اضافه شدن تم حالت تاریک و استیکرمتحرک در واتساپ در سال 2021

حالت تاریک

حالت تاریک

واتساپ از عرضه حالت تاریک برای این کاربران خبر داد. این شرکت که متعلق به فیسبوک است ویژگی ‌های جدیدی مانند حالت تاریک خود را به سرعت گسترش می‌دهد.با دلیران همراه باشید.

اضافه شدن حالت تم تاریک

به نقل از Gadgetsnow،  اخیرا این شرکت اعلام کرده است که حالت تاریک و استیکر متحرک را به زودی در اختیار کاربران بتای خود قرار خواهد داد.

اکنون کاربران بتای واتساپ می‌توانند این برنامه را با جدیدترین نسخه یعنی ورژن 2.20.13 به روزرسانی کنند.

 

نحوه فعال‌سازی تم تاریک واتساپ

گزینه تم دارک مد در Setting و زیر قسمت Chat menu قرار دارد.در Dark mode theme کاربران می‌توانند سه گزینه light، Dark و Set by Battery Saver  را مشاهده کنند و هر کدام را خواستند انتخاب کنند.

انتظار می‌رود که تم دارک مد برای تمام کاربران تا پایان ماه منتشر شود.

حالت تاریک
حالت تاریک

اضافه شدن استیکرهای متحرک

 اما خبرهای دیگری نیز از واتساپ وجود دارد و آن اضافه شدن استیکرهای متحرک است. به نظر می‌رسد که واتساپ مانند تلگرام به اضافه کردن استیکرهای متحرک فکر می‌کند. این استیکرها نیز در نسخه بتا آزمایش خواهند شد.

حمایت از استیکرهای متحرک اولین بار در آوریل سال گذشته مطرح شد. سپس طبق گزارش‌های Wabetalnfo این ویژگی در ورژن سیستم‌های چندگانه روی اندروید، iOS و وب تست شد. این استیکرهای متحرک در پکیج های استیکرها قرار دارند.

نحوه دانلود استیکر متحرک واتساپ

تصاویر متحرک در واتساپ
حالت تاریک

کاربران بتا می توانند به زودی با چک کردن قسمت WhatsApp > Chat > Stickers button > Plus icon و Update نسبت به دانلود پک های استیکر اقدام کنند. واتساپ در حال حاضر 14 بسته استیکر را در اختیار کاربران قرار داده است و به زودی نیز استیکرهای متحرک را برای آنها ارائه می کند.

این گزینه فعلا برای کاربران آیفون در دسترس نیست. البته واتساپ یک ویژگی دیگر به نام Call waiting را در حال تست برای کاربران آیفون دارد.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *