آموزش روش های دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام

وقتی در فضای وب گشت و گذار می‌کنید، با تعداد زیادی فیلم و تصویر روبه‌رو می‌شوید. یکی از پلتفرم‌های محبوب در این زمینه، اینستاگرام است. روزانه میلیاردها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و میلیون‌ها فیلم و تصویر در آن منتشر می‌شود. امروزه، هر نوع دسته‌بندی محتوایی از ویدیوها و عکس‌های سرگرم‌کننده تا آموزشی در اینستاگرام موجود است. به همین دلیل، بسیاری از افراد تمایل دارند محتوای مورد علاقه‌شان را که در اینستاگرام دیده‌اند، دانلود کنند.

اینستاگرام به تنهایی امکان دانلود فایل‌های تصویری و ویدیویی را فراهم نمی‌کند و برای این کار نیاز به استفاده از یک نرم‌افزار یا سایت دارید. در ادامه، انواع وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که برای دانلود محتوای اینستاگرام از گوشی و کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، معرفی شده است. پس تا انتهای این آموزش همراه ما باشید.

روش های دانلود از اینستاگرام

قطعا پیش آمده که در حین مرور اینستاگرام با عکس یا کلیپ جذابی مواجه شده و خواستار ذخیره آن شده‌اید، اما به هر دلیلی، این محتوا را نتوانسته اید بارگیری نمایید. در ادامه، انواع روش‌های دانلود از اینستاگرام را برای شما بررسی کرده‌ایم تا دیگر با چالشی در این زمینه روبه‌رو نشوید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت

اگر به دنبال راهکار آسان برای دانلود محتوایی از اینستاگرام هستید، می‌توانید به وب‌سایت‌هایی مراجعه کنید که در این زمینه فعالیت دارند. در حال حاضر، ابزارهای مختلفی در اینترنت وجود دارند که برای دانلود محتوای اینستاگرام طراحی شده‌اند. بین این وب‌سایت‌ها می‌توان به Toolzu ، DownloadGram ، SssInstagram،  SnapInsta و … اشاره کرد که روش دانلود فایل در تمام آن‌ها تقریباً مشابه است. در ادامه، روش استفاده از دو نمونه از این ابزارهای تحت وب را توضیح می‌دهیم.

دانلود از وبسایت Toolzu

برای دانلود انواع محتوا از اینستاگرام با این وبسایت ابتدا برای مثال لینک پست و ویدیو یا لینک استوری که قصد دانلود آن را دارید کپی کنید. سپس وارد وبسایت Toolzu شوید. بسته به محتوایی که قصد دانلود کردن آن را دارید، از بخش های مختلف به عنوان مثال Video را انتخاب کنید و سپس لینک کپی شده را جای گذاری کنید و به راحتی دانلود خود را انجام دهید.

Toolzu

دانلود از وبسایت DownloadGram

برای دانلود از این وبسایت همانند وبسایت قبل لینک مورد نظر خود را کپی کنید سپس وارد وبسایت DownloadGram شوید و با جایگذاری لینک محتوای خود را دانلود کنید.

DownloadGram

دانلود از اینستاگرام با افزونه Image Downloader

یکی از روش های دانلود از اینستاگرام به کمک افزونه Image Downloader در مرورگر Chrome است. پس از نصب این افزونه و فعالسازی آن در مرورگر کروم، ابتدا باید وارد وبسایت Instagram شوید و بعد از ورود به حساب کاربری خود وارد هر صفحه اینستاگرام و پستی که شوید با کلیک روی گزینه این افزونه تمامی تصاویر و ویدیو های موجود در آن صفحه برای شما به نمایش در می آید که میتوانید هر کدام را به راحتی دانلود کنید.

پیشنهاد خواندن: چگونه پیام‌های اینستاگرام را از حساب گیرنده حذف کنیم

دانلود از اینستاگرام به وسیله اپلیکیشن InSaver

یکی دیگر از روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS است. برای دانلود از اینستاگرام، اپلیکیشن insaver است که طرفداران زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید این برنامه را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

نسخه اندروید

نسخه IOS

بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

اپلیکیشن InSaver

دانلود از اینستاگرام با ربات تلگرامی

یکی از روش های دانلود پست های اینستاگرام به وسیله ربات های تلگرامی است. از آنجا که تلگرام پلتفرمی محبوب در بین ما ایرانیان است و همه ما این مسنجر را در گوشی خود نصب داریم میتوانید به راحتی از این روش استفاده کنید. ربات های تلگرامی فراوانی برای این امر وجود دارند که برای مثال می توانید از ربات InstaPichBot استفاده نمایید.

به این منظور وارد ربات InstaPichBot شوید و پس از استارت کردن ربات از داخل گزینه های ربات گزینه مورد نظر خود را جهت دانلود ارسال میکنید سپس وارد اینستاگرام می شوید و طبق روش های قبل لینک پست مورد نظر خود را کپی می کنید و با ارسال لینک برای ربات به راحتی دانلود خود را انجام می دهید.

 

تکتاز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *