گوشی ال جی با فناوری 5G در اواخر سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد

گوشی ال جی

تعمیرات تخصصی،خدمات پس از فروش،تعمیر لپ تاپ دل|گارانتی دلیران

گوشی ال جی

شرکت‌های زیادی هستند که تلاش می کنند گوشی های هوشمند مجهز به به فناوری 5G را وارد بازار کنند شرکت ال جی هم تلاش خود را می‌کند که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که چنین محصولی به بازار عرضه ‌کند. این شرکت دنبال تصاحب بازارهای آمریکا و کره جنوبی است.

به نقل از وب سایت itna ، شرکت ال جی، غول فناوری کره جنوبی است که قصد دارد یک گوشی مقرون به صرفه 5G روانه بازار کند. این گوشی با تمرکز بر بازارهای آمریکا و کره جنوبی تولید خواهد شد. تولید این گوشی با قیمت مناسب در راستای استراتژی تولیدکننده طراحی اصلی شرکت ال جی صورت می‌گیرد.

شرکت ال جی همیشه به دنبال این بوده است که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که به یک فناوری دست پیدا می‌کند. این شرکت برای پیشتاز بودن در این زمینه، در پی همکاری نزدیک با تولیدکنندگان تراشه است تا بتواند قیمت گوشی خودش را مناسب و مقرون به صرفه کند.

شرکت LG در حال حاضر تلاش زیادی برای تصاحب بازارها انجام می‌دهد. این شرکت تصمیم دارد در اواخر سال جاری میلادی که با گوشی 5G مقرون به صرفه خودش بازار کره جنوبی و آمریکا را از آن خود کند.

قرار است در این گوشی از پلتفرم موبایل اسنپ دراگون 690 استفاده شود. شرکت ال.جی در اوایل سال جاری میلادی گوشی “LG Velvet 5G” را روانه بازار کرد. در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 765G استفاده شده و یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 5G به حساب می‌آید.

صفحه نمایش گوشی LG Velvet 5G 6.8 اینچی، وضوح آن  2460 x 1080،دوربین آن 48 مگاپیکسلی، دوربین جلوی آ« 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل آن اندروید 10 است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت، رم آن 6 گیگابایت و باتری آن 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

 

 

معرفی کامل شرکت ال جی

شرکت ال جی از سال ۱۹۵۸ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد.این کمپانی خوش نام و معتبر در طول سال های فعالیت خود محصولات مختلفی را با کیفیت های فراوان تولید کرده است.همچنین این محصولات از کارایی های فوق العاده و فناوری های متفاوتی برخوردار است. و باعث شده نظر اکثر کاربران را به خود جذب کند و به عبارتی افراد زیادی اقدام به خرید محصولات این برند کنند. این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله تلویزیون – یخچال فریزر – موبایل – تبلت و…فعالیت می کند. اکنون این کمپانی از تولید کنندگان برتر و نامی در حیطه ی لوازم خانگی در جهان به شمار می رود.

درادامه ی این مطلب باما همراه باشید زیرا قصدداریم شمارا بامحصولات کمپانی ال جی آشناکنیم. تا درانتخاب برند وسایل موردنظرتان به شما کمکی کرده باشیم.

 

نگاهی گذرا به گذشته ی شرکت ال جی

همانطور که در بندقبل اشاره کردیم شرکت ال جی اول اکتبر ۱۹۵۸ در کشور کره جنوبی توسط Koo In-Hwoi تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا همانند شرکت های دیگر به نام ال جی( LG ) خوانده نمی شد. اکنون ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد پس نام آن چه بود؟

Koo In-Hwoi در ابتدا در سال۱۹۴۷ شرکتی را بانام گلدستار(GoldStar) بنیان کرد.که به عنوان شاخه‌ای از شرکت Lak-Hui Chemical Industrial Corp بود. دراصل شرکت گلداستار یک شرکت همراه با نام Lak-Hui با تلفظ انگلیسی لاکیLucky داشت. فعالیت عمده ی شرکت گلدستار از ابتدا درزمینه ی تولید لوازم خانگی بود. همچنین این شرکت برای اولین بار نخستین محصولات الکترونیکی را در کشور کره ی جنوبی اعم از اولین رادیو، تلویزیون، یخچال و دستگاه‌های تهویه مطبوع (همان کولر) تولید  و روانه ی بازار کرد.

در واقع Koo In-Hwoi شرکت Lucky را درسال۱۹۴۷ برای تولید مواد شیمیایی افتتاح کرد. که بعداز گذشت پنج سال Koo In-Hwoi ایده ی تاسیس یک شرکت الکترونی به ذهنش خطور کرد. درهمین راستا اقدام به تولید لوازم الکترونی با نام برند Lucky کرد که طی مدتی بعد این محصولات با مارک‌تجاری گلداستار تولیدشدند. به‌تدریج دو شرکت لاکی و گلداستار در سال۱۹۵۸ با هم ادغام شدند و شرکت Lucky-GoldStar شکل گرفت.این ادغام سرآغازی برای توسعه و پیشرفت در تولید لوازم خانگی گلدستار بود.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *