راه اندازی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا

ثبت نام واکسن کرونا

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

ثبت نام واکسن کرونا

نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا salamat.gov.ir است و مطابق اعلام وزارت بهداشت، فعلا فقط متولدان سال ۱۳۲۰ و قبل آن امکان ثبت نام دارند.

در درگاه ورودی این سامانه نوشته است: به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند، طی روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن های همراه ارسال خواهد شد.

 

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا امروز علام کرد: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا از ساعت 12 و 45 دقیقه دیروز  راه اندازی شد.

 

واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال از هفتم اردیبهشت آغاز شده است. قبل از آن واکسیناسیون کادر درمان و برخی گروه های بیماران خاص آغاز شده بود.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷  دوز رسید.

 

ثبت نام واکسن کرونا

این مطلب را هم بخوانید:

آموزش برطرف کردن کارنکردن میکروفون در ویندوز Windows 10

 

 

عزیزان و همراهان گرامی توجه داشته باشید جهت اطلاع از قیمت لپ تاپ دل، خرید لپ تاپ دل، قیمت نوت بوک دل، خرید نوت بوک دل، قیمت لوازم جانبی لپ تاپ دل می توانید به وبسایت فروشگاهی دلیران به آدرس اینترنتی www.shop.deliran.ir مراجعه و اطلاعات لازم را به دست آورید.
همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تعمیرات تخصصی لپ تاپ ،قیمت لپ تاپ دل، خرید لپ تاپ دل، قیمت نوت بوک دل، خرید نوت بوک دل، از طریق فرم های تماس وبسایت دلیران و یا شماره های شرکت با کارشناسان زبده ما در ارتباط باشید.
دلیران، دل در گرو مهر تو دارم ایران
**********************************************************************************************************

تعمیرات تخصصی،خدمات پس از فروش،تعمیر لپ تاپ دل|گارانتی دلیران

 

 

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *