حذف و میوت کردن|آموزش حذف و میوت mute کردن کلمه در شبکه اجتماعی توئیتر2020

حذف و میوت کردن کلمه ، نام و یا برچسب‌هایی که از دیدن آن در شبکه اجتماعی توئیتر خسته شده‌اید؛ کار بسیار آسانی است.

 

به نقل از theverge، مسدود کردن و نادیده گرفتن حساب‌ها کاربری خاص در توئیتر کار آسانی است؛ اما اگر از توئیتر در آیفون استفاده می‌کنید؛ به راحتی می‌توانید یک کلمه را نیز مسدود کرده و دیگر آن را در اعلان و تایم لاین توئیتر مشاهده نکنید.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

اگر از برنامه توئیتر Twitter در آیفون استفاده می‌کنید، این روش سریع و آسان است:

کلمه‌ای که می‌خواهید میوت کنید را انتخاب کرده و چند ثانیه روی آن فشار دهید.

گزینه‌ی “بی صدا/ mute ” را از فهرست باز شده انتخاب کنید.

در این مرحله وارد صفحاتی می‌شوید که می‌توانید کلمه مورد نظرتان را از (تایم لاین یا اعلان‌های خود) میوت کنید. علاوه بر این می‌توانید آن را سفارشی سازی کرده و این تنظیمات را روی شخص یا افرادی که فالو نکره‌اید اعمال نمایید. در نهایت می‌توانید برای آن زمان در نظر بگیرید و یکی از گزینه‌های برای همیشه، 24 ساعت، هفت روز یا 30 روز را انتخاب نمایید.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

اگر گوشی اندروید دارید نا امید نشوید. شما نیز می‌توانید از طریق تنظیمات کلمات در توئیتر میوت کنید. این روش در بیشتر مواقع کارساز است.

تب نوتیفیکیشن ها (نماد زنگ در پایین صفحه) را انتخاب کنید.

روی نماد چرخ دنده یا همان تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

در این بخش در گوشی اندروید روی ” Muted words” ضربه بزنید. در آیفون، این گزینه در مسیر Muted و سپس Muted words قرار دارد.

در صفحه ” Muted words “، روی علامت مثبت + ضربه بزنید و کلمه‌ای را که می‌خواهید میوت کنید را وارد نمایید. سپس مکان، افراد موردنظر و مدت زمان را نیز انتخاب نمایید.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

اگر دیگر نمی‌خواهید کلمه را میوت کنید یا می‌خواهید زمان میوت کردن کلمه را طولانی کنید، به صفحه ” Muted words” بروید، روی صفحه مورد نظر کلیک کرده و گزینه مربوطه را انتخاب کنید (“حذف کلمه/ Delete word ” یا “مدت زمان بی صدا/ Extend mute time “).

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

میوت کردن کلمات در نسخه دسکتاپ توئیتر

و در آخر، اگر مستقیماً از وب سایت توئیتر توئیت می‌کنید، می‌توانید یک کلمه را از طریق دسکتاپ نیز میوت کنید.

در دسکتاپ خود، از منوی سمت چپ، روی ” More “> ” Settings and privacy”> ” Privacy and safety” کلیک کنید.

در ستون سمت راستِ ” Privacy and safety “، به پایین صفحه بروید و روی ” Muted”> ” Muted words” کلیک کنید. روی علامت + در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

یک پنچره پاپ آپ باز می‌شود که هشدار می‌دهد با میوت کردن یک کلمه، توئیت هایی که از آن کلمه استفاده می‌کنند را دریافت نخواهید کرد و یا در جدول زمانی خود آن را مشاهده نمی‌کنید. روی ” Got it ” کلیک کنید.

مانند برنامه‌های توئیتر در گوشی، گزینه‌های سفارشی را انتخاب کنید؛ اینکه آیا می‌خواهید کلمه مورد نظر را از جدول زمانی حذف کنید یا اعلان‌های خود؛ و یا بر روی چه افرد و در چه بازی زمانی این تنظیمات اعمال شود.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن

بعد از اعمال کردن تمام تنظیمات، روی “ذخیره/ Save ” کلیک کنید.

اگر می‌خواهید هر کلمه‌ای را از حالت میوت خارج کنید؛ به ستون “کلمات بی صدا/ Muted words ” برگردید. روی نماد آیکون قرمز بلند گو با خط متقاطع در سمت راست کلمه کلیک کنید، و سپس روی پنجره پاپ آپ ظاهر شده روی “Unmute” کلیک کنید.

حذف و میوت کردن
حذف و میوت کردن
مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *