منتشر شدن آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A30 سامسونگ

آپدیت اندروید 11 گلکسی A30

DELL XPS 13-9380

پیشتر کاربران چینی موفق شده بودند آپدیت اندروید 11 گلکسی A30 سامسونگ را روی گوشی خود دریافت کنند.

آپدیت اندروید 11 گلکسی A30

اکنون نوبت به کاربران هندی گوشی گلکسی ای ۳۰ است که مثل گوشی‌هایی که طی دو ماه اخیر بروزرسانی شده‌اند، اندروید ۱۱ را به همراه نسخه ۳.۱ رابط کاربری One UI دریافت کنند. پیش از این گوشی گلکسی A31 نیز آپدیت اندروید ۱۱ را از سوی سامسونگ دریافت کرده بود.

 

هرچند هند نخستین کشوری است که در آن آپدیت جدید گوشی Galaxy A30 دریافت شده است، ولی به زودی بازارهای دیگری نیز به آن اضافه می‌شوند.

اندروید ۱۱ و One UI 3.1 شامل برخی امکانات جدید می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

جمله حباب‌های چت، مجوزهای یک بار مصرف، گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر برای مواردی از جمله صفحه قفل و اپلیکیشن تماس، بهبود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ، عملکرد سریع‌تر، انیمیشن‌های روان‌تر به همراه برخی المان‌های بازطراحی شده در رابط کاربری و کنترل عمیق‌تر روی حریم خصوصی.

 

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A30 همچنین شامل پچ امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۱ می‌شود.

 

شما می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات و منوی Software Update در گوشی خود این بروزرسانی را دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق یک کامپیوتر ویندوزی به صورت دستی این بروزرسانی را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

 

گفتنی است که گوشی گلکسی ای ۳۰ شامل پشتیبانی نرم افزاری سه ساله سامسونگ نمی‌شود و از آنجا که تاکنون دو آپدیت مهم را دریافت کرده، دیگر نمی‌تواند اندروید ۱۲ را دریافت کند. هرچند حداقل تا یک سال دیگر پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

 

⊕بازی رایگان The Division Heartland در راه بازار است⊕

 

 

 

***************************************توجه           توجه*****************************************

عزیزان و همراهان گرامی توجه داشته باشید جهت اطلاع از قیمت لپ تاپ دل، خرید لپ تاپ دل، قیمت نوت بوک دل، خرید نوت بوک دل، قیمت لوازم جانبی لپ تاپ دل می توانید به وبسایت فروشگاهی دلیران به آدرس اینترنتی www.shop.deliran.ir مراجعه و اطلاعات لازم را به دست آورید.

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تعمیرات تخصصی لپ تاپ ،قیمت لپ تاپ دل، خرید لپ تاپ دل، قیمت نوت بوک دل، خرید نوت بوک دل، از طریق فرم های تماس وبسایت دلیران و یا شماره های شرکت با کارشناسان زبده ما در ارتباط باشید.

دلیران، دل در گرو مهر تو دارم ایران

**********************************************************************************************************

 

 

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *