نت بوک جدید دل | نت بوک قابل تبدیل به تبلت Dell وارد بازار می شود (۲۰۲۳)

نت بوک جدید دل

نت بوک جدید دل | نت بوک قابل تبدیل به تبلت Dell وارد بازار می شود

نت بوک جدید دل | نت بوک قابل تبدیل به تبلت Dell وارد بازار می شود

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران! امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از خبر های مرتبط با محصولات دل .

موضوع مورد بحث امروز ما در ارتباط با نت بوک جدید دل می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری در ارتباط با آن برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

پس در ادامه با دلیران همراه باشید….

نت بوک جدید دل
نت بوک جدید دل

نت بوک جدید دل | همانطور که در مطالب قبل در ارتباط با رونمایی از محصولات برند DELL صحبت کردیم٬ دل در نمایشگاه خود نت بوک ویژه ای را معرفی کرد که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را داشت. Dell بلاخره تاریخ عرضه این نت بوک و یا شاید بهتر است بگوییم نت بوک / تبلت که جزو دسته بندی های Insporon Duo قرار دارد را در هفته اول دسامبر اعلام نمود. در ادامه به مشخصات فنی این نت بوک / تبلت ٬ قیمت و امکانات این نت بوک ویژه خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است چنانچه سوالی در ارتباط با این مطلب داشتید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان نمایندگی دل در ایران با دقت و سرعت با سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

نت بوک جدید دل

صفحه نمایشگر این نت بوک / تبلت ۱۰.۱ اینچی بوده و قیمت براورد شده و اعلام شده آن از طرف شرکت دل در حدود ۵۴۹ دلار خواهد بود. در این نت بوک از پردازنده دو هسته ای Atom اینتل N550 استفاده شده و حافظه رم آن 2GB می باشد.

هارد دیسک این نت بوک 250GB و شتابدهنده آن Broadcom Crystal HD  بوده است.سیستم عامل این نت بوک / تبلت نیز Windows 7 Home Premium خواهد بود.

اگر با دقت به عکس های این نت بوک / تبلت نگاه کنید این دستگاه شبیه به نت بوک های معمولی به نظر می رسد که لبه هایش از جنس براق ساخته شده. این نت بوک / تبلت در سه رنگ آبی٬ مشکی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. در لبه نوت بوک Dell inspiron Duo دو پورت usb و یک جک صدا قرار گرفته که کاربرد هر کدام از آن ها برای شما روشن است.

لوله پلی اتیلن

کیبورد نت بوک Dell inspiron Due از نوع Chiclet است و  در تاچ پد آن دو کلمه اختصاصی قرار داده شده است. زمانی که درب این نت بوک زیبا را باز می کنید کاملا شبیه به نت بوک های معموملی می باشد اما وقتی صفحه نمایشگر لمسی 1366×768 آن را میچرخانید یک تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز ۷ را خواهید داشت که همه کاری برای شما انجام خواهد داد.

نت بوک جدید دل
نت بوک جدید دل

صفحه نمایشگر لمسی این نت بوک / تبلت بسیار عالی عمل می کند٬ اما نکته بسیار جالب تر در مورد این نت بوک این است که وقتی نت بوک را با چرهاندن صفحه نمایش به تبلت تبدیل کنیم٬ به صورت خودکار نرم افزار های Dell Duo stage برای شما اجرا خواهد شد که رابط کاربری آن بسیار شبیه به شبکه های اجتماعی می باشد. همه چیز روی صفحه نمایش به حالت سازگار با لمس انگشت در می اید همچنین در این جالت به نرم افزار های جانبی Dell مانند :

نرم افزار های MusicStage, VideoStage, PhotoStage و BookStage دسترسی مستقیم خواهید داشت.

البته لازم به ذکر است در این حالت نیز می توانید از نرم افزار های ویندوز ۷ و قابلیت های آن به راحتی استفاده کنید.

به زودی نقد بررسی کامل نوت بوک دل مدل Dell inspiron Due به صورت کامل برایتان قرار خواهیم داد و می توانید در وبسایت دلیران آن را مطالعه نمایید.

خرید لپ تاپ دل

فروشگاه فیزیکی دلیران بیش از 3 دهه و فروشگاه اینترنتی دلیران بیش از یک دهه همواره در تلاش بوده تا محصولات برند دل از جمله لپ تاپ دل را به صورت اصل و با کیفیت و همچنین به صورت مستقیم از شرکت دل تهیه و در اختیار شما عزیزان با بهترین قیمت قرار دهد، جهت مشاهده آدرس فروشگاه دلیران و همچنین راه های ارتباطی با کارشناسان می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه دلیران 

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران تمامی محصولات موجود برند دل را مشاهده و از مشخصات، توضیحات و قیمت آن مطلع شوید .

وبسایت فروشگاهی دلیران 

همچنین بخوانید :

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

دل ایران
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • حمیدی 7 بهمن 1401 / 5:33 ب.ظ

    سلام و ممنون از وبسایت خوبتون.
    از این مدل نت بوک برای فروش هم دارید یا هنوز وارد ایران نشده ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *