نرم افزار اینستا سایزInstraFitter ؛ قراردادن کامل عکس در اینستاگرام(2020)

instraFitter

اینستاگرام جزو برنامه های محبوب و شناخته شده مجازی در جهان است که این روزها کاربران روزانه میلیون ها عکس و ویدیو و استوری در آن آپلو و ثبت می کنند .برخی تصاویر هستند که در اصل دارای قالب 9:16 هستند و به هیچ طریقی نمی توان آنرا بصورت کامل در اینستاگرام پست کنیم و اگر بخواهیم در حین پست کردن قسمت یا قسمت هایی را کات یا کراپ کنیم، شاید حق مطلب ادا نمی شود.در این مقاله با دلیران همراه باشید .

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

دانلود نرم افزار اینستا سایزInstraFitter

برنامه ای که ما برای شما در نظر داریم، برنامه InstraFitter می باشد که یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس اینستاگرام می باشد و گرچه خود برنامه اینستاگرام چنین قابلیتی را در خود دارد، اما این برنامه قابلیتی را داراست که اینستاگرام در حال حاضر مجهز نشده است! این مشکل قرار دادن کامل تصویر در پست اینستاگرام می باشد که با استفاده از برنامه InstraFitter قابل حل می باشد.

لینــــک دانلــود     برنامه InstraFitter برای اندروید

 

نرم افزار اینستاسایز|instraFitter|عکس
اینک می توانید از طریق ابزارهای انتهای صفحه، اقدام به ویرایش عکس کنید. همان گونه که مشاهده می کنید، تصویر بزرگی که باید در اینستاگرام کراپ می شد، دیگر نیازی به کراپ ندارد و شما می توانید به سادگی تصویر را در این برنامه ویرایش کنید و بصورت کامل پست کنید؛
نرم افزار اینستاسایز|instraFitter|عکس

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *