واتس اپ امکان تماس ویدیویی هشت نفره را به صورت آزمایشی آغاز کرد

تماس ویدیویی هشت نفره

واتس اپ در حال کار بر روی یک اپدیت برای افزایش افراد حاضر در یک تماس گروهی صوتی یا تصویری تا هشت نفر است.حالا نسخه بتای واتس اپ یک آپدیت جدید دریافت کرده است که حداکثر از هشت کاربر (به همراه خود شما) پشتیبانی می‌کند. البته این ویژگی تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است و شامل تغییراتی در سمت سرور نیز می‌شود.

به نقل از وب سایت androidpolice واتساپ از سال 2018 تماس‌های صوتی و تصویری گروهی را ارایه می‌دهد. با این حال در این بخش شما تنها قادر هستید با سه نفر دیگر ارتباط برقرار کنید؛ حالا که به دلیلی شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های از راه دور و در خانه نشینی افراد بیش‌تر شده است ممکن است این تعداد برای برقراری ارتباط با همه دوستان و خانواده کافی نباشد
تماس ویدیویی هشت نفره
تماس ویدیویی هشت نفره

WABetaInfo اعلام کرده است نخستین افرادی که از نسخه فعلی واتس اپ بتا در اندروید و iOS استفاده می‌کنند می‌توانند از افزایش تعداد نفرات در تماس‌های گروهی استفاده کنند.

اگر می‌خواهید این قابلیت را امتحان کنید

  • ابتدا به تب تماس‌ها بروید و روی کلید سبز زنگ ایجاد تماس لمس کنید.
  • در صفحه باز شده New Group Call را انتخاب کنید.
  • حالا ممکن است به شما نیز این اجازه داده شود که هفت نفر را به تماس اضافه کنید.
  • لازم به ذکر است لازم است تمام کسانی که به تماس ویدیویی اضافه می‌کنید از آخرین نسخه واتس اپ بتا استفاده کنند.
  • بنابراین مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران امکان استفاده از تماس گروهی هشت نفره را داشته باشد.
تماس ویدیویی هشت نفره
تماس ویدیویی هشت نفره

قابلیت مذکور در نسخه 2.20.133 واتس اپ بتا در دسترس است. برای دریافت این نسخه می‌توانید در  گوگل پلی ثبت نام کنید و یا آن را یه صورت مستقیم از این لینک دریافت کنید.از آن‌جا که این قابلیت به آپدیت از سمت سرور نیز نیازمند است، ممکن است در حال حاضر نتوانید از آن استفاده کنید اما در نهایت در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *