تعمیر وای فای لپ تاپ دل 2022

تعمیر وای فای لپ تاپ دل

تعمیر وای فای لپ تاپ دل

تعمیر وای فای لپ تاپ دل

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همرهان همیشگی دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده رسمی شرکت دل در ایران)

امروز میخوایم براتون از مشکلات اتصال وای فای لپ تاپ به اینترنت صحبت کنیم و در صورت نیاز موارد مربوط به تعمیر وای فای لپ تاپ دل رو براتون توضیح بدیم !

پس تا پایان این مطلب با ما باشید….

روشن کردن وای فای لپ تاپ و تنظیمات وایرلس لپ تاپ

قبل از این که به سراغ چگونگی تعمیر وای فای لپ تاپ دل برویم ابتدا یک توضیح کلی در ارتباط با وایرلس و وای فای لپ تاپ دل خواهیم داد.

وایرلس از دوکلمه wire و less گرفته شده است .که واژه wireبه معنی سیم و less به معنی فقدان می باشد .در واقع به ارتباطات بی سیم وایرلس گفته می شود .وای فای به نوعی از ارتباط وایرلس (بی سیم )گفته می شود.

کارت وایرلس لپ تاپ یک ماژول الکترونیکی است که روی مادربرد لپ تاپ نصب شده است و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به سیم کشی به مودم وصل شوید و از اینترنت استفاده کنید.

اولین کاری که برای متصل شدن به اینترنت باید انجام دهید این است  به وای فای (شبکه بی سیم) مورد نظر خود وصل شوید.

به دکمه های F1 تا F12 l موجود بر روی صفحه کلید لپ تاپ دل خود نگاه کنید و توجه کلید علامت وای فای بر روی کدام دکمه قرار گرفته است. پس از پیدا کردن علامت وای فای دکمه fn را نگه داشته و علامت وای فای را فشار دهید!

با این کار به راحتی وای فای خود را روشن و خاموش کنید. در اکثر لپ تاپ های دل این دکمه F1 یا F2 می باشد.

در ادامه در مورد دکمه وایرلس بیشتر توضیح خواهیم داد.

تعمیر وای فای لپ تاپ دل
تعمیر وای فای لپ تاپ دل

 

علت از کارافتادن وای فای لپ تاپ و بعد از آن تعمیر وای فای لپ تاپ دل

معمولا مشکل ذر متصل نشدن وای فای لپ تاپ دل بیشتر مربوط به تنظیمات نرم افزاری است و کم پیش می آید تا مشکل از سخت افزار لپ تاپ دل باشد.

بنابر این برطرف کردن این مورد معمولا با ایجاد تغییراتی در قسمت نرم افزاری دستگاه و چک کردن مودم مورد استفاده امکان پذیر خواهد بود.

در ارتباط با مودم دستگاه پیش از هر چیز می‌بایست از وصل بودن مودم به آداپتور و روشن بودن آن مطمئن گشت.

در صورتی که بعد از روشن کردن وای فای لپ تاپ دل نمی توانید به اینترنت متصل شوید باید گفت ساده ترین و ابتدایی ترین راه برای حل مشکل از کار افتادن وای فای لپ تاپ دل این است که بر روی icon وای فای کلیک راست کرده و گزینه عیب را فعال کنید تا سیستم به صورت خود کار با بررسی دوباره تمام جوانب عیب های بخش وای فای را پیدا کند و لیست آن ها را به شما نمایش دهد تا در صورت امکان آن ها را بر طرف نمایید.

کلید وایرلس خاموش است!

تعمیر وای فای لپ تاپ دل
تعمیر وای فای لپ تاپ دل

 

در لپ تاپ‌های مختلف برند دل محل کلید وایرلس متفاوت است. برای اینکه بدانید کلید وایرلس در لپ تاپ دل شما کدام است می توانید مدل لپ تاپ دل خود در اینترنت را جستجو کنید و اطلاعات مرتبط با دکمه وای فای آن را بیابید.

اگر Launch Manager بر روی سیستمتان نصب باشد دو کلید برای روشن و خاموش کردن وایرلس و بلوتوث لپ تاپ ظاهر می شود که از طریق آنها می توانید وای فای لپ تاپ دل را خاموش یا روشن کنید.

روشن کردن وای فای لپ تاپ

اگر Launch Manager بر روی لپ تاپ دل شما نصب نیست Fn را نگهدارید و یک یا دوبار F3 را بزنید. در صورتی که مودم شما روشن باشد آیکون روشن و خاموش شدن وای فای لپ تاپ دل برای شما نمایان می شود.

نصب درایور وایرلس لپ تاپ

تعمیر وای فای لپ تاپ دل
تعمیر وای فای لپ تاپ دل

 

درون DVD داخل کارتن لپ تاپ دل وایرلس لپ تاپ دل موجود می باشد که از ان جا می توان آن را نصب کرد.

در صورت در دسترس نبودن DVD می توان آن را از طریق نرم افزار Driver Pack solution و یا سایت سازنده لپ تاپ دل(وبسایت DELL) دانلود و نصب کنید.

برای اطمینان از نصب بودن وایرلس لپ تاپ دل در منوی استارت لپ تاپ کلمه device manager را سرچ کنید در صورت نصب نبودن قسمتی به نام other device وجود دارد که آیکون کنار آن زرد می باشد.

در این صورت با کلیک راست برروی آن می توان آن را update کرد.

کارت شبکه وای فای خراب است؟ تعمیر وای فای لپ تاپ دل

در بعضی مواقع پیش می آید کارت وایرلس خراب یا غیر فعال شده و این موضوع باعث از کار افتادن وای فای می شود، در صورتی که همیچین اتفاقی افتاد با تست یک کارت جدید می توان از این مطلب مطمئن شد.

البته پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که این مورد را به دست تعمیر کاران حرفه ای و خبره بسپارید، و باز کردن لپ تاپ و دست بردن در سخت افزار لپ تاپ را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم.

به جهت رفاه و آسایش شما عزیزان، نمایندگی شرکت دل در ایران(دلیران) واحد تعمیرات لپ تاپ دل را ایجاد و راه اندازی نموده است.

در واحد تعمیرات لپ تاپ دل بخش های مختلف و متنوعی وجود دارد که در حالت کلی به دو بخش تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری تقسیم بندی می شود.

در ابتدا زمانی که لپ تاپ دل شما را پذیرش می کنند پس از بررسی های کلی و عیب یابی لپ تاپ دل شما را به واحد مربوطه ارجاعاع می دهند تا در آن قسمت به برطرف کردن مشکل شما به صورت کاملا تخصصی بپردازند.

برای اطلاع صحیح از مشکل لپ تاپ خود، با کارشناسان ما در واحد تعمیرات لپ تاپ دل تماس بگیرید. کارشناسان بخش تعمیرات مشکل لپ تاپ شما را بدون هیچ کم و کاستی به اطلاعتان می رسانند.

خب این هم از مقاله مربوط به تعمیر وای فای لپ تاپ دل ! امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

چنانچه نیاز به توضیحات بیشتر در ارتباط با تعمیر وای فای لپ تاپ دل داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم تا مطلب زیر را مشاهده نمایید.

لپ تاپ دل جدید در سال 2022

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *