در صورتیکه پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بهزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بهصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و بهصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما
آیا در شهرستانها هم نمایندگی خدمات دارید ؟
پاسخ: نه متاسفانه اخذ نمایندگی فقط شامل فروش میشود شما میتوانید با واحد خدمات تماس حاصل فرمایید، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد
چه زمانی تعمیر لپتاپ من به اتمام خواهد رسید؟
پاسخ: زمان تعمیر لپتاپ با توجه به نوع تعمیرات مورد نیاز شما میباشد، پس از بررسی کارشناس، زمان و هزینه حدودی به شما اعلام خواهد شد.
هزینه تعمیر لپتاپ چگونه محاسبه خواهد شد؟
پاسخ: هزینه تعمیر لپتاپ با توجه به نوع تعمیرات، تخصصی و یا عمومی بودن آن نیاز به تعویض قطعه و زمان گرفته شده از کارشناسان برای تعمیر لپتاپ بستگی دارد. بعد از ارایه
لپتاپ به شرکت و بررسی آن توسط کارشناس مربوطه این هزینه به شما اعلام قیمت خواهد شد.
آیا برای تعمیر لپتاپ دل باید حضوری به نمایندگی DELL مراجعه کنیم یا میتوانیم با پیک ارسال کنیم ؟
پاسخ: میتوانید یا بهصورت حضوری مراجعه کرده و یا خودتان با پیک ارسال کنید. همچنین مشتریان ساکن تهران میتوانید از سرویس خدمات روز بعد دلیران استفاده کنید جهت هماهنگی با واحد خدمات تماس گرفته تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
بعد از این که لپ تاپ تعمیر شد، چگونه به من اطلاع می دهید؟
پاسخ: بعد از این که لپ تاپ شما تعمیر شد و تست های لازم صورت گرفت کارشناسان فنی با شما تماس خواهند گرفت .
تعمیرکاران غیر مجاز تعمیر شدهاند، خودداری خواهد کرد.
چگونه می توانم از وضعیت تعمیر لپ تاپ خودم آگاه شوم؟
پاسخ: با تماس با واحد خدمات دلیران میتوانید با ارایه شماره فرم که در رسید مشتری قید شده به همکاران ما، از وضعیت و روند تعمیرات لپتاپ خود آگاه شوید.
لپتاپ من برند DELL نیست، آیا شرکت لپتاپ مرا نیز تعمیر میکند؟
پاسخ: این سوال بسیار رایجی است که کاربران از ما میپرسند، مهم نیست که مارک سیستم شما چیست، نمایندگی Dell سیستم شما را تحت پوشش خود قرار میدهد. البته بهتر است در
این مورد قبل از مراجعه با بخش خدمات تماس بگیرید.
لپتاپ من خیلی قدیمی شده آیا امکان ارتقا دارد؟
پاسخ: بله شما میتوانید از طریق راهکارهایی که کارشناسان ما ارایه میدهند، سرعت لپتاپ را تا میزانی بالا ببرید. در لپتاپ فقط میتوانید رَم و هارد را ارتقا دهید که در این بین ارتقای هارد به نسل جدید SSD بهترین راه برای افزایش سرعت لپتاپ است که در واحد تعمیرات دلیران این کار صورت میگیرد.
آیا باتری اورجینال دل موجود هست ؟
پاسخ: باتریهای اورجینال دل بهدلیل بالا بودن قیمت موجود نمیباشد اما شرکت دلیران باتری غیراورجینال سلول کُرهای عرضه میکند. جهت موجودی با ما در تماس باشید.
آیا باتریهای مدلهای 5010 با مدل 5110 و 5030 با هم مشترک هستند ؟
پاسخ: بله، باتریهای سری اینسپایرون 5010-5110-5030-4010-5040-4050-7110-5050 و همچنین سریهای وُسترو
آیا نوتبوکهای سری 3000 قابلیت نصب هارد M2 را دارند؟
پاسخ: خیر، نوتبوکهای سری 3000 مانند لپتاپ مدل 3576 قابلت نصب هارد M2 را ندارند شما میتوانید از هارد SSD برای این سری استفاده کنید.
آیا نوتبوکهای سری 5000 قابلیت نصب هارد M2 را دارند ؟
پاسخ: بله، نوتبوکهای سری 5000 با سیپییو نسل جدید مانند لپتاپ مدل اینسپایرون 5570 قابلیت نصب هارد M2 را دارند.
جهت اخذ نمایندگی فروش لپتاپ دل چه مدارکی لازم است ؟
پاسخ: شما باید مشخصات کامل فردی خود بههمراه مجوزهای فعالیت – مدارک ثبتی – سابقه فعالیت – امکانات – موقیعت مکانی ( در صورت امکان همراه با عکس ) را برای ما به ایمیل شرکت ارسال کنید.
اگر لپتاپی بخواهیم که شرکت دلیران موجود نداشته باشد امکان گذاشتن سفارش هست ؟
پاسخ: بله، همه محصولات دل از قبیل سرور، ورکاستیشن، پرسیژن مانیتور، تبلت و قطعات دل را میتوانید با واحد سفارشات تماس و یا به نشانی ایمیل: info@deliran.ir محصول مورد نظر را با مشخصات کامل محصول و شماره تماس ارسال کنید. همکاران واحد سفارشات دلیران نیز در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.
دوست دارم از دلیران خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟
پاسخ: علاوه بر سابقه و تجربه ، سایت دلیران، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت دلیران با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین دلیران با 29 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید .
آیا میتوانم برای شخص دیگری از دلیران کالا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دلیران ، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
آیا کالاهای خریداری شده از دلیران آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامههای کاربردی را خودم نصب کنم؟
پاسخ: بله . کالاهایی که از شرکت دلیران خریداری می گردد ویندوز 10 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب می گردد و درایورهای دستگاه روی هارد کپی می شود .
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای شرکت دلیران تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.و یا می توانید با واحد فروش دلیران تماس حاصل فرمائید تاکارشناسان ما شما را راهنمایی کنند . همچنین دلیران نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی طرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
بیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند . کالاهای ارسالی ساخت کشور چین به سفارش اروپا و آمریکا می باشد.