نسخه جدید نرم افزار پادکست توسط کمپانی اپل معرفی شد

در مراسم  Spring Loaded کمپانی اپل، شاهد رونمایی از نسخه جدید و باز طراحی شده نرم افزار پادکست اپل – Appel Podcasts بودیم.

 این نرم افزار از این به بعد با تهیه اشتراک در دسترس است.بعد از به روزرسانی و باز طراحی، در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه قابل دسترسی خواهد بود و با خرید اشتراک آن، می‌توانید به پادکست‌های مورد علاقه خود به سادگی دسترسی پیدا کنید.

همچنین بعد از خرید اشتراک، از مزایایی همچون گوش دادن پادکست بدون تبلیغات، دسترس به برخی از پادکست‌های انحصاری و دسترسی زودتر به برخی پادکست‌ها بهره مند خواهید شد.

پادکست اپل

نرم افزار پادکست

 

در آغاز کار اپل توانسته اشتراک‌های ویژه‌ی enderfoot TV در کنار Pushkin Industries و Radiotopia from PRX به علاوه‌ی Sony Music Entertainment به دست بیاورد. دیگر اشتراک‌های ویژه عبارتند از:  QCODE, NPR, the LA Times, The Athletic.

علاوه بر این، از ماه می، کانال‌هایی توسط سازندگان به نرم افزار اضافه خواهد شد. این کانال‌ها می‌توانند پولی، رایگان و یا کانال‌هایی مبتنی بر ارزش افزوده باشند.

نرم افزار پادکست |پادکست اپل

نرم افزار پادکست

 

در آی او اس ۱۴ و نسخه جدید Apple Podcasts شما به سادگی می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف از جمله دسته بندی پادکست‌های برتر و نمودارهای مربوطه دسترسی پیدا کنید. همچنین قابلیت پخش هوشمند (Smart Play) به شما کمک می‌کند از آخرین قسمت‌های پادکست‌های مدنظرتان با خبر شوید.

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *