کمپانی دل از نسل جدید لپ تاپ XPS ۱۳ با طراحی و پردازنده جدید رونمایی کرد

DELL XPS 13-9380

در آستانه برگزاری CES ۲۰۲۰، شرکت دل از نسل جدید لپ تاپ XPS 13 با طراحی جدید و پردازنده جدید اینتل رونمایی کرد.

لپ تاپ XPS 13

این شرکت در نسل جدید لپ تاپ XPS 13 2020، حاشیه نمایشگر را بسیار کم کرده و بدنه زیرین آن حالا از دست رفته است. بطوریکه اکنون حدود ۹۱.۵ نسبت صفحه به بدنه است. از سوی دیگر این لپ تاپ دارای نمایشگر 13.4 اینچی با نسبت ابعاد 16 به 10بوده و با دو نوع رزولوشن فول اچ دی و 4K با رزلوشن 3840 در 2400پیکسل در دسترس کاربران قرار می گیرد. همچنین هر دو نمایشگر از استاندارد 400 HDR و دالبی ویژن پشتیبانی خواهند کرد. این شرکت همچنین یک وبکم IR برای استفاده از قابلیت تشخیص چهره روی لپ تاپ قرار داده است.

لپ تاپ XPS 13

این تغییرات شاید چندان قابل توجه به نظر نرسند اما در مقایسه با طراحی قدیمی XPS 13 می توان آنها را به تفاوت شب و روز تشبیه کرد. مدل جدیدتر ظاهری کوچک تر و به مراتب بهتر از نسل قبلی خود دارد. نمایشگر آن نیز همانطور که اشاره شد به پیروی از ترند کنونی قامت کشیده تری پیدا کرده و انتظار می رود که در آینده این تغییر را در دیگر لپ تاپ ها نیز شاهد باشیم

دل همچنین کیبورد این لپ تاپ را تا لبه های کناری دستگاه گسترش داده تا تجربه تایپ کردن با 9 درصد کیبورد بزرگتر بهبود یابد. از سوی دیگر تاچ پد این لپ تاپ حالا 17 درصد اندازه آن افزایش یافته است.

لپ تاپ XPS 13

 

لپ تاپ XPS 13

 

به لحاظ سخت افزاری نیز باید اشاره کنیم، که لپ تاپ XPS13 ۲۰۲۰ مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل، حداکثر 32گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک یکپارچه Iris Pro اینتل بوده و از وای فای 6.0 برای اتصال بهتر بیسیم بهره می برد. این لپ تاپ قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

 

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *