کمپانی سونی از لوگوی کنسول بازی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

رخداد بزرگ سونی در نمایشگاه CES به پایان رسید و این کمپانی باز هم رونمایی از پلی‌استیشن 5 را به تعویق انداخت و به نمایش لوگوی این کنسول بازی اکتفا کرد. طراحی لوگوی این محصول نسبت به نسخه قبلی‌اش به‌هیچ‌عنوان تغییر نکرده است و تنها عدد 5 به‌جای 4 قرار گرفته است.

پلی استیشن 5

سونی همچنین تائید کرد که پلی‌استیشن 5 را در یکی از تعطیلات سال 2020 عرضه خواهد کرد و به‌جای نمایش فیزیکی این سخت‌افزار برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز آن را تائید کرد. البته این مشخصات نیز مانند لوگوی این محصول چندان شگفت‌انگیز نبود و از پیش از بیشتر قابلیت‌های آن مانند پشتیبانی صوتی سه‌بعدی یا درایو حالت‌جامد برای انجام سریع‌تر فرایند لود مطلع بودیم.

 پلی استیشن 5
پلی استیشن 5

 

رونمایی سونی از محصول جدید خود تنها مدت کوتاهی پز از رونمایی از اکس باکس سری اکس اتفاق افتاد. مایکروسافت این کنسول جدید خود را به‌عنوان رقیب اصلی پلی‌استیشن 5 در ماه دسامبر سال میلادی گذشته رونمایی کرد. سونی پیش‌ازاین برخی از مشخصات سخت‌افزاری پلی‌استیشن 5 نظیر SSD و تاریخ عرضه آن را مشخص کرده بود اما مایکروسافت برخلاف سونی تصمیم گرفت تا کنسول جدید خود را به‌صورت کامل رونمایی کند. اکس باکس سری اکس مانند پلی‌استیشن 5 در تعطیلات 2020 به فروش می‌رسد و سخت‌افزار بسیار قدرتمندی هم دارد.

البته انتظار می‌رود که سونی در روزها و شاید هفته‌های آتی به‌صورت کامل از پلی‌استیشن 5 رونمایی کند. لازم به ذکر است که پلی‌استیشن 4 در یکی از رخدادهای سونی در فوریه معرفی شد و این احتمال وجود دارد که سونی نسل آینده این محصول را هم در رخداد فوریه خود معرفی کند.

 

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *