نقد و بررسی لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

نقد و بررسی لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

نقد و بررسی لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

یکی از جدیدترین و تاپ ترین لپ تاپ های شرکت دل از خانواده Inspiron و از سری 3000 این کمپانی بزرگ میباشد.این مدل با بدنه یک دست براق طراحی شده که بسیار زیبا و مشتری پسند میباشد که تغییرات زیادی نسبت با مدل های قبلی خود کرده است. Dell inspiron G3 3500  از سری لپ تاپ های بالا رده این کمپانی میباشد که با طراحی جدید و خاص و نورپردازی های جذاب وتکمیل بودن پورت ها و آخرین تکنولوژی روز طراحی گردیده و همچنین کمپانی دل از جدیدترین پردازنده قدرتمند اینتل نسل ده core i7-10750H با 12 مگابایت کش استفاده می کند.

لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500
لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

طراحی ظاهری :

مدل inspiron G3 3500  از سری های بالا رده این شرکت محسوب میشود که در تولید و ساخت آن از با کیفیت ترین فلز ها استفاده شده و همچنین سیستم های صوتی اختصاصی این کمپانی  با فناوری (Wave MaxxAudio pro)تولید شده است و با سخت افزاری قوی و کیفیت بالا به رقیبی سرسخت برای برند های دیگر تبدیل شده است.

.

در طراحی کیبورد این محصول از نوع جزیره ای استفاده شده است و همچنین فضای بین دکمه ها خیلی مناسب برای کارهای روزمره و تایپ کردن است.و همچنین جنس و اندازه دکمه ها هم استاندارد و مناسب میباشند صفحه کیبورد این محصول دارای نور پس زمینه میباشد که جذابیت این محصول را چند برابر کرده است.

تاچ پد این محصول از فناوری چند لمسی پشتیبانی میکند که دقت لمس دستگاه را بالا برده است. اندازه تاچ پد بزرگ میباشد  و جنس تاچ پد  به گونه ای طراحی شده است که جای انگشتانتان روی آن باقی نمی ماند.

لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500
لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

صفحه نمایش:

این دستگاه از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره میبرد که از نوع Full HD IPS با روکش مات و رزولوشن 1080*1920 میباشد.که با نرخ تصویر 120HZ تصویر بسیار واضحی را به کاربرانش ارائه میدهد.

مشخصات فنی:

پردازنده (CPU):

این کمپانی برای انتخاب پردازشگر مرکزی این لپ تاپ  از یکی از قویترین پردازنده های موجود در بازار در آن استفاده کره است یعنی Intel Core i7 10750H این پردازنده مجهز به 6هسته حقیقی و 6 هسته مجازی  و فرکانس پردازنده پایه 2.6GHz است. این پردازنده نسل دهم از شرکت اینتل بوده و با حافظه کش فوق العاده 12MB و اورکلاک 5.0GHz مناسب ترین پردازنده حال حاضر برای لپ تاپ های گیمینگ می باشد.

مموری (RAM):

مقدار حافظه رم این دستگاه 32GB DDR4 2666MHz میباشد که قابل ارتقائ نمیباشد (مادربرد این دستگاه دارای دو اسلات رم که هر کدام از 16GB رم با باس 2666MHz و از نوع DDR4 پشتیبانی میکند و در حال حاضر دو رم 16GB بر روی آن گذاشته شده است.)این مقدار از حافظه برای هر نوع کاری از قبیل :بازی و کارهای گرافیکی و پردازشی سنگین مناسب میباشد.

حافظه (ُstorage):

این دستگاه دارای حافظه 1TB 500RPM وحافظه سرعت بالای SSD از نوع NVMe  با ظرفیت 512GB میباشد که هر دوی انها قابلیت ارتقا را دارا میباشند.

لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500
لپ تاپ دل مدل Inspiron G3 3500

کارت گرافیک (GPU):

کارت گرافیک به کار رفته در این دستگاه از دو قسمت تشکیل شده است .اولین کارت گرافیک مجتمع با پردازنده یا (On Board)که برای کارهای روزمره و غیر گرافیکی  و سبک در مدار قرار دارد و با استفاده کردن از رم دستگاه(تا سقف 16GB) امور عادی گرفیکی را انجام میدهد.اما در امورات سنگین گرافیکی و بازی از کارت گرافیک مجزا (Dedicate) وارد مدار میشود این کارت گرافیک نیز ساخت شرکت انویدیا و از نسل یازدهم کارت های گرافیک این شرکت میباشد که از معماری تیورینگ استفاده میکنند.

لوله پلی اتیلن فاضلابی

باطری لپ تاپ:

این دستگاه از باطری نوع 3 سلولی استفاده میکند که ظرفیت آن 51WHz است.که برای کارهای روزمره 1 تا 3 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند که این عدد در کارهای گرافیکی و سنگین پردازشی یا بازی کردن کمتر است.

جمع بندی:

به طور کلی لپ تاپ Inspiron G3 3500 شرکت Dell را می توان یکی از مناسب ترین لپ تاپ های گیمینگ با سخت افزاری قوی و متریال مستحکم دانست که با در نظر گرفتن قیمت، پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران مالتی مدیا، بازی، مهندسی و … می باشد. با توجه به برند سازنده، سخت افزار قوی، صفحه نمایش با کیفیت، وزن مناسب (با توجه به سخت افزار، اندازه صفحه نمایش) و در نظر گرفتن قیمت سایر رقبا ارزش خرید این محصول بسیار بالا می باشد

جهت خرید و اطلاع از قیمت این لپ تاپ فوق العاده با کارشناسان خودتان در شرکت دلیران در ارتباط باشید

ارتباط با کارشناسان دلیران

همچنین پیشنهاد میکنم تا سری به وبسایت فروشگاهی دلیران زده و از محصولات شرکت دل در نمایندگی دل دیدن فرمایید.

وبسایت فروشگاهی دلیران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *