‌متری لولا را باز کنید
صفحه نمایش را از پایه لپ تاپ بیرون بیاورید

۱۰- پوشش پلاستیکی پیچ‌های دور صفحه نمایش را بردارید

۱۱- پیچ‌های اطراف صفحه نمایش را باز کنید.

۱۲- از سمت پایین صفحه نمایش قاب دور ال سی دی را از قاب زیرین جدا کرده، اینکار را آنقدر انجام
۱۳- صفحه نمایش را از قاب پشت جدا کرده تا بیرون آید و کابل ال سی دی را از صفحه نمایش جدا کنید

 

قیمت تعویض ال سی دی لپ تاپ دل چقدر است؟(تعمیر LCD لپ تاپ دل)

قیمت تعویض قاب لپ تاپ دل، بسته به نوع مدل و نوع قطعه موردنیاز متفاوت است. پس برای اینکه اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه تعویض قاب لپ تاپ دل خود بدست آورید، با کارشناسان شرکت دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران)تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

 

مزایای استفاده از نمایندگی دل (تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل تهران)

این مرکز نهادی کاملا قانونی است که با همکاری مرکز سخت­افزاری ایران راه­اندازی شده است. این مجموعه با بهره­گیری از مهندسین، مشاورین، دانش و تجهیزات نوین، مجموعه­ای کامل از خدمات و امکانات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این نمایندگی در تمام مراحل فروش، خدمات پس از فروش و مرحله تعمیرات در کنار شما خواهد بود. این مجموعه ضمانت­نامه­های معتبری برای مشتریان خود ارائه می­دهد. می­توانید برای حل تمام مشکلات خود با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و مراحل تعمیر لپ­تاپ خود را به ما بسپارید. اعتماد شما سرمایه اصلی و باعث افتخار ما است.

 

سخن پایانی

اگر برای لپ­تاپ شما مشکلی پیش آمد یا در بخش تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل با مشکل مواجه شدید می­توانید از طریق تماس با این مجموعه خدمات مختلف از جمله مشاوره رایگان و تعمیرات تخصصی لپ­ تاپ را دریافت کنید.

کلمه کلیدی: تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

دل ایران
دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
  • نصرت 16 خرداد 1402 / 7:41 ب.ظ

    درود بر شما و تشکر بابت مطلب خوبتون در راتباط با تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل .
    من ال سی دی لپ تابم ازسری xps خراب شده و نورش از کار افتاده و نمیخوام خودم تعمیرش کنم بفرمایید که چطور میتونم با کمک شما ال سی دی لپ تاپم رو تعمیر کنم؟

    • دل ایران 17 خرداد 1402 / 2:27 ب.ظ

      درود بر شما دوست عزیز و ممنون که وقتتون رو بابت مطالعه مطلب تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل گذاشتید .
      با شماره های شرکت واحد تعمیر محصولات دل تماس بگیرید تا دوستان شما رو راهنمایی کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *