ال جی به زودی از گوشی چرخان بنام ال جی وینگ رونمایی خواهد کرد

کیس دل وسترو DESKTOP DELL VOSTRO 3671 MT

 ال‌ جی در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور ، هفته آینده) که به طور آنلاین برگزاری می‌شود از گوشی ال جی وینگ – LG Wing موبایلی عجیب با نمایشگر چرخان که رسماً نامش توسط سازنده تایید شده رونمایی می‌کند.

به نقل از slashgear این بار ال جی نه تنها نام موبایل جدیدش بلکه نمایشگر چرخان آن را به طور رسمی تایید کرد و گوشی ال جی وینگ با همین نام به بازار عرضه خواهد شد. بدین ترتیب این اسمارت فون اولین در سری خود خواهد بود .
البته ممکن است این نام‌گذاری منحصر به این محصول نباشد و کره‌ای‌ها به منظور افزایش میزان فروش و رساندن محبوبیت محصولاتشان به سطوح جدید بالاتر آن را وینگ نام‌گذاری کرده باشند.
موبایل‌های جدید ال‌جی برای کشف راه‌های جدید جهت استفاده از تلفن‌های هوشمند، تمرکز روی نیازهای درحال تکامل و متغیر مشتریان و به چالش کشیدن هنجارهای تثبیت شده کاربران طراحی شده‌اند.
موبایل «ال‌جی وینگ» یک ویژگی کلیدی و جدید دارد که تلفن‌های هوشمند فعلی فاقد آن هستند. البته ال‌جی در این‌باره توضیحی نداده است.

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

این دستگاه دارای یک نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی است که می‌تواند به شکل (حرف T) بچرخد. همچنین یک نمایشگر ثانویه ۴ اینچی دارد.

گوشی ال جی وینگ
طبق شایعات ال جی وینگ در بازار ایالات متحده حدود هزار دلار قیمت خواهد داشت اما منابع کره جنوبی از قیمت بالای این گوشی خبر می‌دهند. اگر ال جی قیمت کمی برای محصول جدیدش انتخاب کند بنابراین احتمالا سخت افزار آن در حد گوشی‌های میان‌رده -همانند آنچه در ال جی ولوت (LG Velvet) دیده بودیم- خواهد بود که حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت، آن هم در مقابل گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ که مشخصاتی در حد یک پرچمدار ارائه می‌دهد.
مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *