بهترین مدل لپ ‌تاپ DELL کدام است؟

ّبهترین مدل لپ تاپ Dell

مقدمه| بهترین مدل لپ ‌تاپ DELL

دل یکی از قوی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لپ‌تاپ است. این برند در بین تولیدکنندگان لپ‌تاپ، همیشه بین سه رتبه نخست بوده است. با وجود قیمت‌های امروز لپ‌تاپ، انتخاب یک لپ‌تاپ با کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و قیمت مقرون به صرفه، یک امر مهم محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف لپ‌تاپ برند دل و کاربرد آن‌ها را معرفی کنیم. بنابراین؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای خرید لپ‌تاپ این مقاله را تا آخر مطالعه کنید که در انتها بتوانید بهترین مدل لپ تاپ DELL را با توجه به نوع مصرف خود انتخاب کنید.

 

لپ تاپ مدل INSPIRON از برند DELL

این دستگاه از سری جدید مدل ۳۰۰۰ است که یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL به شمار می‌آید. این سیستم برای استفاده کارهای روزمره و اداری مناسب است. ظاهر این لپ‌تاپ بسیار زیبا بوده و به ‌دلیل سبکی قابلیت حمل آسان را دارد. پردازنده دستگاه INSPIRON از نوع Intel و سری Core i5 است. این لپ‌تاپ ۸ گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی آن یک ترابایت است. پردازش اطلاعات در این لپ‌تاپ سرعت بالایی دارد. صفحه نمایشگر این مدل دارای ابعاد ۱۵.۶ اینچی بوده که از پنل IPS LED-backlit LCD ساخته شده است. نوع باتری استفاده شده در این محصول، لیتیوم یونی است که شارژدهی بالایی دارد.

مشخصات دستگاه لپ تاپ مدل INSPIRON از برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: یک ترابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i5

ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

دسته‌بندی: کاربری مولتی مدیا، کاربرد عمومی

 

 

لپ تاپ مدل Latitude 3510-C از برند DELL

 

این لپ‌تاپ دارای بدنه‌ای خوش‌فرم و مقاوم است. پردازنده استفاده شده در آن از محصولات شرکت Intel بوده و از نوع Core i3 10110U است. سرعت پردازش و ظاهر و سبک بودن این دستگاه مناسب برای انجام کارهای اداری و روزمره است. صفحه نمایشگر این سیستم ابعاد ۱۵.۶ اینچی دارد که با تکنولوژی WLED-backlit LCD ساخته شده و تصاویر را با وضوح HD|1366×768  به نمایش می‌گذارد. رم این سیستم ۸ گیگابایت است که این رم را در صورت نیاز می‌توانید ارتقا دهید. این ویژگی، لپ‌تاپ Latitude 3510-C را به یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL تبدیل کرده است. حافظه داخلی لپ‌تاپ Latitude 3510-3C از نوع هیبریدی بوده و یک ترابایت و ۲۵۰ گیگابایت حافظه دارد. این مقدار حافظه، این امکان را به شما می‌دهد تا حجم زیادی از اطلاعات خود را بر روی سیستم خود ذخیره کنید.

مشخصات دستگاه لپ تاپ مدل Latitude 3510-C از برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: یک ترابایت و ۲۵۰ گیگابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i3

ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

دسته‌بندی: کاربرد عمومی

 

 

لپ تاپ G5-5500 برند DELL

این سیستم دارای پردازنده قوی از نوع اینتل است که با طراحی فوق‌العاده سبک و ظریف خود در بین طرفداران گیمینگ بسیار محبوب شده است. در این سیستم ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت رم داخلی تعبیه شده است. پردازنده گرافیکی دستگاه G5-5500 از نوع GeForce GTX 1660 Ti GDDR6 است که ۶ گیگابایت حافظه جداگانه نیز دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه دارای ابعاد ۱۵.۶ اینچی است و پنل IPS LED-backlit LCD دارد. ابعاد و رزولوشن سیستم G5-5500- به‌گونه‌ای است که تصاویر را با کیفیت فول اچ‌دی و روشنایی و کنتراست مناسب به نمایش می‌گذارد.

مشخصات دستگاه لپ تاپ G5-5500-580W برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: ۲۵۶ گیگابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

دسته‌بندی: بازی، کارهای مهندسی، کارهای صنعتی، کاربری مولتی مدیا و کاربرد عمومی

لپ‌ تاپ مدل Vostro 3500 از برند DELL

این لپ‌تاپ با طراحی ظریف و مخصوص خود، دارای قدرت پردازش بالایی بوده و یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL است. پردازنده این لپ‌تاپ از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل بوده که از پرقدرت‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. دستگاه Vostro 3500 علاوه‌بر کاربری روزمره و عمومی، می‌تواند برای بازی و انجام کارها و پروژه‌های سنگین مهندسی نیز مناسب باشد. در این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت رم تعبیه شده است که سرعت کار را بالا می‌برد.

پردازنده گرافیکی این سیستم از نسل GeForce MX330 GDDR5 است که این پردازنده ۲ گیگابایت حافظه جداگانه دارد. لپ‌تاپ Vostro 3500 – M از صفحه نمایشی با ابعاد ۱۵ اینچی برخوردار بوده که با تکنولوژی TFT LED-backlit LCD تولید شده است. باتری این دستگاه از نوع لیتیوم یون و ۳ سلولی بوده که ۴۲ آمپر ساعت در آن قرار داده شده است.

مشخصات دستگاه لپ‌ تاپ مدل Vostro 3500 – M از برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: یک ترابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

دسته‌بندی (به ترتیب اولویت): کاربری مالتی مدیا، کاربرد عمومی، کارهای مهندسی

 

لپ تاپ مدل XPS 9310 M3300 برند DELL

این لپ‌تاپ با ظاهری زیبا و منحصر به فرد، بسیار سبک است و قابلیت حمل آسان را دارد. از مزیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده Intel core i7 اشاره کرد که سرعتی در حدود ۲.۸ گیگاهرتز و حتی بیشتر دارد. رم این دستگاه حافظه ۱۶ گیگابایتی دارد که از نوع DDR4 است. همچنین این دستگاه یک ترابایت حافظه داخلی دارد. پردازنده گرافیکی این مدل، Intel HD Graphics 620 است. صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی این دستگاه با پنل IPS LED-backlit LCD آن منحصر به فرد است. باتری مدل XPS 9310 M3300 برند DELL چهار سلولی لیتیوم یونی است که شارژدهی فوق‌العاده بالایی دارد.

مشخصات دستگاه لپ تاپ مدل XPS 9310 M3300 برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: یک ترابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۳.۴ اینچ

دسته‌بندی: کاربرد مولتی مدیا، کاربرد عمومی، سبک

 

لپ تاپ هیبریدی XPS (2 In ONE) 9310 برند DELL

بهترین لپ تاپ دل

یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL، لپ تاپ هیبریدی است. این دستگاه کاربری عمومی دارد. همچنین برای انجام کارهای روزمره، بسیار سبک و ظریف است. صفحه نمایش این مدل ۱۳.۴ اینچی است که پنل WLED-backlit LCD دارد. پردازنده این سیستم،Intel Core i7  است که سرعت بالایی در حدود ۲.۸ گیگ و حتی بیشتر دارد. کش این سیستم حافظه‌ای حدود ۱۲ مگابایت دارد که سرعت و قدرت CPU سیستم را به طرز قابل توجهی بالا می‌برد. این مدل رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD دارد. Intel Iris Xa Graphics مدل پردازنده گرافیکی آن و باتری چهار سلولی لیتیوم یون، نوع باتری به کار رفته در این سیستم است. مدل باتری این دستگاه شارژدهی فوق‌العاده زیادی دارد.

مشخصات دستگاه لپ تاپ هیبریدی XPS (2 In ONE) 9310 برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: ۵۱۲ گیگابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۳.۴ اینچ

دسته‌بندی: کاربرد مولتی مدیا، کاربرد عمومی، سبک، تبدیل‌شونده

 

لپ تاپ G7 7700 – LT برند DELL| بهترین مدل لپ ‌تاپ DELLبهترین مدل لپ تاپ دل

سیستم لپ تاپ G7 7700 – LT مناسب برای کارهای روزمره، انجام کارهای مهندسی و حتی گیمینگ است. این مدل یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL است. لپ‌تاپ G7 7700 – LT علاوه‌بر سبک‌وزن بودن، قدرت بسیار بالایی در پردازش دارد. در مدل G7 7700 – LT، ۱۶ گیگابایت رم نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. همچنین این مدل نسل دهم پردازنده اینتل را دارد. نمایشگر این سیستم ۱۷ اینچ است که با کیفیت فول اچ‌دی تصاویر را به نمایش در می‌آورد. پردازنده گرافیکی دستگاه G7 7700 – L، از نوع NVIDIA GeForce RTX 2060 GDDR6 است. لازم به ذکر است که این پردازنده ۶ گیگ حافظه جدا دارد.

مشخصات دستگاه لپ تاپ G7 7700 – LT برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: یک ترابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۷.۳ اینچ

دسته‌بندی: بازی و کارهای مهندسی

 

لپ تاپ  Alienware M15 برند DELL

این مدل از جدیدترین مدل‌های سری Alienware برند دل است که با طراحی فوق‌العاده زیبا و ظرافت و سبکی به محبوبیت زیادی رسیده است. با وجود نسل ده پردازنده اینتل در این سیستم، کارایی آن از فعالیت‌های روزمره نیز فراتر رفته و برای کارها و پروژه‌های سنگین مهندسی نیز مناسب است. رم این سیستم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 است و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت دارد. صفحه نمایش سیستم Alienware M15 ابعاد ۱۵.۶ اینچی دارد و دقت نمایشگر Full HD| 1920×1080 است. علاوه‌بر این، پنل نمایشگر IPS LED-backlit LCD بوده و پردازنده گرافیکی از نوع NVIDIA GeForce RTX 2060 GDDR6 دارد. لازم به ذکر است که این نوع پردازنده گرافیکی ۶ گیگ رم جداگانه دارد. یکی از بهترین مدل لپ تاپ DELL، این مدل است.

مشخصات دستگاه لپ تاپ  Alienware M15 برند DELL

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی این دستگاه: ۵۱۲ گیگابایت

نوع و سری پردازنده گرافیکی: Imtel Core i7

ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

دسته‌بندی: بازی، کارهای مهندسی، کاربری مولتی مدیا و کاربرد عمومی

 

نتیجه‌گیری| بهترین مدل لپ تاپ DELL

در این مقاله بهترین مدل لپ ‌تاپ DELL و انواع مختلف آن را بررسی کردیم. همچنین کاربرد هر یک از آن‌ها را معرفی کردیم. لپ‌تاپ‌ها می‌توانند کاربردهای مختلفی از کارهای روزمره و اداری گرفته تا انجام پروژه‌های مهندسی و کارهای سنگین را داشته باشند. بنابراین قبل از انتخاب لپ‌تاپی که قصد خرید آن را دارید، بهتر است ابتدا نوع مصرفتان را مشخص کنید و با توجه به آن، با تحقیقات لازم لپ‌تاپ مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است لپ‌تاپ خریداری شده متناسب با کارکرد شما نباشد و عملکرد خود را برای شما از دست بدهد. برای خرید لپ تاپ دل به سایت فروشگاهی دل مراجعه کنید.

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *