لپ تاپ دل Latitude 9510 ؛ با اینترنت 5G و عملکرد هوش مصنوعی

لپ تاپ دل Latitude 9510

لپ تاپ دل Latitude 9510 ؛ با اینترنت 5G و عملکرد هوش مصنوعی

لپ تاپ دل Latitude 9510 ؛ با اینترنت 5G و عملکرد هوش مصنوعی

با اضافه کردن یک عضو جدید به سری 9000، کمپانی دل لپ تاپ‌های تجاری خود را گسترش داده است. یکی از تازه ترین محصولات این کمپانی، لپ تاپ Dell Latitude 9510 با نمایشگر 15 اینچی و استفاده از هوش مصنوعی است. دل ادعا می‌کند که لپ تاپ دل Latitude 9510، کوچک‌ترین، باریک‌ترین و هوشمندترین لپ تاپ تجاری 15 اینچی جهان است.

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان دلیران٬ امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی یکی دیگر از لپ تاپ های شرکت دل به نام  لپ تاپ دل Latitude 9510.
جهت مطالعه بیشتر در مورد این لپ تاپ تا ادامه با ما همراه باشید….

عمر باتری 30 ساعته لپ تاپ دل Latitude 9510

لپ تاپ 15 اینچی مورد نظر، ویژگی های بسیاری دارد، اما مهم‌ترین آن، عمر باتری 30 ساعته در هر بار شارژ است که به دلیل باتری 88 وات ساعتی قرار گرفته در زیر قاب لپ تاپ این امکان را دارد. اما علاوه بر این، نباید تأثیر هوش مصنوعی در به دست آمدن این ویژگی را نادیده بگیریم. سازنده نرم افزاری به نام Dell Optimizer ارائه داده است که بر روی چهار منطقه متمرکز است. ابتدا، عادت‌های کاربر را در طول زمان یاد می‌گیرد و با توجه به آن، 4 نرم افزار پر استفاده‌ی کاربر را شناسایی می‌کند که می‌توانند هر نرم افزاری باشند که کاربر نصب کرده‌است.

لپ تاپ دل Latitude 9510
لپ تاپ دل Latitude 9510

نرم افزار بهینه‌ساز هوشمند در لپ تاپ Dell Latitude 9510

لپ تاپ Dell Latitude 9510 با نرم افزار بهینه‌ساز Dell Optimizer، توانایی تنظیم تنظیمات سیستم را برای افزایش عمر باتری در هنگام عملکرد پایین دارد. این نرم افزار قادر است در صورت لزوم نور پس زمینه کیبورد و نور صفحه را کاهش داده و با شارژ شدن لپ تاپ، به صورت خودکار تنظیمات را به حالت اولیه بازگرداند. آخرین عملکرد این نرم افزار، تنظیم صدای لپ تاپ نسبت به فعالیتی که در حال انجام آن هستید است. به عنوان مثال، صدای لپ تاپ در زمان مکالمه صوتی متفاوت از زمانیست که در حال دیدن فیلم یا بازی اجرا می‌کنید.

لپ تاپ دل Latitude 9510
لپ تاپ دل Latitude 9510

طراحی لپ تاپ دل لتیتود 9510

لپ تاپ دل Latitude 9510، یک لپ تاپ تجاری است که زمانی که روی میز دفتر کار قرار می‌گیرد، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. این المانیست که لتیتود جدید از لپ تاپ‌های محبوب سری XPS دل به ارث برده است. سازنده همچنین به خوبی ضخامت و وزن این لپ تاپ را کنترل کرده است. لپ تاپ دل لتیتود 9510 در دو نسخه‌ی 15 اینچی و به صورت یک کامپیوتر 2 در 1 ارائه شده است و وزن آن فقط 1.4 کیلوگرم است. این باعث شده لتیتود 9510 به سبک‌ترین لپ تاپ تجاری 15 اینچی تبدیل شود. همچنین، این کامپیوتر قابل حمل از شاسی‌های مستحکم آلومینیومی ساخته شده که لبه‌های آن برش خورده با الماس است.

 همچنبن بخوانید : لوله پلی اتیلن گازرسانی

مشخصات فنی لپ تاپ Dell Latitude 9510

لپ تاپ دل Latitude 9510 که یک کامپیوتر تجاری است، از چیپست‌های بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند و پردازنده‌های نسل دهمی 6 هسته‌ای سری Comet Lake-U شرکت اینتل را در خود جای داده است. علاوه بر این، اسپیکرهای بسیار قدرتمندی دارد تا در کنفرانس‌های صوتی، به وضوح صدای طرف مقابل را بشنوید. همچنین یک کیبورد با نام vPro در وسط قاب آن قرار دارد. پشتیبانی از اینترنت موبایل 5G یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ دل لتیتود 9510 است که آن را از رقبا متمایز می‌کند و با آنتن‌هایی در اطراف حفره‌های اسپیکر که درون صفحه کلید پنهان شده‌اند، مجهز شده است که می‌تواند اتصال شبکه بر بستر sub-6 را مهیا کند.

پورت‌های ارتباطی

می‌توان از پورت‌های ارتباطی لپ تاپ Dell Latitude 9510 شامل دو درگاه تاندربولت 3 (یکی برای شارژ)، یک درگاه USB 3.1، یک درگاه HDMI 2.0، یک اسلات کارت اس دی و یک اسلات سیم کارت نام برد. در صورت نیاز به پورت‌های بیشتر، می‌توان از یک هاب USB-C برای این لپ تاپ استفاده کرد.

همچنین پیشنهاد می کنم تا پر بازدید ترین مطالب هفته را دنبال نمایید.

بهترین لپ تاپ دل در سال 2023

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل دلیران اولین نمایندگی دل در ایران

لپ تاپ دل Latitude 9510

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *