ریست فکتوری لپ تاپ دل

ریست فکتوری لپ تاپ دل

ریست فکتوری لپ تاپ دل: دلایل بسیاری ممکن است کاربران لپ تاپ های دل را ناچار به ریست دستگاه کند. پایین آمدن سرعت لپ تاپ و کند شدن آن، درست عمل نکردن برنامه‌ها، نفوذ ویروس به دستگاه، نصب ناخواسته بدافزار و مواردی از این دست برخی از دلایلی هستند که ممکن است کاربران را ناچار به ریست کردن لپ تاپ دل نمایند. فرآیندی که می‌بایست جهت بازگرداندن لپ تاپ دل به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری (factory reset) انجام شود چندان پیچیده نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات دستگاه قابل انجام است. باید توجه داشت که ریست کردن لپ تاپ دل در هر مدل ممکن است با مدل دیگر متفاوت باشد اما به طور کلی این کار در تمامی لپ تاپ ها مراحل مشابهی را نیاز دارد. در صورتی که شما نیز از کاربران لپ تاپ های دل هستید و به هر دلیل تصمیم به ریست کردن لپ تاپ دل خود گرفته‌اید می‌توانید با دنبال کردن مراحل درج شده در بخش‌های آتی این کار را انجام دهید.

[note note_color=”#ffee2f” text_color=”#000000″ radius=”3″]هشدار: توجه داشته باشید ریست فکتوری لپ تاپ دل تمامی اطلاعات موجود در درایو C را حذف خواهد کرد. در نتیجه بهتر است از یک هارد اکسترنال به منظور ذخیره ی اطلاعات خود استفاده نمایید.[/note]

مراحل ریست فکتوری لپ تاپ دل

1- لپ تاپ را روشن کنید.

2- به محض نمایش لوگوی برند DELL دکمه F9 را فشار دهید تا به بخش پارتیشن مخفی دسترسی پیدا کنید.

3- بعد از ورود به بخش پارتیشن مخفی ویندوز، دکمه Enter  را فشار دهید.

4- زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5 – حالا گزینه Next را انتخاب کنید.

6- شما باید گزینه Troubleshoot را انتخاب کنید.

7-  در ادامه روند ریست فکتوری لپ تاپ دل، یکی از 3 گزینه را انتخاب کنید.

8- مجددا گزینه Next را بزنید.

9- در نهایت می بایست گزینهJust remove my files   تا سیستم ریستارت شده و بدون هیچ تنظیماتی و مثل روز اولی که آن را خریداری کرده بودید، روشن شود.

اقدامات پس از ریست فکتوری لپ تاپ دل

در صورتی که لپ تاپ شما به تنظیمات اولیه کارخانه  برگشت و مشکلی وجود نداشت،  به شما تبریک می گوییم و پیشنهاد می دهیم برای سلامت بیشتر لپ تاپ خود از آنتی ویروس استفاده کنید. ولی در صورتی که مشکل لپ تاپ حل نشد، این احتمال را میدهیم که مسئله نرم افزاری نیست و به احتمال زیاد سخت افزاری است به همین جهت پیشنهاد می کنیم لپ تاپ خود را به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل آورده تا بتوان در اسرع وقت مشکل را پیدا و آن را تعمیر نمود. شرکت دلیران اولین نمایندگی رسمی دل در ایران بوده است که مفتخر است که توانسته در طول بیش از20 سال فعالیت خود، مشتریان راضی فراوانی را گردهم بیاورد. شما می توایند خرید لپ تاپ دل را با ضمانت نامه معنبر از فروشگاه دلیران داشته باشید.

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *