اولین لپ تاپ بدون سیم | آغاز فروش اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا 2023

اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا

اولین لپ تاپ بدون سیم | آغاز فروش اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا

اولین لپ تاپ بدون سیم | آغاز فروش اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا

شرکت DELL فروش اولین لپ تاپ در جهان که شارژ آن به صورت بی سیم ممکن است را با قیمتی معادل ۱۷۵۰ دلار شروع کرده است.

به گزارش دلیران نماینده شرکت دل در ایران از ورج٬ این لپ تاپ Latitude ۷۲۸۵ نام دارد و دارای نمایشگری ۱۲ اینچی می باشد که از صفحه کلیدش جدا می شود. شرکت دل اولین بار در جریان برگزاری نمایشگاه ces در ژانویه گذشته از عرضه کردن چنین لپ تاپی خبر داده بود.

شارژ بی سیم این لپ تاپ از طریق یک صفحه کلید جداشدنی صورت می گیرد که به طور جداگانه به قروش می رسد. علاقه مندان برای خرید لپ تاپ یاد شده باید به وب سایت شرکت DELL مراجعه نمایند تا اطلاعات تکمیلی بیشتری در اختیارشان قرار گیرد.

اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا
اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا

این لپ تاپ از طریق یک صفحه کلید جداشدنی بدون نیاز به سیم شارژ می شود که به صورت جداگانه به فروش می رسد. علاقه مندان جهت خرید اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا می توانند به وبسایت شرکت دل مراجعه نمایند. و یا از طریق نماینده رسمی شرکت دل در ایران (دلیران) وارد وبسایت فروشگاهی شرکت دل شده و اولین لپ تاپ بدون سیم دنیا را خریداری نمایند.

همچنین از لوله پلی اتیلن کشاورزی دیدن فرمایید

قیمت مدل پایه این لپ تاپ ۱۲۰۰ دلار است و برای خرید صفحه کلید بی سیم٬ شارژر و پوششی که باید در زیر این صفحه کلید قرار بگیرد باید در مجموع ۵۵۰ دلار پرداخت شود.

پردازنده اصلی این لپ تاپ core i5-7754 بوده و ساخت شرکت اینتل می باشد. لپ تاپ ذکر شده دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم می باشد. قرار است مدل دیگری از این لپ تاپ به نام latitude 7000 با نمایشگر ۱۳ اینچی در ماه آگوست عرضه می گردد و قیمت آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد.

چنانچه قصد دارید  لپ تاپ دست دوم دل بخیرید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه دل در ایران می باشد. فروشگاه دلیران اولین و معتبر ترین نمایندگی دل در ایران می باشد که تمامی محصولات دل را به فروش می رساند و به تازگی محصولات کارکرده و دست دوم را به دسته محصولات خود اضافه نموده است.

جهت خرید لپ تاپ دست دوم دل تماس بگیرید

همچنین بخوانید :

بهترین لپ تاپ دل

چت جی بی تی

تعدیل نیرو شرکت دل

هوش مصنوعی بینگ

خرید لپ تاپ دست دوم

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *