لپ تاپ دل Dell G5 15 5500 | نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

نقد و بررسی لپتاپ دل Dell G5 15 5500

لپ تاپ دل Dell G5 15 5500|نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

لپ تاپ دل Dell G5 15 5500 | نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

نقد و بررسی لپتاپ دل Dell G5 15 5500
نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران، امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از مباحث مهم در ارتباط نقد و بررسی یکی دیگر از لپ تاپ های دل .

همانطور که می دانید لپ تاپ های دل یکی از قدرتمند ترین ها در بازار می باشند و محبوبیت ویژه ای در میان کاربران تکولوژی از دیدگاه سخت افزاری و نرم افزاری را دارا می باشند.

پس خیلی وقت شما عزیزان را با مباحث بیهوده نخواهیم گرفت و مستقیم سراغ اصل مطلب می رویم . پس در ادامه با ما همراه باشید….

 در این مقاله میپردازیم به نقد و بررسی یکی از لپ تاپ های کمپانی دل از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ باکیفیت سری G5 این کمپانی، با پردازنده مرکزی قدرتمند نسل دهم Intel® Core™ i7-10750H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB GDDR6 به همراه حافظه RAM با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت ، حافظه داخلی پرسرعت با ظرفیت ۱TB M.2 PCIe NVMe SSD با صفحه نمایش با کیفیت بدون لبه ۱۵.۶ اینچ IPS ضد انعکاس و مات با تازه سازی صفحه ۳۰۰Hz، دارای بدنه بسیار با کیفیت، کیبورد خوش‌تایپ، طراحی چشم‌نواز RGB به عنوان مدل تولید شده برای ایالات متحده آمریکا، دارای ویندوز ۱۰ اورجینال می باشد.

بررسی ظاهر و طراحی لپتاپ دل Dell G5 15 5500:

وقتی صحبت از طراحی Dell G5 15 SE به میان می آید، شاسی پلاستیکی نقره ای و لوگوی منشوری واری Dell روی در لپ تاپ را چیزی شبیه به کاپوت ماشین می کند. بهترین چیزی که در مورد طراحی می توان گفت این است که یک لپ تاپ گیمینگ است که سعی نمی کند خیلی مدرن به نظر برسد.

وزن 2.3کیلو گرمی این محصول یکی دیگر از مزیت های آن محسوب میشود که حمل و نقل ان را خیلی اسان کرده است .

در کنار این خصوصیات میتوان به کیبورد فوق جذاب و حرفه ای ان اشاره کرد که در کارهایی مانند تدوین فیلم و عکس و یا حتی بازی کردن شما را از هرگونه موس اضافی بی نیاز میکند.

 از آنجایی که این لپ تاپ با کیفیت از سری محصولات GAMING این کمپانی به شمار می رود، دارای کاربری بسیار حرفه ای بوده و همین موضوع سبب گران شدن و قیمت بالای این محصول شده است.

نقد و بررسی لپتاپ دل Dell G5 15 5500
نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

بررسی صفحه نمایش:

صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول که با دقت فوق العاده فول اچ دی با روکش مات میباشد.

و همچنین وب‌کم باکیفیت P720 بالای صفحه نمایش در جایی که انتظار دارید قرار گرفته است.

بررسی  CPU و: RAM لپتاپ دل Dell G5 15 5500

همان طور که در اول مقاله هم گفتیم این لپ تاپ دل g5-5500 عهده دار پردازنده ی مرکزی i7 اینتل با مدل 10750H با کش 12 مگابایتی بوده که یکی از قوی ترین پردازنده های ساخته شده توسط اینتل برای لپ تاپ های مخصوص بازی می باشد.

این لپ تاپ دارای  حافظه رم GB8 و همچنین حافظه داخلیGB256 که از نوع SSDمیباشد پشتیبانی میکند برای ذخیره و نقل و انتقال اطلاعات.و مقدار رم مناسب و حافظه SSD این دستگاه باعث شده که درکارهای تدوین فیلم و عکس خروجی سریعی را به کاربر ارائه دهد و همچنین در مبحث بازی کردن هم بهترین و با کیفیت ترین ها را میتواند اجرا کند.

همچنین بخوانید : لوله پلی اتیلن کشاورزی

بررسی پردازنده گرافیکی:

با بررسی هایی که تیم ما انجام داده است پردازش های گرافیکی این لپ تاپ توسط شرکت انویدیا مدل Geforce GTX 1650Ti انجام می شود که برای کارهای گرافیکی حرفه ای، تماشای فیلم، بازی و کارهای روزمره مناسب میباشد.

بررسی پورت های ورودی:

این محصول از پورت های ارتباطی شامل: USB 3.0  ،HDMI، پورت شبکه، AUX، Type-C  و کارت خوان می باشد می باشد و میتوانید از طریق این پورت ها میتوانید به راحتی فایل ها و اطلاعاتتان را منتقل کنید.

 و همچنین اگر نیازتان با پورت های خود دستگاه برطرف نشد میتوانید از وسایل جانبی استفاده کنید یکی از این وسایل جانبی هاب میباشد.

در کل میتوانیم بگوییم که این محصول از طراحی و کیفیت ساخت قابل قبولی  بهره میبرد و جزء مدل های خوب و رده کاربری مالتی میدیا محسوب میشود.

نتیجه گیری:

این لپ تاپ برای کاربرانی که کارهای سنگین و حرفه ای انجام میدهند مناسب است مانند:دانشجویان مهندسی،گرافیست ها ،طراحان تا بتوانند به راحتی همه نیاز های خود را با توجه به نیاز به سرعت پردازش بالا برطرف نماید.

قیمت لپ تاپ دل Dell G5 15 5500

 لازم به ذکر است این لپ تاپ یکی از بهترین های شرکت دل می باشد و علاوه بر کارایی بالا از قیمت بیسیار مناسبی بر خوردار می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران از قیمت این لپ تاپ دل فوق العاده با خبر شوید و در صورت نیاز از طریق همان وبسایت خرید خود را انجام دهید.

وبسایت فروشگاهی دلیران

همچنین می توانید از طریق لینک زیر اقدام به مطالعه و بررسی قیمت انواع محصولات برند دل نمایید.

لیست قیمت لپ تاپ دل

همچنین بخوانید

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی دلیران

خدمات‌ روز بعد‌ دلیران

طرح تعویض لپ تاپ دل

مرکز مشاوره و راهنمایی دلیران

دلیران | اولین و بزرگترین نماینده شرکت دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *