مشخصات لپ تاپ دل 2022

مشخصات لپ تاپ دل

مشخصات لپ تاپ دل 2022

مشخصات لپ تاپ دل 2022

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی شرکت دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران).

امروز میخوایم در ارتباط با انتخاب بهترین لپ تاپ دل باهاتون صحبت کنیم! شاید شما هم با این موضوع برخورد کرده باشید که هنگام خرید لپ تاپ دچار سردرگمی شده و ندانید که باید چه لپ تاپی انتخاب کنید ؟!!؟!

پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم باید چکار کنیم!

مشخصات لپ تاپ دل ، عنوان موضوع مورد بحث امروز ماست ! شرکت DELL، از بزرگترین تولید کننده های لپ تاپ در جهان به حساب می آید. این کمپانی، به واسطه بهره مندی از خط تولید بسیار پیشرفته و حضور کارشناسان خبره در واحد طراحی و تولید، توانسته از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار باشد! کیفیت محصولات شرکت دل مورد تائید اکثر کاربران لپ تاپ بوده و به هیچ عنوان نمی توان ویژگی های نوین و منحصر بفرد این مصولات را انکار کرد.

با توجه به گسترش استفاده از لپ تاپ و مبحث محبوبیت برند در ایران، در ادامه به بررسی انواع لپ تاپ دل و مشخصات لپ تاپ دل خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید…

تاریخچه لپ تاپ دل

شاید برای شما عزیزان و کاربران جالب باشد که بدانید  کمپانی دل، چند سال سابقه فعالییت دارد؟ و یا این که از چه زمانی پا به عرصه تولید لپ تاپ دل گذاشته است!!؟

آقای مایکل دل در 19 سالگی در دانشگاه از طریق سر هم کردن قطعات کامپیوتر و فروش آنها درآمد کسب می کرد و به همین دلیل نیز از خوابگاه دانشجویی اخراج شد و بعد از آن موسس و مدیر شرکت دل شد.

ایشان در ابتدا سرمایه ای 1000 دلاری فراهم و با آن اقدام به تاسیس یک شرکت نمود و کار خود را به عنوان یک بازاریاب شروع کرد.

دل با جمع آوری اطلاعات در مورد نیازها و انتظارهای مشتریان یک لپ تاپ شخصی ، روز به روز خود را به تولید محصولی شگفت انگیز نزدیک کرد. موسس شرکتی که امروزه تولید کننده انواع لپ تاپ دل است، توانست در اواخر سال 1985 اولین کامپیوتر رسمی کمپانی دل با نام Turbo pc را به بازار ارائه دهد. در دهه 90 میلادی، کمپانی دل با خرید کمپانی کامپک، توانست به بزرگترین تولید کننده کامپیوتر در امریکا تبدیل شود. در نهایت، شرکت دل بعد از سال ها فعالییت مستمر، توانست خود را به عنوان یکی از کمپانی های برتر سازنده انواع لپ تاپ در دنیا مطرح کند.

افتخارات شرکت دل

خیلی جالب است که بدانید شرکت دل یک شرکت آمریکایی می باشد که نمایندگی و دفتر اصلی آن در تگزاس قرار گرفته. از جمله دستاورد های این کمپانی بزرگ می توان به کسب عوان سی و سوم در بین 500 شرکت بزرگ دنیا در سال 2009 اشاره نمود. همچنین در سال 2010، کمپانی دل پس از دو شرکت اچ پی  و ایسر سومین شرکت بزرگ فرش لپ تاپ در جهان اعلام شد.

این نکته فراموش نشود که تولید کننده لپ تاپ دل، موفق شد در سال 2016، در جایگاه دوم در میان بزگنرین شرکت های تولید کننده نوت بوک در جهان قرارگرفت. اولین و بزرگ ترین تولید کننده لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز در سال 2015 به عنوان با کیفیت ترین شرکت ارائه دهنده انواع لپ تاپ بعد از اپل در دنیا در نظر گرفته شد

مشخصات لپ تاپ دل

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که این همه کسب افتخار به چه دلیلی بوده لپ تاپ های دل چه ویژگی های داشته اند یا به قولی برترین مشخصات لپ تاپ دل چه چیزی بوده که این کمپانی توانسته در میان بهترین و بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ بهترین باشد!
مشخصاتی که باعث گردیده لپ تاپ دل از بقیه لپ تاپ ها جدا گردد را در زیر خدمت شما ارائه خواهیم داد!
اولین مشخصه کیفیت و مقاوم بودن قطعات لپ تاپ دل در مقابله با ضربه می باشد. لپ تاپ های دل طوری طراحی می شوند که در مقابل ضریان ناگهانی و غیر عمدی مقاوم بوده و اصطلاحا ضربه گیر می باشند.
از دیگر مشخصات لپ تاپ دل می توان به سرعت پردازش در اجاری نرم افزار های سنگین اشاره نمود. به طوری که چند سال قبل در تیزر تبلیغاتی ارتش آمریکا استفاده از لپ تاپ دل را توسط این ارتش می توان مشاهده نمود.
یکی دیگر از مشخصات لپ تاپ دل طراحی زیبای آن می باشد که متناسب با سلیقه های مختلف تولید شده و تمامی کاربران با سلایق خاص و منحصر به فرد خود به راحتی می توانند از میان طیف گسترده ای از انواع لپ تاپ دل، لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
لپ تاپ دل مشخصات و ویژگی های قابل تحسین زیادی دارد که همیشه مورد تحسین کاربران و کارشناسان قرار گرفته اما از میان آنها ذکر موارد فوق کفایت می کند.

انواع مدل های لپ تاپ دل

از آنجا که شرکت دل سالهای طولانی می باشد که به تولید و عرضه لپ تاپ مشغول می باشد، مدل های متعدد برای سلیقه های متعدد از این محصول را در لیست تولیدات خود جای داده است. در این بخش! به اصلی ترین انواع مدل های لپ تاپ دل اشاره می نماییم. ضمن یادآوری این موضوع که تیم متخصصی از برجسته ترین مهندسان نرم افزاری و سخت افزاری ، وظیفه طراحی  تولید این محصول فوق العاده را در شرکت دل عهده دار می باشند.

انواع لپ تاپ دل با مشخصات خاص شامل موارد زیر می باشند.

مشخصات لپ تاپ دل
مشخصات لپ تاپ دل

لپ تاپ دل سری XPS

به نوت بوک های گرافیکی این شرکت معروف شده اند. قیمت بالا، طراحی زیبا و جذاب و البته گرافیک قدرتمند را می توان اصلی ترین ویژگی های این سری از انواع لپ تاپ دل برشمرد.

لپ تاپ دل سری Inspiron

برای کاربرانی طراحی شده که نیازی به پردازش های سنگین و گرافیکی نداشته و بودجه محدودی دارند.

لپ تاپ دل سری Vostro

دارای قیمتی مناسب بوده و بیشتر برای رفع نیازهای کاری افراد طراحی شده اند.

لپ تاپ دل سری Latitude

با سطح حرفه ای و مناسب برای نیازهای صنعتی که از استحکام بسیار بالایی در بدنه برخوردارند.

البته باید لپ تاپ های سری Studio دل را نیز به این لیست اضافه نمود. همچنین، سری Precision از انواع لپ تاپ دل نیز وجود دارد که تقریبا دیگر جایی در بازار نداشته و از تولیدات نسبتا قدیمی تر این شرکت به حساب می آید.

خب با این بخش از سری مقالات دلیران با موضوع امروز که در ارتباط با مشخصات لپ تاپ دل بود آشنا شدید! امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما کاربران عزیز نمایندگی دل در ایران واقع شده باشد.

چنانچه سوالی در ارتباط با مشخصات لپ تاپ دل داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان دلیران در میان گذاشته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

قابل توجه علاقه مندان :

چرانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر لپ تاپ دل داشیتد می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

تعمیرات لپ تاپ دل

لپ تاپ دل جدید

مشخصات لپ تاپ دل

دلیران | اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *