آموزش راه های دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم ویدئویی اشتراکی است که پس از گوگل، به عنوان دومین وب‌سایت پرطرف‌دار جهان شناخته می‌شود. این سرویس در سال 2005 راه‌اندازی شد و امروزه به یکی از پربازدیدترین و پرطرف‌دارترین وب‌سایت‌های جهان تبدیل شده است. هر ماه بیش از 6 میلیارد ساعت ویدئو بر روی این پلتفرم پخش می‌شود. اگرچه بسیاری از ویدئوها در حال حاضر قابل دانلود و مشاهده آفلاین هستند، اما بسیاری از محتواها این امکان را ندارند. قوانین یوتیوب به طور مستقیم این اجازه را نمی‌دهند و کاربران برای دانلود ویدئوها باید از برنامه‌های دیگر یا سایت‌های کمکی استفاده کنند.

علاوه بر این، مهم است بدانید که دانلود و کپی کردن محتوایی که دارای حق کپی‌رایت نیست، غیرقانونی است و ممکن است با پیگیری‌های قانونی مواجه شوید. اگر می خواهید ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی دانلود کرده و ذخیره کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا لیست کاملی از بهترین روش های دانلود ویدئو از یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

دانلود از یوتیوب

روش های دانلود از یوتیوب

در ادامه راه های مختلف دانلود محتوا از یوتیوب را به شما آموزش خواهیم داد.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت

یکی از بهترین روش‌ها برای دانلود محتوای ویدئویی از یوتیوب، استفاده از وب‌سایت‌هایی است که برای این منظور طراحی شده‌اند. معروف‌ترین سایت هایی که در این زمینه به شما کمک می کنند، سایت های Y2Mate، Savefrom، GiveFastLink و… هستند. روش کار تمام این سایت‌ها به این صورت است که ابتدا باید لینک ویدئو مورد نظر را از یوتیوب کپی کنید. سپس لینک را در سایت دانلود کننده و در کادر مربوطه جایگذاری کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید ویدئویی را با استفاده از سایت Savefrom دانلود کنید. برای این کار، ابتدا لینک ویدئوی مورد نظر را از یوتیوب کپی کنید. سپس وارد وب‌سایت Savefrom شده و لینک کپی شده را در کادر مربوطه وارد کنید. در گام بعدی، گزینه Start را انتخاب کنید تا فایل ویدئو با چند کیفیت مختلف برای دانلود در اختیار شما قرار گیرد. حالا می‌توانید ویدئو را با کیفیت دلخواه خود دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از نرم‌ افزار

اگر شما از آن دسته یوتیوبرهایی هستید که با سایت های دانلود کننده هم کارتان راه نمی افتد، بهترین روش برای دانلود ویدئو از یوتیوب، استفاده از نرم‌افزار یا برنامه‌های دانلود ویدئو از یوتیوب است. این نرم‌افزارها امکان مدیریت و کنترل بیشتری را برای دانلود محتوا از یوتیوب فراهم می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا ویدئوها را با کیفیت و فرمت دلخواه خود دانلود کنید.

4k Video Downloader

از جمله بهترین نرم‌افزارها می‌توان به 4k Video Downloader اشاره کرد که دارای رابط کاربری ساده‌ای است. برای دانلود ویدئو با استفاده از این نرم افزار، ابتدا باید لینک ویدئوی مورد نظر را کپی کنید، سپس برنامه را اجرا کنید. در قسمت بالای ابزار، دکمه‌ای با رنگ سبز به عنوان Paste Link وجود دارد. شما باید روی این دکمه کلیک کنید، سپس محل ذخیره فایل را مشخص کنید. در آخر، برای دانلود فایل روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پیشنهاد خواندن: چگونه ویدیوهای یوتیوب YouTube را از لیست پخش خارج و یا حذف کنیم؟

دانلود از یوتیوب توسط ربات تلگرام

ربات های تلگرام، از جمله ویژگی‌های جذاب این پلتفرم هستند که به کاربران خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر، یکی از روش‌های آسان برای دانلود ویدئوها از یوتیوب استفاده از ربات‌های تلگرام است. برای استفاده از این روش، ابتدا برنامه تلگرام را در تلفن همراه خود اجرا کنید و سپس ربات Utubebot را به حساب کاربری تلگرام خود اضافه کنید.

در مرحله بعدی، روی گزینه start کلیک کنید و آدرس ویدئوی مورد نظر از یوتیوب را وارد کنید. سپس تلگرام یک پیام ارسال خواهد کرد که مبنی بر انتخاب فرمت و حجم مورد نظر شما است. پس از انتخاب کیفیت مطلوب، ویدئو را دانلود کرده و در دستگاه خود سیو کنید.

دانلود از یوتیوب از طریق افزونه مرورگر

با نصب افزونه‌ در مرورگرهایی مانند Opera، Firefox و Chrome و… می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید. برای این کار، تنها به نصب افزونه دانلود یوتیوب بر روی مرورگر سیستم خود نیاز دارید. سپس ویدئوی مورد نظر را در یوتیوب پخش کرده و با کلیک بر روی دکمه دانلود افزونه، فیلم بارگیری خواهد شد. در نهایت، برای ذخیره ویدئو می‌توانید از سیستم خود یا فضای ابری استفاده کنید.

دانلود از یوتیوب از طریق افزونه مرورگر

دانلود از یوتیوب با استفاده از لینک مستقیم

در بین روش‌های دانلود از یوتیوب، استفاده از لینک مستقیم نیز ارزش ذکر کردن دارد. در این روش، کافیست تغییراتی را در آدرس ویدئو اعمال کنید تا بتوانید آن را مستقیماً دانلود کنید. به طور کلی، برای اعمال این تغییرات، یکی از روش‌های زیر را در لینک ویدئو استفاده کنید:

  • افزودن پسوند pp

ممکن است عبارت youtube را در لینک تمام محتواهای آپلود شده در این پلتفرم، ببینید. برای دانلود، کافی است به انتهای عبارت youtube حرف pp را اضافه کنید. سپس لینک تغییر یافته را در مرورگر وارد کنید. با این کار، صفحه دانلود فایل به صورت خودکار برای شما باز می‌شود.

  • اضافه کردن پیشوند vd

یک روش دیگر برای دانلود ویدئوها از یوتیوب این است که در لینک ویدئو مورد نظر، قبل از عبارت youtube پیشوند vd را بیافزایید.

  • افزودن پیشوند pwn

مورد بعدی این است که پیشوند pwn را به قسمت ابتدایی آدرس ویدئو اضافه کنید. پس از افزودن این پیشوند، به سایت Deturl هدایت می‌شوید. از اینجا می‌توانید فیلم را با فرمت‌های مختلف بارگیری کنید.

  • افزودن پیشوند aaa

آخرین روش در آموزش ما برای دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم این است که پیشوند aaa را به ابتدای آدرس کلیپ مورد نظر اضافه کنید. سپس آدرس تغییر یافته را در مرورگر وارد کنید و دکمه enter را بزنید تا به صفحه دانلود بروید.

تکتاز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *