سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

02188800247

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی دلیران

خدمات پس از فروش 5 ساله دلیران

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان،

خدمات پس از فروش یا همان نگهداری و پشتیبانی از سخت‌افزار و نرم‌افزار است.

شرکت دلیران با بیش از 30 سال سابقه، جهت ارایه هر چه تخصصی‌تر خدمات به کاربران خویش کادر متخصص با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخ‌گوی مشکلات و ابهامات باشد از جمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور کار گذاشته است.

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی شرکت دلیران با ارایه خدمات زیر در خدمت شماست:

تعمیرات و خدمات فنی:

♦ تعمیر انواع مدل‌های قدیمی و جدید  لپ‌تاپ

♦ تعویض قطعات معیوب و خراب با قطعات اصلی و Original

ارتقای لپ‌تاپ‌های قدیمی و تعویض قطعات ( RAM –  HARD DISK – DVD و … )

رفع عیب کلیه موارد نرم‌افزاری و نصب هرگونه درایور و برنامه و سیستم‌عامل  (Win XP – 7- 8 – 10 )

جهت جلوگیری از خرابی احتمالی و هزینه‌های تعمیرات دستگاه شما نیاز به General service دارد

   از قبیل ( لقی درب LCD –  Cooling Fan- Heatsink)

تعمیرات بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset I/O) به‌صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته.

تعمیرات کامپیوتر، مانیتور، آل.این.وان، تبلت

 

شرکت دلیرات جهت عیب یابی و تعمیر انواع ( لپ تاپ دل ، مانیتور دل ، آل این وان دل ، لوازم جانبی دل ، نوت بوک دل و … ) دستور العملی را در نظر گرفته است که میتوانید آن را در ادامه مشاهده نمایید .

دستورالعمل کاری پذیرش در شرکت دلیران

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ|خدمات پس از فروش تعمیرات دلیران

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ|خدمات پس از فروش نوت بوک

درصورت موجود نبودن قطعه، با موافقت مشتری قطعه مورد نظر با قید قیمت و زمانِ ارسال به درخواست آن‌ها به‌طور سفارشی تامین می‌شود.

همان‌طور که ارایه خدمات بهتر، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری در فواصل زمانی منظم اهمیت بالایی دارد.

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی مانند برقراری تماس تلفنی و یا در سایت شرکت قسمت ارتباط با ما  فرم نظرسنجی، میزان رضایت مشتری را سنجیده و به واسطه نتایج به‌دست آمده، تغییرات مورد نیاز را در حمایت از مشتری و ارایه خدماتِ بهتر ایجاد کنید.

و یا از طریق سامانه پیامک  30005388800247

همچنین لینک کانال تلگرام  دلیران        

همچنین لینک پیج اینستاگرام دلیران 

 انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتر خدمات پس از فروش به ما ارایه دهید. 

 


نشانی و تلفن تعمیرگاه مجاز شرکت دلیران :دفتر خدمات مرکزی دلیران  تهران، خیابان فلسطین،  پایین‌تر از بلوار کشاورز،  شماره 399، ساختمان دلیران | تلفن 88800247

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان بر روی این متن کلیک نمایید

دیدگاه کاربران
10 دیدگاه
  • ناصر سلطانی 4 فروردین 1399 / 10:18 ب.ظ

    سلام.
    لب تاب من DELL PRECICION M6700 است. 8 گیگ رم 500هارد/قصد ارتقا به حد اکثر امکان پذیرش ارتقا و به روز کردن دارم.از مشتریان آن شرکت هستم.لطفا در صورت امکان راهنمایی فرموده و تماس بگیرید . از اینکه نتوانستم به بخش مربوطه ارسال کنم معذور بدارید.منتظر پاسخ و با تشکر
    02188556971/ 09121684383
    ناصر سلطانی

    • مدیر 17 فروردین 1399 / 1:10 ب.ظ

      سلام ،به اطلاع می رساند امکان ارتقا رم و هارد در لپ تاپ شما می باشد ولی باید دستگاه رو دید تا ببینیم چه نوع رم و باس و چه هاردی یعنی ssd یا m2 کدام به دستگاه شما جواب بدهد و باید موجودی انبار چک شود.همکاران واحد خدمات با شما تماس خواهند گرفت

  • سیامک 6 آبان 1399 / 8:36 ب.ظ

    باسلام ی لبتاب دل دارم ۴۰۳۰ میباشد موقعی ک خواستم لبتابمو روشن کنم روشن نشد و بوی سوختگی کم داد حال بردمش تعمیرگاه میگن ای او سوراخ شده وسخت میشه پیداش کرد آیا تعمیرگاه شما لبتابمو درست میکنه

    • مدیر 24 آبان 1399 / 5:32 ب.ظ

      باعرض سلام
      سپاس از حسن انتخاب شما
      باتوجه به مواردی که عنوان کردید , علاوه بر آی او – احتمالا چیپ جنوبی دستگاه نیز آسیب دیده
      به هر حال باید دستگاه را جهت بررسی کامل برای خدمات دلیران ارسال فرمایید
      جهت انجام نوع کار ( تعمیر یا تعویض مادربرد ) هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت

  • مصطفی 1 آذر 1400 / 4:44 ب.ظ

    با سلام علت خطای reboot and select proper boot device چیه

  • شریعتی 21 مرداد 1401 / 12:31 ب.ظ

    سلام
    من روز سه شنبه ۱۸ مرداد حضوری مراجعه کردم و یک لپ تاپ خریداری کردم. متاسفانه کارکرد لپ تاپ در سطح ۱۶ گیگ رم نیست و در بازی و اجرای نرم افزار گیر زیادی داره. از چند جا پرسیدم گفتند به احتمال زیاد مشکل نرم افزار یا ویندوزه نه سخت افزار. اما ویندوز رو هم خود شرکت نصب کردند. برای عیب لپ تاپم خیلی نگران هستم
    لطفا بفرمایین برای مرجوع کردن لپ تاپ چه کاری باید بکنم

  • علی اکبر محمدی 1 آذر 1401 / 12:36 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    من یک لب تاب دل مدل دی 830 دارم گرافیکش مشکل داره میخواهم مادر برد عوض شود ممکن هست یا نه.

    • مدیر 2 آذر 1401 / 5:13 ب.ظ

      سلام دوست عزیز لطفا با واحد خدمات 88800247 داخلی 2 تماس بگیرید همکاران واحد فنی راهنماییتون میکنن

  • فاطمه 6 تیر 1402 / 5:53 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    اگه فایلا های اصلی که داخل مای کامپیوتر پاک بشه امکانش هست برگرده و شما انجام میدین؟

    • مدیر 18 آذر 1402 / 6:21 ق.ظ

      درود بر شما٬ منظورتون چه فایل هایی هست؟ دقیق تر بفرمایید تا راهنمایی تون کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *