گوشی آیفون 12 بدون شارژر و هدفون در جعبه عرضه می شود

گوشی آیفون 12

گوشی آیفون 12

بر اساس پیش بینی تحلیلگر Guo Minghao، آیفون 12 جدید به جهت کاهش قیمت و هزینه‌ها، شارژر و هدفون را از جعبه خود حذف کرده . علاوه بر آن آیفون SE جدید هم ممکن است بدون شارژر عرضه شود.

به نقل از GizChina،  گرچه هزینه‌ی نهایی آیفون 12 به دلیل پشتیبانی از 5G به میزان قابل توجهی افزایش یافته ، اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد که آیفون 12 را به قیمت آیفون 11 عرضه کند.

این تحلیلگر در گزارش‌های قبلی پیش بینی کرده بود که تمام مدل‌های آیفون 12 بدون هدست در جعبه عرضه می‌شوند. برای صرفه جویی در هزینه انتظار می‌رود که تمام مدل‌های آیفون 12 شارژر نیز نداشته باشند.

همچنین این محقق فاش کرده که شارژر جدید 20 واتی اپل به صورت انبوه تولید شده و مشابه مدل 18 واتی است.

پیش بینی می‌شود در آینده هیچکدام از آیفون‌های جدید با شارژر همراه نباشند و شارژر 20 واتی به عنوان لوازم جانبی اختیاری در اختیار کاربران آیفون قرار می‌گیرد.

 

این عمل چه تأثیری در فروش آیفون 12 می تواند داشته باشد؟

حذف شارژر به رشد و فروش لوازم جانبی شارژ بی سیم کمک می‌کند. علاوه بر این حذف هدفون و شارژرهای سیمی آیفون 12 در جعبه، تأثیر محدودی بر روی تقاضا خواهد داشت. علاوه بر این، گوشی‌های اندرویدی نیز برای کاهش هزینه‌های خود، ممکن است این تغییر را در آینده اعمال کنند.

گوشی آیفون 12
گوشی آیفون 12

آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس اپل با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می‌شوند

سیستم عامل iOS 14 اپل که به تازگی در WWDC رونمایی شده، شواهدی را نشان می‌دهد که آیفون‌های جدید از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا بهره می‌برند و قابلیت تغییر نرخ تاز سازی صفحه را دارد.

پیش از این، اپل برای اولین بار فن آوری نرخ تجدید متغیر ProMotion را در iPad Pro به کار گرفته بود و حال با استفاده از آن در آیفون OLED جدید، استانداردهای عملکردی این گوشی‌ها را ارتقا می‌بخشد.

فناوری نرخ تازه سازی متغیر می‌تواند تأخیر قلم اپل را کاهش دهد. در همین راستا، تحلیلگر اپل Guo Minghao فاش کرد که آیفون ممکن است در آینده از Apple Pencil پشتیبانی کند.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *