تبلت جدید دل | دل از تبلت هیبریدی XPS 10 و تبلت قابل تبدیل به اولترابوک XPS Duo 12 پرده‌برداری کرد

تبلت جدید دل

تبلت جدید دل |دل از تبلت هیبریدی XPS 10 و تبلت قابل تبدیل به اولترابوک XPS Duo 12 پرده‌برداری کرد

تبلت جدید دل | دل از تبلت هیبریدی XPS 10 و تبلت قابل تبدیل به اولترابوک XPS Duo 12 پرده‌برداری کرد

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران٬ امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از دسته اخبار مرتبط با محصولات دل.

موضوع مورد بحث امروز ما در راتباط با تبلت جدید دل (XPS 10) می باشد.

شرکت دل با دست پر به برلین آمد. این شرکت با رونمایی کردن از دو کالای جدید خود توجه همگان را به خود جلب نموده است. یکی از آن ها یک تبلت هیبریدی با نام XPS 10 می باشد و دیگری تبلت تبدیل شدنی به اولترابوک با نام XPS DUO 12 می باشد. در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در ارتباط با این تبلت مطالعه و مشاهده نمایید.

شرکت دل که مدتی است با مشکل کم شدن فروش در بازار رو به رو شده٬ در نمایشگاه IFA 2012 از دو محصول جدید مبتنی بر ویندوز ۸ رونمایی کرد

اولین محصول آن ها XPS 10٬ یک دستگاه ویندوز RT هیبریدی می باشد که آخرین سیستم عامل مایکروسافت را بر روی یک نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی دارد. شرکت دل در این باره می گوید که این دستگاه تا ۲۰ ساعت عمر باتری دارد٬ اما جزئیات بیشتری از مشخصات سخت افزاری و پردازنده این دستگاه را اعلام نکرد.

تبلت جدید دل
تبلت جدید دل

محصول دیگر شرکت دل که توجه بیشتری را به سمت خود جلب کرده XPS DUO 12 می باشد که از یک نمایشگر ۱۲.۵ اینچ لمسی بهره می برد. زمانی که آن را می بندیم٬ ظاهر آن مانند لپ تاپ های سری XPS دل می باشد. پوشش این دستگاه از جنس آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده است.

برای رفتن به حالت تبلت٬ به سادگی نمایشگر DUO 12 را می چرخاند و آن را بر روی کیبورد فشار می دهید. این دستگاه با پردازنده های اینتل و در گزینه های مختلف (cor i 7) ارائه می گردد.

کیبورد این دستگاه نور بیشتری دارد که هم موجب زیبایی و هم سادگی کار با آن در مکان های تاریک می شود.

هر دو محصول دل در سال جاری بعد از معرفی رسمی ویندوز ۸ به بازار عرضه خواهند شد

خرید لپ تاپ دل

فروشگاه فیزیکی دلیران بیش از 3 دهه و فروشگاه اینترنتی دلیران بیش از یک دهه همواره در تلاش بوده تا محصولات برند دل از جمله لپ تاپ دل را به صورت اصل و با کیفیت و همچنین به صورت مستقیم از شرکت دل تهیه و در اختیار شما عزیزان با بهترین قیمت قرار دهد، جهت مشاهده آدرس فروشگاه دلیران و همچنین راه های ارتباطی با کارشناسان می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه دلیران 

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران تمامی محصولات موجود برند دل را مشاهده و از مشخصات، توضیحات و قیمت آن مطلع شوید .

وبسایت فروشگاهی دلیران 

همچنین بخوانید :

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

دل ایران
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • رضا 6 بهمن 1401 / 8:30 ب.ظ

    حالا این تبلتا چه فرقی با بقیه تبلت ها داره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *