لپ تاپ xps2023 | رو نمایی شرکت دل از لپ تاپ xps2023 , و کامپیوتر دل جدید

لپ تاپ xps2023 | رو نمایی شرکت دل از لپ تاپ xps2023 , و کامپیوتر دل جدید

لپ تاپ xps2023 | رو نمایی شرکت دل از لپ تاپ xps2023 , و کامپیوتر دل جدید

دلیران – یکی از بهترین اخباری که می توانستیم از شرکت دل در سال ۲۰۲۳ بشنویم! خبر رونمایی سری جدید لپ تاپ xps2023 و همینطور کامپیوتر های xps می باشد. کاربران کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ عای سال ۲۰۲۳  سری xps می توانند هم اکنون از قدرت باورنکردنی این دستگاه ها برای گیم و تولید محتوا و فعالییت های رندرینگ بهره مند شوند.

شرکت دل از کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ های سری XPS رو نمایی کرد. مدل جدید xps desktop با مجهز شدن به پردازنده نسل سیزدهم اینتل و کارت گرافیک GTX 1650 SUPER انودیا٬ برای گیمینگ و تولید محتوا ساخته شده است. دو لپ تاپ xps 15 و xps17 نیز همین پردازنده را دارند اما با کارت گرافیک NVIDIA RTX 40 عرضه می شوند و برای تولید محتوا گزینه بسیار مناسبی می باشند.

این سیستم٬ مجهز به مادربرد z690 بوده که سه آپشن کولینگ استاندارد٬ پیشرفته و عملکردگرا از نوع مایع و هوایی دارد. سیستم عامل کامپیوتر هم ویندوز ۱۱ نسخه home  و pro می باشد.

لپ تاپ xps2023
لپ تاپ xps2023

ظرفیت رم DDR5- 4800 دستگاه، از ۸ گیگ آغاز می شود؛ اما تا ۶۴ گیگ امکان ارتقا دارد. همچنین مشتریان حق انتخاب بین گرافیک مجتمع UHD اینتل یا کارت گرافیک انویدیا GTX 1650 SUPER، سری RTX 30 و RTX 40 را دارند. البته اگر به این ها راضی نباشید، میتوانید کارت گرافیک AMD Radeon RX 6000 و سری ۷۰۰۰ را هم گزینش کنید.

 

جنس بدنه xps ترکیبی از گرافیت و پلاتینوم می باشد و دارای لبه های فولادی است. از دیدگاه درگاه ها ارتباطی هم چیزی کم ندارد. در جلوی کیس ٬ یک ریدر کارت SD سه پورت یو اس بی ۳.۲ تایپ آ ٬ یک پورت یو اس بی ۳.۲ تایپ سی نسل دوم و یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون (headphone) تعبیه گردیده است.

لوله و اتصالات پلی اتیلن

در قسمت پشت کیس عالوه بر دو پورت یو اس بی ذکر شده ٬ پورت های گرافیکی متناسب با نوع خروچی مورد نظر خود را می توانید پیدا کنید. همچنین درگاه های اترنت گیگابیت و کانکتور صوتی از جمله خروجی های تعبیه شده در این کیس می باشند.

 

کامپیوتر جدید دل xps2023 از وای فای ۶.۶E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می نماید. کیبورد مالتی مدیای دل٬ ماوس اپتیکال و یک DVD رایتر اکترنال هم لوازم جانبی آن می باشند.

 

لپ تاپ XPS2023 دل مدل xps15 , xps17

مدل XPS 15 یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی اولد InfinityEdge با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳ درصدی دارد. این صفحه نمایش، از DisplayHDR پشتیبانی می کند و محتوا را با روشنایی ۴۰۰ تا ۵۰۰ نیتی نمایش می دهد. پوشش ۱۰۰ درصدی دامنه رنگ sRGB و DCI- P3، کنتراست ۱۰۰, ۰۰۰:۱ و زاویه دید ۱۷۸ درجه ای، از دیگر ویژگی های آن هستند.

لپ تاپ xps2023
لپ تاپ xps2023

درگاه های ارتباطی لپ تاپ٬ شامل دو پورت ثاندربولت ۴ با دیسپلی پورت و پاور دلیوری٬ یک USB۳.۲ نسل ۲ تایپ سی٬ یک ریدز فول سایز کارت SD و یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون می شود.

لپ تاپ xps2023
لپ تاپ xps2023

مدل XPS17 هم دارای مشخصات کم وبیش یکسانی می باشد. اما صفحه نمایش و باتری بزرگتری٬ دوام و امنیت بیشتری دارد.

چنانچه قصد دارید  لپ تاپ دست دوم دل بخیرید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه دل در ایران می باشد. فروشگاه دلیران اولین و معتبر ترین نمایندگی دل در ایران می باشد که تمامی محصولات دل را به فروش می رساند و به تازگی محصولات کارکرده و دست دوم را به دسته محصولات خود اضافه نموده است.

جهت خرید لپ تاپ دست دوم دل تماس بگیرید

همچنین بخوانید :

بهترین لپ تاپ دل

چت جی بی تی

تعدیل نیرو شرکت دل

هوش مصنوعی بینگ

خرید لپ تاپ دست دوم

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *