پاک کردن حساب تردز بدون پاک شدن اینستاگرام

پاک کردن حساب تردز بدون پاک شدن اینستاگرام

پاک کردن حساب تردز

پاک کردن حساب تردز

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، جایگاه ویژه‌ای در فضای مجازی دارد. این بستر، به کاربران اجازه می‌دهد تا با دیگران ارتباط برقرار کنند، عکس و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند و محتوای مورد علاقه‌شان را دنبال کنند. اینستاگرام در طی سال‌ها به یک پلتفرم اصلی برای تبلیغات، بازاریابی، و ارتباطات تجاری تبدیل شده است.

هر حساب در اینستاگرام می‌تواند یک موضوع خاص یا یک برند را نمایندگی کند و از طریق ارائه محتوای جذاب، جمعیتی از دنبال‌کنندگان بسیار بزرگی جذب کند. Threads یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام است که موضوع مقاله امروز ما می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نحوه پاک کردن حساب تردز را بدون اینکه حساب اینستاگرام شما پاک شود، آموزش دهیم.

حساب Threads اینستاگرام چیست؟

Threads، یک شبکه اجتماعی جدید است که به اینستاگرام وابسته است و امکان انتشار پست‌های متنی با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر یا پست‌های حاوی عکس و ویدیو تا حداکثر پنج دقیقه را فراهم می‌کند. این برنامه اجازه می‌دهد تا به پست‌های دیگران پاسخ داده و پروفایل‌های موردعلاقه را دنبال کنید. اگرچه Threads بر روی متن تمرکز دارد، اما مانند توییتر، پست‌ها و ریپلای‌ها می‌توانند شامل قطعات کوتاه متن، لینک‌ها، عکس‌ها، ویدیوها یا ترکیبی از آن‌ها باشند.

حساب Threads اینستاگرام چیست؟

هر فردی با داشتن حساب اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری تریدز خود را ایجاد کند. این حساب به کاربران امکان می‌دهد تا شما را دنبال کنند و مطالب و واکنش‌های شما را در فید خود مشاهده کنند. اما کسانی که می‌توانند پست‌های شما را ببینند، توسط تنظیمات حریم خصوصی حساب تریدز شما مشخص می‌شود. همچنین، مانند توییتر، کاربران می‌توانند پست‌های شما را ریپلای، لایک، کامنت کنند و یا لینک آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

آیا حساب تردز به تنهایی قابل پاک شدن است؟

اگر به تازگی اقدام به ایجاد حساب تردز خود در اینستاگرام کرده‌اید، ممکن است هنوز متوجه نشده باشید که این دو چه ارتباطی با یکدیگر دارند. واقعیت این است که تردز و اینستاگرام دارای ارتباط نزدیکی هستند. هنگامی که این برنامه را نصب می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا با استفاده از اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. این اتصال نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که از امکانات ویژه‌تری بهره‌مند شوید، بلکه به دیگر کاربران هم اجازه می‌دهد تا محتوای شما را بازدید و دنبال کنند. در نتیجه، این دو پلتفرم با همکاری، تجربه‌ی متفاوت و جذابی را برای شما ارائه می‌دهند.

بلافاصله پس از انتشار عمومی این برنامه، هنگامی که کاربران متوجه شدند که نمی‌توانند اکانت خود را بدون حذف حساب اینستاگرامشان از بین ببرند، شکایت‌های آنلاین به طور گسترده‌ای آغاز شد. خوشبختانه، متا (شرکت مالک اینستاگرام و تردز) به این انتقادات گوش داد و آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در یک پست در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند به راحتی اقدام به حذف حساب تردز خود کنند، بدون اینکه نیازی به پاک کردن حساب اینستاگرامشان باشد.

آیا حساب تردز به تنهایی قابل پاک شدن است؟
پاک کردن حساب تردز

اگرچه ممکن است حساب تردز خود را از اینستاگرام حذف کنید و از حضورتان در این بستر اجتماعی دست بکشید، اما عکس این قضیه قابلیت اجرا ندارد. به این معنا که شما نمی‌توانید به راحتی حساب اینستاگرام خود را حذف کنید، در حالی که حساب تردز خود را باقی نگه دارید.

بیشتر بخوانید: آموزش روش های دانلود از اینستاگرام

روش پاک کردن حساب تردز اینستاگرام

برای پاک کردن حساب تردز، مراحل بسیار ساده‌ای وجود دارد. ابتدا برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. سپس، روی دو خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و به بخش Account بروید. در اینجا، تنها کافی است که بر روی گزینه Delete or deactivate profile ضربه بزنید و اکانت شما به سادگی حذف خواهد شد.

روش حذف حساب تردز اینستاگرام
پاک کردن حساب تردز

اگر می‌خواهید حساب کاربری‌تان را به طور موقت غیرفعال کنید ولی به حذف دائمی آن علاقه‌ای ندارید، می‌توانید گزینه deactivate profile را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود صفحه شما موقتاً غیرفعال شده و دسترسی به آن مسدود شود.

deactivate profile

جمع بندی

در این مقاله درباره پاک کردن حساب تردز صحبت کردیم. درست است که بسیاری از کاربران منتظر این تغییر بودند، اما متاسفانه شما نمی‌توانید حساب اینستاگرام خود را بدون پاک کردن پروفایل تردز خود حذف کنید. جدا کردن این دو برنامه به نظر می‌رسد که تا حد زیادی غیرممکن است و احتمالاً هیچ‌وقت تردز را به صورت یک برنامه جداگانه نخواهیم دید. اما امکان دارد در آینده، متا تغییرات خوبی در اپ تردز ایجاد کند. امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

 

تکتاز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *