تعمیر فن لپ تاپ دل 2022

تعمیر فن لپ تاپ دل

تعمیر فن لپ تاپ دل 2022

تعمیر فن لپ تاپ دل 2022

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران)…

امروز می خوایم در ارتباط با یکی از پر بحث ترین موارد مربوط به تعمیر لپ تاپ دل صحبت کنیم (تعمیر فن لپ تاپ دل)

تعمیر فن لپ تاپ دل

همونطور که می دونید فن به دلیل نقش مهمی که در خنک سازی و تنظیم دمای قطعات لپ تاپ دل دارد، در صورت خرابی می بایست در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود.

اگر نسبت به تعمیر فن لپ تاپ دل بی توجه باشید و یا با تاخیر فن لپ تاپ دل را تعمیر کنید! باعث می شود تا دمای درونی لپ تاپ بالا رفته و گرمای تولید شده توسط لپ تاپ به سایر قطعات آسیب وارد کند و زیان های جبران ناپذیری به لپ تاپ وارد کند.

از کجا متوجه شویم فن لپ تاپ دل خراب شده است؟

خرابی فن لپ تاپ معمولا با علائمی مانند تولید صدا توسط فن، افزایش دمای لپ تاپ و مواردی از این قبیل همراه خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود در صورت مشاهده چنین علائمی، لپ تاپ خود را به جهت بررسی عملکرد فن لپ تاپ دل به یکی از مراکز معتبر تعمیرات لپ تاپ دل تحویل دهید تا از زیان های احتمالی جلوگیری نمایید.

 

فن لپ تاپ دل

لپ تاپ های باکیفیت شرکت دل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است نیاز به تعمیر فن لپ تاپ دل در استفاده ی چند ساله از این تجهیزات شکل گیرد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کارشناسانی مجرب، متخصص و کار آزموده از برترین افراد حوزه تعمیرات را به کار گرفته تا شما هموطنان عزیز به راحتی بتوانید با یک بار مراجعه به مرکز تعمیرات شرکت دل، هر گونه عیب و نقص موجود در لپ تاپ دل خود مانند خرابی فت لپ تاپ دل را بر طرف نمایید.

لازم به ذکر است تمامی قطعاتی که در هنگام تعمیر لپ تاپ دل ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند (برای مثال : فن لپ تاپ دل) با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

در ارتباط با تعویض قطعات لپ تاپ دل با قطعات اصلی بیشتر بدانید….

انواع فن لپ تاپ دل

تعمیر فن لپ تاپ دل
تعمیر فن لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل چند نوع فن دارند که هر کدام کار خاصی انجام می هند.

فن دمنده یکی از انواع فن لپ تاپ دل و دیگر بندهای لپ تاپ است. که جریان هوای خنک را وارد لپ تاپ می کند تا اجزا و قطعات آن خنک شوند.

از دیگر فن های لپ تاپ دل فن مکنده می باشد که هوای داغ ایجاد شده در لپ تاپ را از هیت سینک روی CPU به خارج هدایت می کند. نکته جالب اینجاست که فن مکنده به کمک خمیر سیلیکون لپ تاپ کار می کند و ضمن هدایت هوای داغ به هیت سینک، آن را از درون لپ تاپ خارج می کند.

 

تعمیر فن لپ تاپ دل

تعمیر فن لپ تاپ دل
تعمیر فن لپ تاپ دل

1-اولین راهکار پیشنهاد شده توسط کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل، به جهت رفع صدای فن، استفاده از فن خنک کننده و مجزا می باشد.

این راهکار زمانی که دستگاه به دلیل اجرای برنامه های سنگین مانند (برنامه های ویرایشگر تصویر، ویرایشگر فیلم ، بازی های سنگین و…) پردازش های بالاتری را انجام می دهد، پیشنهاد می شود.

2-دومین راهکاری که کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل به جهت رفع صدای فن پیشنهاد می دهند، متوقف کردن پردازش ها می باشد.

گرمایی که توسط  cpu در هنگام اجرا و باز کردن برنامه ها ایجاد می شود، مهم ترین منبع برای افزایش دما لپ تاپ می باشد. به علاوه پردازش هایی که در پس زمینه برنامه ها اجرا می شوند نیز به این افزایش ذما کمک می کنند.

با بستن برنامه های غیرضروری و جلوگیری از پردازش آن ها می توان به کاهش دمای لپ تاپ دل کمک کرد و از کار کردن بیش از حد فن در آن جلوگیری نمود.

برای این کار آدرس زیر را دنبال کنید:

System Configuration → Start → Run → msconfig → OK → Startup

در نهایت تب Startup را انتخاب کنید و برنامه‌هایی که می‌خواهید بلافاصله بعد از بوت شدن کامپیوتر پردازش آن‌ها  شروع شود را برگزینید.

3- سومین راهکاری که کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل جهت رفع صدا دادن فن لپ تاپ دل ارائه می دهند! تمیز کردن فن و گردگیری اصولی فن لپ تاپ دل می باشد.

برای این کار نیاز به دقت و ظرافت بالا و آشنایی کامل با قطعات و اجزا لپ تاپ دل دارید. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که این کار را به مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ دل بسپارید تا کارشناسان برای شما انجام دهند.

4-یکی دیگر از راهکار هایی که جهت بی صدا کردن فن لپ تاپ دل وجود دارد استفاده از نرم افزار های کنترل سرعت می باشد. البته این موضوع را کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل پیشنهاد نمی کنند. اما در شرایط خاص می توانید به جهت بی صدا کردن فن لپ تاپ از نرم افزار هایی مانند speed fan استفاده کنید و سرعت فن لپ تاپ دل خود را کنترل کنید.

5- آخرین راهکار توصیه شده توسط کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل به جهت خلاص شدن از صدای فن لپ تاپ دل، استفاده از خمیر سیلیکون می باشد.

همانطور که مطلع هستید زمانی که دمای سی پی یو بالا باشد، عملکرد فن لپ تاپ پایین آمده و فن لپ تاپ بیشتر از هر زمان دیگری به صدا در خواهد آمد. بنابر این  بهتر است در زمان اجرای بازی های کامپیوتری و یا نرم افزار های رندرینگ و گرافیکی مانند فتوشاپ و cda از خمیر سیلیکون استفاده کنید. برخی از کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل استفاده از خمیر سیلیکون را اجباری می دانند.

از کجا متوجه شویم که فن لپ تاپ دل آسیب دیده است؟

باز هم میگوییم!؟؟! بسیار با اهمییت است که زمان متوجه شدن اسیب دیدگی فن لپ تاپ دل یا هر برند دیگری در کوتاه ترین زمان ممکن این قطعه را تعمیر و یا تعویض کنید.

به این ترتیب با تعمیر فن و یا در صورت نیاز تعویض این قطعه، از خرابی و آسیب دیدگی دیگر قطعات لپ تاپ جلوگیری می کنید.

خاموش شدن خود به خود لپ تاپ دل، صدای غیر عادی فن، داغ کردن لپ تاپ به میزان غیر عادی و خنک نشدن آن و شنیده شدن صدای تق تق از سیستم در حین کار ، تماما از علائم و نشانه های خرابی فن لپ تاپ دل می باشد.

به محض مشاهده هر کدام از این علائم و تکرار آنها برای ترمیم و یا تعویض فن، به یک مرکز معتبر لپ تاپ دل مراجعه نمایید.

 

پاکسازی فن لپ تاپ دل را جدی بگیرید!!!

تعمیر فن لپ تاپ دل
تعمیر فن لپ تاپ دل

اولین قدم ر تعمیر فن لپ تاپ دل و یا در صورت نیاز تعویض فن لپ تاپ دل ! مطمئن بودن از خرابی آن می باشد. به عبارت دیگر، بسیاری از اشکلات پیش آمده در فن ها نه به دلیل خرابی این قطعهبلکه به دلیل کثیفی و آلودگی بیش از اندازه آن می باشد.

بنابر این کارشناسان واحد تعمیر فن لپ تاپ دل به شما پیشنهاد می دهند از تمیزی و پاک بودن فن لپ تاپ مطمئن گردید.

توجه داشته باشید که بسته به میزان آلودگی محیط، هر از چند گاهی گردگیری فن لپ تاپ دل و پاک کردن آن انجام شود.(به ویژه اگر cpu لپ تاپ شما از نوع گران قیمتی باشد.)

در صورتی که به گردگیری و پاکسازی فن لپ تاپ دل توجه نداشته باشید! پایین آمدن دور فن CPU، بالا رفتن دمای CPU و در نهایت کم شدن کارایی لپ تاپ را در پی خواهد داشت.

خرابی های پیش آمده در فن لپ تاپ عموماً قابل برطرف شدن است و کارشناسان می توانند با اندک دستکاری تعمیر و تعویض فن لپ تاپ را به سرانجام برسانند.

تعویض فن لپ تاپ Dell

همانطور که در بالا اشاره کردیم به دلیل اهمیت بالای فن لپ تاپ دل ، بخش تعویض و تعمیر فن لپ تاپ دل یکی از بخش های فعال نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل می باشد که به صورت کاملا تخصصی به متقاضیان این بخش سرویس می دهد.

تشخیص تخصصی امکان تعمیر فن لپ تاپ دل تحت نظر کارشناسان ماهر این مرکز تعیین شده و به صاحب دستگاه اعلام می گردد. تلاش کارشناسان ما آن است که حتی‌الامکان قطعه معیوب تعمیر شود تا هزینه های بازیابی کاهش یابد.

اما در شرایطی که فن به طور کامل خراب شده باشد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ دل با نمونه ی اورجینال مشابه شکل می گیرد.

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل (مانند لپ تاپ دل)را در بخش های متعددی به کاربران خود ارائه می دارد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد.

فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

دلیران | اولین و معتبر ترین نماینده رسمی شرکت دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *