معرفی بهترین کارت گرافیک های مخصوص گیمرها

لپ تاپ صنعتی دل dell latitude 7490

درزمینهٔ تولید کارت‌های گرافیک گیمینگ برندهای زیادی فعالیت دارند؛ که معروف‌ترین آن‌ها انویدیا و AMD است.

کارت گرافیک مخصوص گیمرها

کارت گرافیک یکپارچه: Nvidia GeForce GT 1030

کارت گرافیک مخصوص گیمرها|کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

کارت گرافیک مخصوص گیمرها

این کارت گرافیک نسبت به کارت گرافیک‌های یکپارچه اینتل عملکرد بهتری دارد؛  به عبارت دیگر بسیاری از جدیدترین بازی‌ها روی آن اجرا می‌شوند.

اگر یک دسکتاپ قدیمی با کارت گرافیک یکپارچه دارید که از نسخه‌های فعلی رابط‌های برنامه نویسی گرافیکی مانند DirectX 12 یا Vulkan پشتیبانی نمی‌کند و یا اگر فقط می‌خواهید تجربه ویندوز خود را کمی سریع‌تر کنید؛ یک GT مدل 1030 برای شما کارساز است. برخلاف اکثر کارت‌های گرافیک بازی، کارت‌های 1030 کم مصرف هستند و فقط یک شکاف برای اتصال دارند؛ علاوه بر این صدای آن‌ها کمتر است زیرا فقط یک فن دارند.

کارت گرافیک برای بازی‌های 1080 پی، ویرایش عکس: AMD Radeon RX 580

کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

 

کارت گرافیک مخصوص گیمرها

 

این کارت گرافیک سریع‌ترین پردازنده در کلاس خود نیست، اما RX 580 یکی از بهترین‌ها است. این کارت گرافیک به اندازه کافی سریع است و می‌تواند بازی 1080p اجرا کند. Nvidia GeForce GTX 1660 نزدیک‌ترین رقیب آن است اما قیمت بالاتری دارد.

 

کارت گرافیک 1440 پی، ویرایش عکس: Nvidia GeForce GTX 1660 Ti

کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

 

کارت گرافیک مخصوص گیمرها

 

 

کارت گرافیک GTX 1660 Ti انویدیا کارت گرافیک جدید و مبتنی بر معماری تورینگ (Turing) است که از پردازنده TU116  استفاده می‌کند. برادر بزرگ آن، RTX 2060 که مطمئناً سریع‌تر است و بازی‌های بهتری را با کیفیت 1440p یا 144Hz ارائه می‌دهد اما قیمت بالاتری نیز دارد.

 

کارت گرافیک گیمینگ 1440 پی و Mac eGPUAMD Radeon RX 5700 XT

کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

کارت‌های جدید AMD با عملکرد عالی، بازی‌های رایانه‌ای را اجرا می‌کنند و صدای خیلی کمی دارند. این کارت گرافیک بر اساس معماری Navi 10 و فناوری 7 نانومتری TSMC  ساخته شده است.

 

کارت گرافیک گیمینگ 4 کا، : Nvidia GeForce RTX 2080

کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

انویدیا در این کارت گرافیک نیز از معماری تورینگ  استفاده کرده است؛ در نتیجه سرعت بالایی داشته و یک کارت گرافیک مناسب برای گیم به حساب می‌آید. این کارت گرافیک با 8 گیگابایت حافظه و سیستم خنک کننده خوب و صدای کم تولید می‌شود.

 

 بازی 4 کا، بازی‌های اختصاصی RTX، ویرایش ویدیو در ویندوز: Nvidia GeForce RTX 2080 Ti

کارت گرافیک مخصوص گیمرها|کارت گرافیک گیمر بازی انویدیا

این کارت گرافیک انویدیا نیز با معماری تورینگ تولید شده و با توجه به پیشوند RTX به جای GTX، ازفناوری Real-Time Ray Tracing بهره می‌برد. این کارت گرافیک از نسخه Ti است که یکی از مزایای آن نسبت به نسخه‌های غیر Ti حافظه آن است. مدل‌های Ti حافظه 11 گیگابایتی دارند درحالی‌که مدل‌های دیگر 8 گیگابایت حافظه در اختیار دارند.

تعمیرات تخصصی،خدمات پس از فروش،تعمیر لپ تاپ دل|گارانتی دلیران

 

منبع:cnet

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *