آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها با دنیای اطرافمان می‌پردازد. این اپلیکیشن که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تأسیس شد، از آن زمان به سرعت رشد کرده و به میلیاردها کاربر در سراسر جهان رسیده است.

ساخت گروه در اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام نیز یکی از امکانات مهم و جذاب این شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد با دوستان، خانواده و یا افراد با علایق مشترک خود در یک فضای اختصاصی و خصوصی ارتباط برقرار کنند. ایجاد گروه در اینستاگرام بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید با افرادی که شما را دنبال می‌کنند یا شما آن‌ها را دنبال می‌کنید، ارتباط برقرار کنید و محتوای خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

اگر شما هم می خواهید با آَشنایان و دوستانتان در پیام رسان اینستاگرام، فضایی مشترک داشته باشید، پس این آموزش را از دست ندهید.

روش ساخت گروه در اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام

همان طور که گفتیم یکی از ویژگی‌های جالب اینستاگرام ایجاد گروه‌هایی است که اعضا می‌توانند در آنها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، مطالب و محتواهای مشترک را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. نحوه ساخت گروه در اینستاگرام به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود در برنامه اینستاگرام شوید.
  • در صفحه Home در قسمت بالا سمت راست صفحه روی نماد دایرکت ضربه بزنید و وارد آن شوید.
  • در بخش دایرکت روی نماد مداد که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.
  • حال مشاهده می کنید که در صفحه باز شده گزینه Create group chat  و همچنین لیستی از مخاطبین پیشنهادی به شما نمایش داده می شود.
  • حالا روی گزینه Create group chat کلیک کنید و مخاطبین موردنظر خود را انتخاب کنید و یا اگر نام آنها در لیست پیشنهادی وجود نداشت، در قسمت سرچ نام آنها را وارد کنید تا اکانت اینستاگرام شان را پیدا کنید.
  • پس از انتخاب مخاطبین مورد نظرتان در قسمت پایین صفحه روی گزینه open group chat ضربه بزنید تا گروه ساخته شود.
  • حالا شما موفق شدید و گروهتان ساخته شد. اکنون یک پیام در آن ارسال کنید تا بقیه اعضا از آن باخبر شوند.

بیشتر بخوانید: آموزش روش های دانلود از اینستاگرام

تنظیمات مربوط به گروه اینستاگرام

تنظیمات مربوط به گروه اینستاگرام

تنظیمات گروه در اینستاگرام شامل مواردی مانند تغییر نام، تنظیم تصویر پروفایل گروه، تغییر تم و … می‌شود که هم مدیر گروه و هم اعضای آن می توانند این کار را انجام دهند. شاید در گذشته تنظیمات مربوط به گروه در اینستاگرام به شکلی دیگر بوده باشد. اما اکنون بسیار ساده و راحت است و همه اعضای گروه در واقع مدیر هستند و می توانند تنظیماتی که گفته شد را اعمال کنند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

تکتاز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *