احتمال عرضه شدن گوشی شیائومی Mi Mix 4 با دوربین نمایشگر مخفی

گوشی شیائومی Mi Mix 4

گوشی شیائومی Mi Mix 4 قرار است اولین محصول این شرکت باشد که مجهز به دوربین زیر نمایشگر نامرئی است و از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد.

گوشی شیائومی Mi Mix 4

شرکت شیائومی چندین سال است که بر روی پروژه‌ی دوربین‌های زیر نمایشگر نامرئی کار می‌کند اما تاکنون محصولی برپایه‌ی آن عرضه نکرده است . گوشی می ۱۰ اولترا (Mi 10 Ultra) قرار بود اولین باشد اما در نهایت چنین نشد و گوشی می ۱۱ اولترا هم فاقد این ویژگی بود. اما می میکس ۴ می‌تواند این رویا را به حقیقت تبدیل کند و اولین گوشی این شرکت باشد که دوربین زیر نمایشگر را به طور کامل مخفی می‌کند.

 

اگر شایعات درست باشند، دوربین سلفی این گوشی را در حالت عادی و با چشمان غیرمسلح رویت نمی‌کنید و تنها در صورتی که آن را فعال نمایید، قابل دیدن خواهد بود. البته گفته می‌شود که این فناوری هنوز با محدودیت‌هایی رو به رو است و رزولوشن بالای ۱۰۸۰p ارائه نمی‌دهد اما این مسئله باید به صورت رسمی تایید شود.

شیائومی می میکس 4

 

گوشی شیائومی می میکس ۴ قرار است از یک صفحه نمایش آمولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد و احتمالا دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ را در این گوشی مشاهده کنیم. در رابطه با قیمت این گوشی نیز اخیرا اطلاعاتی به بیرون درز کرده و ظاهرا قرار است بالاتر از می ۱۱ اولترا قیمت‌گذاری شود که هم‌اکنون در بازار چین، ۹۳۰ دلار قیمت دارد و در بازار اروپا با قیمت بالاتری (۱۲۰۰ یورو) به فروش می‌رسد.

در زیر می‌توانید رندرهای این گوشی را مشاهده کنید که حاکی از وجود یک نمایشگر ثانویه در پشت گوشی و در کنار دوربین‌ها هستند

(به نظر می‌رسد که با نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با می ۱۱ اولترا رو به رو هستیم).

گوشی شیائومی Mi Mix 4

گوشی شیائومی Mi Mix 4

گوشی شیائومی Mi Mix 4

گوشی شیائومی Mi Mix 4

گوشی شیائومی Mi Mix 4

شیائومی احتمالا در ماه اوت (اواسط مرداد الی اواسط شهریور ) از این گوشی در کنار رابط کاربری MIUI 13 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی می میکس ۴ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۸۰ واتی نیز مجهز باشد.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *