مانیتور 500 هرتزی گیمینگ و یک کیبورد بیسیم Alienware

مانیتور 500 هرتزی

مانیتور 500 هرتزی گیمینگ و یک کیبورد بیسیم Alienware

مانیتور 500 هرتزی گیمینگ و یک کیبورد بیسیم Alienware

اخریا شرکت Alienware که به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکن DELL شناخته می شود و در تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت می کند٬ یک سری محصول جدید معرفی کرده که بهترین آن ها یک مانیتور گیمینگ ۵۰۰ هرتزی و یک کیبورد بی سیم می باشد.

اگر در مورد شرکت Alienware اطلاعات ندارید قبل از معرفی مانیتور ۵۰۰ هرتزی و کیبورد بیسیم این شرکت کمی در مورد خود Alienware برای شما صحبت می کنیم.

کمی در مورد Alienware

Alienware یک شرکت تولید کننده کامپیوتر و لپ‌تاپ بازی است که در سال ۱۹۹۶ توسط نلسون جون و الکس اگینستون تأسیس شد. در ابتدا، Alienware به عنوان تولید کننده کامپیوترهای بازی سفارشی شناخته شد و در ادامه به ساخت لپ‌تاپ های بازی پرداخت.

Alienware با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای قدرتمند و پیشرفته و طراحی خاص، برای بازیکنان حرفه‌ای و طرفداران بازی‌های کامپیوتری یکی از برترین گزینه‌هاست. تجربه بازی بر روی کامپیوتر‌های Alienware بسیار شگفت‌انگیز و ماندگار است.

Alienware در حال حاضر یک شعبه از شرکت Dell می‌باشد که در سال ۲۰۰۶ خریداری شد و همچنان به تولید لپ‌تاپ های بازی و کامپیوترهای بازی سفارشی ادامه می‌دهد.

 

خب حال که با مجموعه Alienware و روش فعالییت آن و ارتباط آن با شرکت دل آشنا شدید به سراغ معرفی مانیتور 500 هرتزی گیمینگ Alienware و کیبورد بیسیم آن می رویم….

پس در ادامه با دلیران همراه باشید….

مانیتور 500 هرتزی Alienware AW2524H

مانیتور گیمینگ Alienware AW2524H یک مانیتور 24.5 اینچی 480 هرتزی است که می توان نرخ تازه سازی یا همان نوسازی آن را تا ۵۰۰ هرتز اورکلاک کرد. همانند دیگر مانیتور های امروزی که نرخ تازه سازی یا نوسازی بسیار بالیی دارند٬ رزولوشن این مانیتور نیز ۱۰۸۰p می باشد. البته باید خوش حال بود که پنل استفاده شده در این مانیتور IPS هست و نه TN و همین امر سبب زاویه دید عالی و دقت رنگ بالای پنل این مانیتور می باشد.

مانیتور 500 هرتزی گیمینگ از فناوری های G-sync شرکت انودیا٬ Reflex Analyzer، استاندارد Vesa DisplayHDR 400، نورپردازی RGB قابل کنترل پشتیبانی می‌کند و در کناره بالا سمت چپ آن یک زائده تاشو جهت نگهداری هدست نیز تعبیه شده است.

مانیتور 500 هرتزی
مانیتور 500 هرتزی

مانیتور 500 هرتزی گیمینگ در پشت خود یک جفت پورت USB 5Gbps، یک جفت جک 3.5 میلی‌متری صدا، یک خروجی تصویر DisplayPort 1.4 و دو خروجی تصویر HDMI 2.1 دارد. برای دستیابی به نرخ نوسازی 500 هرتز باید حتماً از خروجی DisplayPort 1.4 استفاده کرد و نرخ نوسازی خروجی HDMI روی 240 هرتز قفل شده است.

 

خب حال که با مانیتور 500 هرتزی گیمینگ آشنا شدید و ویژگی ها و ظاهر آن را مشاهده کردید٬ به سراغ کیبورد گیمینگ AW920K می رویم.

کیبورد گیمینگ AW920K

کیبورد بیسیم Alienware
کیبورد بیسیم Alienware

محصول دیگری که شرکت Alienware معرفی کرد کیبورد گیمینگ بیسیم از مدل AW920K Tri-Mode بود. این کیبورد یک کیبورد مکانیکال بوده و از سوئیچ های Cherry MX قرمز و کلید های PBT برای آن استفاده شده است. از قابلییت های این کیبورد می توان به سوئیچ ههای راکر قابل برنامه ریزی آنتی گوستیمنگ و قابلیت فشار دادن چند کلید به صورت همزمان و شارژ بیسیم آهرنبایی اشاره نمود.

اتصال این کیبورد به سیستم میزبان از طریق یک دانگل USB-C با بلوتوث ۵.۱ و یا کابل انجام می شود. قیمت این کیبورد در تاریخ معرفی برابر ۲۸۹ دلار بوده که پس از موجود شدن در وبسایت دلیران و معرفی آن توسط نمایندگی رسمی شرکت دل در ایران به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که یک نسخه tkl یا بدون ماشین حساب از این کیبورد هم با رنگ سفید به بازار عرضه می شود که این نسخه نیز در تاریخ معرفی محصول قیمتی برابر ۱۵۹ دلار داشته است که این نسخه نیز پس از موجود شدن در وبسایت رسمی فروشگاه دل در ایران (ورود به فروشگاه محصولات دل) خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین پیشنهاد می کنم تا پر بازدید ترین مطالب هفته را دنبال نمایید.

بهترین لپ تاپ دل در سال 2023

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل دلیران اولین نمایندگی دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *