کامپیوتر دسکتاپی دل | Dell از دسکتاپ و لپ تاپ های جدید سری XPS با پردازنده رپتور لیک اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

کامپیوتر دسکتاپی دل

کامپیوتر دسکتاپی دل |Dell از دسکتاپ و لپ تاپ های جدید سری XPS با پردازنده رپتور لیک اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

کامپیوتر دسکتاپی دل | Dell از دسکتاپ و لپ تاپ های جدید سری XPS با پردازنده رپتور لیک اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

دل از کامپیوتر جدید XPS خود با پردازنده نسل سیزدهم اینتل و کارت گرافیک RTX 4090 رونمایی کرد. لپ تاپ های قدرتمند سری XPS شرکت دل هم با تمرکز بر تولید پردازنده گرافیکی از سری RTX 40 بروز رسانی شده اند. در ادامه با محصول جدید شرکت DELL آشنا خواهیم شد.

کامپیوتر دسکتاپی دل

Dell به تازگی ۳ محصول جدید را معرفی کرده است. اولین محصول، کامپیوتر دسکتاپی XPS جدید است که از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است و گزینه مناسبی برای گیمرها به حساب می‌آید. این کامپیوتر با پردازنده نسل سیزدهمی اینتل و کارت گرافیک تا RTX 4090 مجهز شده است.

دومین محصول، لپ تاپ XPS 15 و سومین محصول، لپ تاپ XPS 17 هستند که با پردازنده‌های گرافیکی جدید سری RTX 40 به‌روزرسانی شده‌اند. این دو لپ تاپ، برای تولید محتوا و همچنین کارهای سنگین اداری بسیار مناسب هستند.

از آنجایی که طرفداران تیم قرمز نیز وجود دارند، محصولات جدید سری XPS با سخت‌افزار AMD نیز موجود هستند تا این طرفداران نیز بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

مشخصات کامپیوتر دسکتاپی XPS

کامپیوتر دسکتاپی XPS، با پردازنده‌های دسکتاپی رپتور لیک اینتل از i5-13400 به بالا قابل تجهیز است. این سیستم از مادربرد Z690 با گزینه‌های کولینگ استاندارد، پیشرفته و گیمینگ استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند از خنک کننده مایع یا هوا برای کنترل دما استفاده کنند.

کامپیوتر دسکتاپی دل
کامپیوتر دسکتاپی دل

کامپیوتر XPS دارای حافظه رم اولیه 8 گیگابایت DDR5-4800 می باشد و این امکان را برای کاربران دارد که تا 64 گیگابایت آن را ارتقا دهند. در بخش گرافیکی، انتخاب‌های متعددی شامل GTX 1650 SUPER، سری RTX 30 و RTX 40 وجود دارد. همچنین، می توان برای این سیستم از کارت های گرافیک RX 6000 و RX 7000 استفاده کرد.

در جلوی کیس دستگاه، یک کارت‌خوان SD، سه پورت USB 3.2 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Type-C Gen 2 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارند. همچنین، کامپیوتر XPS از Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می‌کند.

کامپیوتر دسکتاپی دل

این کامپیوتر با بدنه‌ای بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است و قابلیت ارتقا به راحتی در آن فراهم شده است. برای نصب و اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین، این کامپیوتر با پردازنده Intel Core i9-11900K با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و قابلیت اورکلاکینگ تا 5.3 گیگاهرتز همراه شده است. این کامپیوتر دارای دو درگاه Thunderbolt 4 و HDMI نیز می‌باشد.

کامپیوتر دسکتاپی دل

همچنین بخوانید : لوله پلی اتیلن آبرسانی

صفحه‌نمایش این کامپیوتر با قابلیت لمسی یا بدون لمس با اندازه 27 اینچ عرضه می‌شود. برای افزایش کارآیی و سرعت، این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن 4K با نرخ به روزرسانی 120 هرتز می‌باشد. همچنین، دارای قابلیت HDR 400 است که باعث تجربه بینایی عالی برای کاربران می‌شود.

همچنین، کیبورد و ماوس ارائه شده برای این کامپیوتر، بسیار ارگونومیک و با دقت بالا طراحی شده‌اند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. این کامپیوتر با سیستم عامل Windows 10 یا 11 همراه شده و مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک کامپیوتر با عملکرد بالا و قابلیت ارتقا هستند.

کامپیوتر دسکتاپی دل
کامپیوتر دسکتاپی دل

برای نمایشگر این دستگاه تا 400 نیت نوردهی، پشتیبانی از فناوری DisplayHDR 500، پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و نسبت به کنتراست 100,000:1 در نظر گرفته شده تا XPS 15 گزینه‌ای مناسب برای تولید محتوا و ادیت تصویر باشد.

کامپیوتر دسکتاپی دل

برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توان از دو درگاه تاندربولت 4، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، کارت‌خوان و جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده کرد. لپ تاپ XPS 17 نیز خصوصیاتی مشابه با نمایشگری بزرگ‌تر و باتری دارای ظرفیت بیشتر دارد.

همچنین پیشنهاد می کنم تا پر بازدید ترین مطالب هفته را دنبال نمایید.

بهترین لپ تاپ دل در سال 2023

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل دلیران اولین نمایندگی دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *