تعمیرات دل 2022

تعمیرات دل

تعمیرات دل 2022

تعمیرات دل 2022

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی مجموعه دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران).

امروز میخوایم از تغییر و تحولاتی که در سال میلادی 2022 در واحد تعمیرات دل شرکت دلیران رخ داده باهاتون صحبت کنیم و خبر های خوبی رو بهتون بدیم.

تعمیرات دل

واحد تعمیرات دل یکی از واحد های مجزا در شرکت دلیران می باشد که خود شامل چندین زیر مجموعه و زیر واحد به نام های : واحد تعمیرات لپ تاپ دل، واحد تعمیرات فن لپ تاپ دل، واحد تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل، واحد تعمیر ال ای دی لپ تاپ دل، واحد تعمیر پرینتر دل، واحد تعمیر کامپیوتر خانگی دل، واحد تعمیر آل این وان دل و … می باشد.

این واحد با بکار گیری باتجربه ترین و خبره ترین کارشناسان در زمینه تعمیرات دل، محیطی حرفه ای و امن را برای کاربران محصولات دل ایجاد نموده است.

تمامی کارشناسان مشغول به کار در واحد تعمیرات دل دارای مدارک رسمی و معتبر تعمیرات بوده و در سال میلادی 2022 در آزمون های برگذار شده از جانب شرکت دل شرکت کرده و تائیدیه های لازم را از شرکت مادر (شرکت DELL) دریافت نموده اند و شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید دستگاه های دل خود را به دستان پرتوان کارشناسان واحد تعمیرات دل سپرده و از نتیجه فرایند تعمیر خیالتان آسوده باشد.

استفاده از بروز ترین دستگاه ها در واحد تعمیرات دل

تعمیرات دل
تعمیرات دل

همانطور که می دانید تعمیرات امری بسیار مهم و تخصصی بوده و چنانچه این فرایند به کارشناسی خبره سپرده نشود و یا از قطعات اصلی و دستگاه های بروز عیب یابی و تعمیر استفاده نشود ممکن است زیان های جبران تاپذیری به دستگاه دل شما وارد گردد.

از همین رو واحد تعمیر دل در شرکت دلیران با آگاهی از این موضوع و هماهنگی با شرکت مادر (DELL)، بروز ترین دستگاه ها را جهت امر تعمیر وارد کشور نموده و در واحد تعمیرات شرکت دل به جهت آسایش کاربران عزیز مستقر کرده است.

استفاده از قطعات اصلی در فرایند تعمیر و تعویض 

تعمیرات لپ تاپ دل 2022
تعمیر تخصصی لپ تاپ دل

گاهی ممکن است در هنگام تعمیر لپ تاپ دل، پرینتر دل، و دیگر دستگاه های برند دل! نیاز به تعویض یک قطعه باشد که اینجا یک بحث خیلی مهم پیش می اید؟؟!؟

آیا قطعه استفاده شده اصلی است؟

چگونه متوجه این موضوع شویم؟

اگر از قطعه اصلی در تعمیر و تعویض استفاده نشود چه اتفاقی می افتد؟

 

نمایندگی شرکت دل در ایران به تمامی این سوالات شما پاسخ داده:

همانطور که قبلا هم گفتیم و شما عزیزان مطلع هستید در صورتی که از قطعات اصلی در فرایند تعمیر و تعویض استفاده نشود به دلیل نا هماهنگی های موجود با سایر قطعات دستگاه ممکن است زیان های جبران نا پذیری به دستگاه شما وارد گردد! به جهت این که خیالتان راحت باشد که در تعمیر و تعویض دستگاه شما از قطعات اصلی استفاده شده است یک کارت گارانتی معتبر و ضمانت نامه اصل بودن قطعه به شما داده خواهد شد .

دلیران همراه همیشگی مشتریان

تعمیرات لپ تاپ دل

نعمیر لپ تاپ دل
تعمیرات دل | تعمیر لپ تاپ دل

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با  این دستگاه را شامل می‌گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد. در بخش زیر به پنج مورد از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ دل اشاره می‌شود.

در واحد تعمیرات دل چه خدمات دیگری ارائه می شود؟

تعمیر لپ تاپ دلتعمیر فن لپ تاپ دلتعمیر مادربرد لپ تاپ دلتعمیر ال ای دی لپ تاپ دل تعمیر وای فای لپ تاپ دل — تعمیر مانیتور دل — تعمیر پرینتر دل — تعمیر آل این وان دل — تعمیر کارت گرافیک دل — تعمیر کیبورد دل — تعمیر موس دل — تعمیر چیپست های دل — تعمیر باتری لپ تاپ دل  و …

تقریبا می توان گفت در سال میلادی 2022 تعداد خدمات واحد تعمیرات دل به حد قابل قبولی افزایش یافته و هر روز در حال به روز رسانی و افزایش می باشد و این فرایند تا رضایت کامل شما عزیزان از نمایندگی دل در ایران ادامه خواهد داشت.

 

 

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *