تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل 2022

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل 2022

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل 2022

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی شرکت دلیران (اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران).

امروز با یک مقاله تخصصی در ارتباط با تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل در خدمت شما عزیزان هستیم.

همونطور که می دونید مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات لپ تاپ هستش! و در صورتی که مادربرد لپ تاپ خراب باشه یا به مشکل بر بخوره عملا لپ تاپ فعالییت نمیکنه و یا بخشی از سیستم اون از کار می افته.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا متنی تخصصی در ارتباط با تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل براتون تهیه کنیم تا در صورتی که به مشکل خرابی مادربرد لپ تاپ دل برخورد کردید بهترین تصمیم رو به جهت رفع اون بگیرید!

پس با دلیران همراه باشید…..

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

خراب شدن مادربرد لپ تاپ دل نیز مانند دیگر قطعات این دستگاه دارای نشانه هایی می باشد که به مشاهده آنها می توانید فرض را بر این بگذارید که این قطعه خراب شده و به دنبال عیب یابی و تعمیر مادربرد لپ تاپ دل باشید!

در صورتیکه مادربرد لپ تاپ دل شما دچار نقص و یا خرابی شد!!؟ در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل دو راه کار به شما ارائه می گردد:

1- اولین راه تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل است که این فرایند به صورت زیر صورت می پذیرد:

پس از مراجعه شما عزیزان به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل ابتدا تیم تشخیص و عیب یابی ایراد لپ تاپ شما را مشخص می کنند و پس از آن شما را به واحد مربوطه ارجاع خواهند داد.

در آنجا تیمی متخصص از تعمیر کاران حرفه ای لپ تاپ دل در ایران نظرات کارشناسانه در ارتباط با بهترین راهکار جهت تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل شما ارائه خواهند داد و پس از آنکه بهترین راهکار از سوی کارشناسان واحد تعمیر دل ارائه گردید! کارشناسان فرایند تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل را آغاز می نمایند.

2- دومین راه تعویض مادربرد لپ تاپ دل می باشد

در صورتی که نظر کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ دل بر این باشد که تعمیر ماردبرد لپ تاپ دل شما امکان پذیر نمی باشد! راهکار بعدی تعویض مادربرد لپ تاپ است.

در این صورت عملیات تعویض مادربرد لپ تاپ دل با کسب اجازه از مالک دستگاه آغاز می گردد.

در نمایندگی تعمیرات دل (دلیران)، بایگانی جامع و کاملی از مدل های مختلف مادربرد فراهم شده تا مشتریان و کاربران عزیز بدون اتلاف وقت و کوچک ترین دغدغه ای نسبت به خرید مادربرد مورد نیاز خود اقدام نمایند.

در واحد فروش قطعات دل در شرکت دلیران شما می توانید با در دست داشتن نام و مدل مادربرد مورد نظر خود، این قطعه را با اطمینان از اصل و بودن آن خریداری نمایید.

جهت اطلاع از تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ در با استفاده از قطعات اصلی کلیک نمایید.

پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشا اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود.

مهم ترین ویژگی مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این عامل سبب شده تا خدمات ارائه شده تا رسیدن به نتیجه نهایی و دلخواه ادامه پیدا کند. و آنچه در پایان کار دیافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل
تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

دلایلی که مادربرد لپ تاپ دل نیاز به تعمیر دارد؟!؟

خراب شدن مادربرد لپ تاپ دل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد! آشنا شدن با عامل های خراب شدن مادربرد لپ تاپ دل باعث می شود تا حد امکان از به وجود آمدن آنها جلوگیری کرد و به این وسیله عمر مفید لپ تاپ دل خود را افزایش داد. بعضی از این عامل عا قابل پیشگیری بوده و بعضی دیگر ممکن است علی رقم احتیاط انجام شده از سوی ما، باز هم اتفاق بیافتد(مانند اتفاقات غیر منتظره مثل ریختن مایعات روی لپ تاپ).

به هر صورت اگر نشانه های خرابی مادربرد در لپ تاپ شما مشاهده می شود، چیزی که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز مجاز تعمیرات لپ تاپ دل یا واحد های تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل است.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در ایران (دلیران)، اولین مجموعه فعال در این زمینه می باشد که شما کاربران عزیز می توانید با حضور در آن از تخصصی ترین سرویس های مربوط به تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل و دیگر بخش های این دستگاه را دریافت نمایید.

در زیر با ملموس ترین دلایل خرابی مادربرد لپ تاپ دل آشنا می شویم ! با ما همراه باشید.

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل
تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

خرابی شیارهای گسترش PCI

در برخی موارد هنگامی که به طور اشتباهی سوکت مودم به پریز برق متصل شده باشد این موضوع باعث سوختگی کارت مودم و شیار PCIمی شود . همچنین نصب غیر صحیح کارت PCI و یا جا به جا نمودن کارت در هنگام روشن بودن سیستم می تواند موجب بوجود آمدن این مشکل شود.

استهلاک قطعات مادربرد

پایان عمر قطعات ماردبرد و استهلاک تدریجی آنها، مورد دیگری است که می توان از آن به عنوان عامل خرابی ماردبرد یاد کرد. جریان بیش از اندازه و Drive شدن توسط مدار معیوب که عمر مفید برخی قطعات الکترونیکی آن پایان یافته است، باعث بروز مشکلات جدی در مادربرد خواهد شد. زیرا وقتی یک قطعه درست عمل نکند، قطعات دیگر هم نمیتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

Virus یا ویروس ها

عامل دیگری که احتمالاً کمتر به ان فکر می شود ویروس است. برخی از ویروس ها میتوانند روی فایل ROM بایوس تأثیر بگذارند؛ اگر فایل رم داخل آی سی های EPROM دارای bug باشد، باعت میشوند که به مرورزمان سیستم دچار ایراد اساسی شده و روشن نشود.

ایرادات صوتی

استفاده از اسپیکرها و هدست های غیر استاندارد می تواند موجب صدمه زدن به مدار صدا شود. برخی از مادربرد ها دارای صدای HD High Definition Audio System هستند. خرابی مرتبط با این بخش و سایر بخش های ذکر شده در بخش های فوق با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل قابل رفع است.

گرد و غبار

گردو غبار یکی از رایج ترین علل در خرابی مادربرد و البته سایر قطعات دستگاه نظیر فن و … است. بنابریان بهتر است تا آنجا که ممکن است از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری شود و سرویس های مورد نیاز جهت رفع گرد و غبار، هر از چند گاهی بر روی لپ تاپ انجام شود. گردو غبار وارد شده به لپ تاپ احتمال خرابی چیپ گرافیک و فن ها را بالا می برد. حتی گاهی این عامل باعت ایجاد سوختگی در مدار میشود.

آبخوردگی

اگر آبی مقطر به جیپ برسد برای آن مشکلی ایجاد نمیکند. مشکل زمانی بوجود میاید که لپتاپ توسط مایعاتی که دارای املاح و مواد معدنی هستند، خیس میشود و زمانی که این مایع به مادربرد دستگاه برخورد کند، املاح موجود در آن باعث ایجاد رسوب یا سولفاته در مدار میشوند. که این رسوبات همچون یک رسانا عمل کرده و دو قسمت بورد را به هم متصل مینماید و ارتباطات لاین را قطع مینماید و باعث بروز مشکلاتی در مادربرد میشود. و همین امر شما را وادار میکند تا نیازمند مراجعه به یکی از مراکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل شوید.

ایرادات شیارهای گسترش گرافیک (PCI-ESlot ,AGT Slot)

استفاده زا کارت های گرافیک غیر استاندارد و عدم نصب صحیح این کارت ها درون شکاف AGP یا PCI-Eبه آنها صدمه وارد می کند.

نوسانات منبع ولتاژ

عامل دیگری که مادربرد را نیازمند تعمیر می کند نوسانات ایجاد شده در منبع ولتاژ است. خرابی در منبع ولتاژ، به سایر بخش های دستگاه، از جمله مدار محافط در بورد سرایت می کند و دستگاه را نیازمند تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل خواهد کرد.

 

خب به پایان این بخش از سری مقالات تعمیر لپ تاپ دل رسیدیم!

امیدواریم تا مقاله تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل مورد پسند شما عزیزان واقع شده و برایتان مفید بوده باشد.

چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات لپ تاپ دل دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

تعمیرات لپ تاپ دل

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جدید ترین لپ تاپ دل دارید نیز می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

لپ تاپ دل جدید

دلیران | اولین و معتبر ترین نماینده لپ تاپ دل در ایران

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *