تعمیر هارد لپ تاپ دل 2022

تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل 2022

تعمیر هارد لپ تاپ دل 2022

با سلام خدمت تمامی دوستان همراهان همیشگی شرکت دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران).

امروز قصد داریم تا در ارتباط با یکی دیگر از مهم ترین اجزا و قطعات لپ تاپ دل باهاتون صحبت کنیم و این که اگر اتفاقی برای آن رخ داد به چه صورت آن را برطرف و تعمیر نماییم! پس در ادامه با ما همراه باشید….

هارد لپ تاپ دل

یکی از با اهمییت ترین قطعات لپ تاپ دل که به لحاظ امنیتی مورد بحث است، هارد لپ تاپ دل می باشد. اتفاقات بسیار زیادی می تواند در کارایی هارد لپ تاپ دل تاثیر بگذارد و باعث نا کارآمدی لپ تاپ دل شود.

هارد لپ تاپ دل همانطور که نقش بسیار پررنگی در ثبت و ضبط اطلاعات دارد به لحاظ ساختاری بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد. به همین دلیل کوچک ترین خطاهای تعمیراتی و نصبی میتواند منجر به اختلالات بسیار زیادی در هارد لپ تاپ دل شود.

مجموعه دلیران (نماینده رسمی شرکت دل در ایران) شرایطی را ایجاد کرده تا تمامی مراحل تعمیر هارد لپ تاپ دل به بهترین، راحت ترین و با کیفیت ترین شکل ممکن صورت پذیرد تا کاربران مجموعه دل با آرامش خاطر بتوانند از لپ تاپ دل خود استفاده نموده و در صورت نیاز به تعمیر نگرانی از هیچ موضوعی نداشته باشند.

شاید سوالی که برای شما مطرح می باشد این است که چه زمانی باید نسبت به تعمیر هارد لپ تاپ  اقدام کنیم؟

اما بگذارید ما از شما بپرسیم!!!؟

آیا شما با علائم خرابی هارد لپ تاپ دل آشنا هستید؟؟

به نظر شما چه زمانی باید نسبت به تعمیر هارد لپ تاپ دل اقدام کنید؟

 علل خرابی هارد لپ تاپ دل به دو بخش کلی تقسیم می شوند! 1- سخت افزاری 2- نرم افزاری

بنابر این ممکن است ناکارآمدی هارد با نشانه های متعددی خود را نشان دهد.

پس با دلیران همراه باشید تا در ادامه توضیحات، تمامی جوانب تعمیرات هارد لپ تاپ دل را معرفی کنیم….

 

چه زمانی باید تعمیر هارد لپ تاپ دل را شروع کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم، تعمیر هارد لپ تاپ دل به دو دلیل عمده مشکل سخت افزاری و اختلالات نرم افزاری شکل می گیرد.

در میان این دو دلیل، نشانه های مرتبط با اختلالات سخت افزاری به راحتی قابل تشخیص می باشند. این موضوع به ناکارآمدی و اسیب های پلتر و هد، اسپیندل موتور هارد تقسیم شده و دارای حالت های زیر می باشد:

هد هارد لپ تاپ دل صدایی شبیه به تیک تیک ساعت می دهد:

در این نوع خرابی اصولا هد هارد لپ تاپ در سطح پلتر گیر میکند و اصطلاحا نیاز به جراحی هارد دارد. جراحی هارد یک اقدام تعمیراتی بسیار ظریف و دقیق می باشد و پس از انجام آن توسط تعمیر کار هد آزاد می شود و در قسمت اصلی خود قرار می گیرد.

هارد لپ تاپ صدای بسیار شدیدی از خود تولید می کند که از فاصله یک یا دومتری قابل شنیدن است:

در هنگام مواجه شدن با این موضوع هد هارد به صورت کامل از بین رفته و راه برطرف کردن آن استفاده از یک هارد مشابه توسط کارشناسان واحد تعمیرات دل و تعویض هد هارد می باشد.

هنگام استفاده از هارد صدای تلق تلق خش داری شنیده می شود:

در این حالت به احتمال بسیار بالا اسپیندل موتور هارد لپ تاپ قفل شده و صدا می دهد. این موضوع نیز همانند مورد قبلی با تعویض پلتر و یک اپیندل موتور توسط کارشناسان واحد تعمیرات دل قابل حل می باشد.

بازگردانی اطلاعات در تعمیر هارد لپ تاپ دل

یکی دیگر از موضوعات مطرح در میان کاربران لپ تاپ بازیابی اطلاعات در هنگام تعمیر هارد لپ تاپ دل می باشد. نمایندگی مجاز دل تمامی سعی خود را به کار گرفته تا بتواند با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا مانند سیستم PC3000 حجم بالایی از اطلاعات هارد خراب لپ تاپ دل را در مدت زمان بسیار کوتاهی بازگردانی کند.

دستگاه PC3000 دارای سیستم مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند اطلاعات از دست رفته را با بهترین کیفیت امکان پذیر بازگردانی کند. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ دل برای بازیابی و تعمیر هارد لپ تاپ دل و مواجه شدن با مشکلاتی مانند بدسکتور و اختلال در ماژول ها از PC3000 استافاده می کنند و هارد معیوب لپ تاپ های دل را تعمیر می کنند.

نگهداری درست از هارد لپ تاپ دل را جدی بگیریم.

یکی از مواردی که میزان ریسک تعمیر هارد لپ تاپ دل و دیگر برند های موجود در بازار را افزایش می دهد! اینترنال بودن هارد و قرار گرفتن آن در محیط درونی لپ تاپ می باشد. بهترین کار پیشگیری می باشد تا درمان !!! سعی بر آن داشته باشید تا در نگهداری صحیح از هارد لپ تاپ مورد استفاده خود کوشا باشید.

عوامل مخربی مانند حرارت بالا، رطوبت و ضربه به سلامت هارد و دیگر اجزا و قطعات لپ تاپ دل ضربه وارد می کنند. اثرات منفی این عوامل تخریب کننده بر کارکرد لپ تاپ ممکن است در حدی شدت بیابد که لپ تاپ مورد بحث به دستگاه بلا استفاده ای تبدیل شود.

از طرفی دیگر فراموش نکنید که با به عقب انداختن تعمیر خرابی های کوچک هارد می توانید باعث گسترش اختلال موجود شوید. در صورت مشاهده ی هر گونه ناکار آمدی در هارد لپ تاپ با واحد پشتیبانی نمایندگی رسمی دل تماس بگیرید.

تعویض هارد لپ تاپ دل

در صورتی که جهت امر تعمیر به موقع اقدام کنید هیچ گاه کار به تعویض کامل هارد نخواهد رسید. خوشبختانه اغلب اشکالات پیش آمده در هارد لپ تاپ، قابل رفع هستند و نیاز به تعویض هارد لپ تاپ دل به ندرت گریبانگیر کاربران می شود. در هر صورت تعویض هم مانند تعمیر نیاز به فضایی تخصصی دارد.کارشناسان واحد تعمیرات دل در کارگاه های مجهز اولین و معتبرترین نماینده رسمی شرکت دل پس از بررسی کامل هارد معیوب آن را با نمونه اصل و اورجینال، مرغوب و سازگار با مدل لپ تاپ مورد نظر تعویض می نمایند.

نمایندگی تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل
تعمیر هارد لپ تاپ دل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل مرکز مجاز و ایمنی است که با به کارگیری دانش به روز کارشناسان مجرب در زمینه ی ترمیم و بازیابی لپ تاپ های کمپانی dell فعالیت دارد. گستره ی خدمات و سرویس های ویژه ی این نمایندگی بسیار وسیع بوده و تمامی مشکلات ریز و درشت سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های دل را دربرمی گیرد. تمامی امور تعمیراتی نمایندگی لپ تاپ دل به همراه ضمانت نامه های معتبر کتبی نیز ارائه می گردند.

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *