قیمت لپ تاپ دل 1399 و توضیحات مختصری در مورد لپ تاپ دل

قیمت لپ تاپ دل 1399

قیمت لپ تاپ دل 1399 و توضیحات مختصری در مورد لپ تاپ دل

قیمت لپ تاپ دل 1399
قیمت لپ تاپ دل 1399

یکی از مشکلات عمده کاربران برند DELL عدم آشنایی با لپ تاپ دل و عدم آگاهی در مورد قیمت لپ تاپ دل و درخواست توضیحاتی در این باره است

به همین دلیل مقاله ای تحت عنوان قیمت لپ تاپ دل و توضیحات مختصری در مورد آن آماده کردیم تا نیاز شما کاربران عزیز را برطرف نماییم.با دلیران همراه باشید…

تاریخچه DELL(قیمت لپ تاپ دل 1399)

برند DELL یک برند آمریکایی می باشد که در سال 1984 توسط مایکل دل (Michael Dell) تاسیس گردید. در تاریخ 1988 شرکت دل بصورت رسمی درآمد و تا 30 میلیون دلار رشد داشت و سرمایه آن از 1000 دلار به 85 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. در اوایل سال 1993 بود که شرکت دل در لیست 500 شرکت برتر دنیا قرار گرفت و مدیرعامل آن یعنی مایکل دل به عنوان جوان ترین مدیرعامل موفق دنیا معرفی شد.

به دلیل سابقه درخشانی که لپ تاپ دل در ایران دارد برند دل برای کاربران ایرانی نیز نامی بسیار آشنا می باشد و کاربران بسیاری در ایران حتی لپ تاپ های بسیار قدیمی خود را نگه داشته و هنوز از آن استفاده میکنند.

آشنایی با انواع لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل در چندین گونه عرضه می گردند که عبارت اند از :

1-اینسپایرون(inspiron)
2-وسترو (vestro)
3-لتیتود (latitude)
4-ایکس پی اس (xps)
5-الین ویر(Alienware)

که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد پس با ما همراه باشید…

1.لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ( inspiron )

لپ تاپ اینسپایرون دل که بیشتر به لپتاب های خانگی و اداری معروف می باشد یکی از پر طرفدار ترین لپ تاپ های دل است که دلیل آن کارایی و تنوع فراوان لپ تاپ های این دسته می باشد.

با وجود این که عمده لپ تاپ های این دسته برای مصارف خانگی، اداری و شخصی طراحی و تولید شده اما به تازگی شاهد لپ تاپ هایی با قدرت بالا و مخصوص گیمینگ این سری نیز هستیم که به دلیل کیفبت بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. قیمت لپ تاپ دل اینسپایرون بسیار مناسب و توصیه شده برای مصارف خانگی و اداری می باشد.

قیمت لپ تاپ دل 1399

2- لپ تاپ دل مدل وسترو (vostro)

لپ‌تاپ دل سری وسترو vosto مناسب برای استفاده در محیط های اداری و حتی خانگی می باشد.لپ‌تاپ سری وسترو از لحاظ نوع قطعات بکار رفته و همچنین جنس و استحکام بدنه در رده بالاتری قرار دارد.لپ‌تاپ سری وسترو وزن سبک تری دارند.معمولا لپ‌تاپ سری وسترو دراندازه های 14 و 15.6 اینچی می باشند.
لپ‌تاپ سری وسترو  فاقد درایو هستند.
نوت بوک های سری وسترو از نظر حمل فوق العاده سبک و رنگ بندی آنهامعمولا مشکی و سیلور  می باشد .

قیمت لپ تاپ دل 1399

3- لپ تاپ دل مدل لتیتیود (Latitude)

این دسته از لپ تاپ های شرکت دل به لپ تاپ های صنعتی و نظامی معروف می باشد و از مشخصات این لپ تاپ می توان به قدرت کیفیت ساخت آنها اشاره نمود. در تیزر های تبلیغاتی ارتش آمریکا بارها شاهد استفاده از لپ تاپ های سری latitude بوده ایم .

قیمت لپ تاپ دل 1399

4- لپ تاپ دل مدل ایکس پی اس ( xps )

این دسته از لپ تاپ های دل به دلیل ظرافت در طراحی و ساخت در خانواده لپ تاپ های لوکس و لاکچری قرار می گیرند و از رقبای اصلی محصولات اپل محسوب می گردند.

این دسته از لپ تاپ های دل نظر کاربران سخت پسند را به خود جلب کرده و بیشترین مخاطب آن افراد مشهور،بازیگران،تاجران،دکتر ها و …. می باشد

لازم به ذکر است که لپ تاپ دل مدل xps نسبت به اینسپایرون ، وسترو و لیتود از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

قیمت لپ تاپ دل 1399

5-لپ تاپ دل مدل الین ویر ( Alienware )

این دسته از لپ تاپ های دل جهت بازی و کارهای گرافیکی سنگین طراحی و توسعه یافته که به لپ تاپ های سری گیمینگ دل نیز معروف می باشد.

لپ تاپ های Alienware دل از قدرت بالایی برخوردار هستند و بیشتر برای افراد گیمر و مخصوص بازی های سنگین طراحی شده . طراحی این لپ تاپ بسیار منحصر به فرد بوده و یک تجربه بی نظیر را برای کاربران به ارمغان می آورد.

البته به دلیل قدرت گرافیک این لپتاب ها افرادی هستند که برای امورد متفرقه نظیر رندرینگ، تدوین، و کار های سخت پردازشی و گرافیکی از این سری استفاده می کنند.

خب تا اینجای کار با تاریخچه شرکت دل و انواع خانواده لپ تاپ دل آشنا شدیم در ادامه به قیمت لپ تاپ دل می پردازیم

قیمت لپ تاپ دل 1399
قیمت لپ تاپ دل 1399

مختصری درباره شرکت دلیران :

دلیران با بیش از 30 سال تجربه و با فروش ده ها هزار کامپیوتر حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای به سازمانها، شرکتهای دولتی و خصوصی و کاربران خانگی یکی از بزرگترین مراکز فروش کامپیوتر، نوت‌بوک و دیگر محصولات دِل در ایران می باشد. برای نخستین بار اولین نوت‌بوک دِل در سال 1991 میلادی توسط این شرکت وارد ایران شد که هم اکنون این نوت‌بوک در این شرکت موجود می باشد.

قیمت لپ تاپ دل 1399

مختصری درباره شرکت دل:

دِل، (به انگلیسی: Dell) یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد و از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان می‌باشد.

این شرکت رایانه‌های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این نوع رایانه‌ها را، توسعه می‌دهد، ساخته و به فروش می‌رساند. دفتر اصلی «دل» در راند راک، (حومهٔ آستینتگزاس است و بیش از ۸۸٬۰۰۰ کارمند، در سرتاسر جهان دارد.

دل همواره محصولات خود را برای کاربری های تجارت الکترونیک، تحقیقات پیشرفته مهندسی و دانشجویان محقق و نو آور، بازار بورس و سهام، فعالین بازار های ارز دیجیتال و همچنین کاربران بازی و تدوین تصویر و گرافیک و مصارف خانگی و اداری تقسیم بندی وطراحی کرده است. به همراه قیمت های مناسب و رقابتی و همواره توانسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

از جمله محصولات دل، سری صنعتی لتیتیود (Latitude) و نظامی راگد (Rugged )، اکس پی اس (XPS)، اینسپایرون (Inspiron)،وسترو (Vostro)، ایلین ور (AlienWare)،سرور (Servers)، تبلت(Tablet) کیس های آماده حرفه ای و مانیتور های آن را می‌توان نام برد.

قیمت لپ تاپ دل 1399

شرکت دلیران علاوه بر فروش لپ تاپ ، نوت بوک ، مانتیور ، آل این وان ، سرور و سایر قصطعات برند دل خدمات زیر را نیز ارائه میکند

·  فعالیتهای شرکت دلیران عبارتند از :

  • ارائه و تحویل محصولات DELL آمریکا بر اساس درخواست و سفارش مشتریان
  • ارائه خدمات مشاوره ، طراحی و نظارت بر شبکه های کامپیوتری و مراکز دیتا
  • ارائه خدمات نصب ، راه اندازی و اجرای شبکه های کامپیوتری و مراکز داده
  • ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری و مراکز داده
  • ارائه راهکارهای تست ، اندازه گیری و آنالیز شبکه با تجهیزات FLUE Networks
  • ارائه راهکارهای بستر ارتباطی شبکه و مراکز داده با تجهیزاتAMP Infilink –  telegartner
  • ارائه راهکارهای شبکه های بیسیم شبکه با تجهیزات ALTAI
  • ارائه‌راهکارهای‌ردیابی‌و‌شناسائی‌برمبنای‌تکنولوژی‌های‌Bar‌code&FRIDبا‌تجهیزات Smarterminal,Teklogix,psion
  • تعمیر ، سرویس و نگهداری کلیه تجهیزات کامپیوتر : Monitor , Printer , Computer وشبکه و …… بصورت موردی و یا در قالب قرارداد خدمات و نگهداری

همچینن لازم به ذکر است که این شرکت در استان ها و شهرهای مختلف ( نظیر : تهران ، آذربایجان شرقی ، لرستان ، مازندران ، اصفهان ، کهگیلویه و بویر احمد و غیره ) نمایندگی فعال دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به منو نمایندگان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

تمامی عزیزان می توانند با مراجعه به لینک زیر از قیمت لپتاب دل، قیمت نوتبوک دل و نحوه خرید لپتاب دل اطلاعات لازم را کسب نمایند.

برای اطلاع از قیمت لپ تاپ دل 1399  اینجا کلیک کنید

قیمت لپ تاپ دل 1399

جهت اطلاع از تعمیر تخصصی لپ تاپ دل بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل

جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس تعمیرگاه های مجاز دل در ایران بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعمیرگاه های مجاز دل در ایران

قیمت لپ تاپ دل 1399

جهت اطلاع از نرخ نامه خدمات دلیران بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعرفه خدمات شرکت دل در ایران

جهت مشاهده جدیدترین لپ تاپ دل در ایران بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جدیدترین لپ تاپ دل

قیمت لپ تاپ دل 1399

دلیران | اولین و معتبر ترین نمایندگی رسمی شرکت دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *