آموزش آپدیت کردن کنسول نینتندو سوئیچ

کنسول نینتندو سوئیچ

به روزرسانی های نرم افزار سیستم نینتندو سوئیچ/ Nintendo Switch ضروری است؛ این به روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده و اشکالات را برطرف می‌کنند.

در این گزارش دلیران شما را با نحوه آپدیت کردن کنسول نینتندو سوئیچ آشنا می کند.به نقل از وبسایت howtogeek، به روزرسانی سیستم به صورت معمول به صورت خودکار انجام می‌شود و تنها از شما تقاضا می‌شود که آن را نصب کنید. اما اگر می‌خواهید بروزرسانی دستی انجام دهید از روش زیر استفاده کنید.

برای به روزرسانی نرم افزار Nintendo Switch خود، به اینترنت نیاز دارید. پس از اتصال، تنظیمات سیستم را با کلیک روی نماد چرخ دنده در صفحه اصلی باز کنید.

در لیست در سمت چپ، به پایین به سیستم بروید، System  و سپس ” System Update” را انتخاب کنید.

اگر نرم افزار شما آخرین نسخه است، پیغامی نشان داده می‌شود و به شما می‌گوید “سیستم شما به روز است”. اما اگر به روزرسانی موجود بوده و هنوز دانلود نشده است، شروع به دانلود می‌شود.

ابتدا سیستم به شما هشدار می‌دهد که پس از اتمام بروزرسانی، کنسول ری استارت می‌شود و هرگونه نرم افزار که باز بوده، بسته می‌شود.

برای راه اندازی مجدد، “OK” را انتخاب کنید.

در این صفحه بروزرسانی انجام می‌شود. مراقب باشید کنسول در حین بروز رسانی خاموش نشود.

کنسول نینتندو سوئیچ
کنسول نینتندو سوئیچ

پس از اتمام به روزرسانی، Nintendo Switch شما به طور خودکار مجدداً ری استارت می‌شود.

کنسول نینتندو سوئیچ
کنسول نینتندو سوئیچ

پس از راه اندازی مجدد، آخرین نسخه از نرم افزار سیستم Nintendo Switch نصب شده است. برای بررسی آن به آدرس Settings > System > System Update بروید؛ در این صفحه پیغامی با محتوای “سیستم شما به روز است/Your System Is Up To Date” مشاهده خواهید کرد.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *