موبایل وان پلاس نورد|رونمایی از موبایل وان ‌پلاس نورد(OnePlus Nord) بصورت آنلاین(2020)

موبایل وان پلاس نورد

موبایل وان پلاس نورد

موبایل وان پلاس نورد

شرکت چینی وان پلاس در بیانیه ای رسمی اعلام کرده که قرار است سری جدید موبایل های خود با نام وان پلاس نورد (One Plus Nord)  در ۲۱ جولای -۳۱ تیرماه جاری طی یک رویداد آنلاین واقعیت مجازی رونمایی کند.

طراحی ONEPLUS NORD

به نقل از gizchina، برای شرکت در این رویداد، باید برنامه‌ی مخصوص را نصب کنید و سپس با دریافت کد دعوت نامه از آن لذت ببرید. البته قبل از آن گوشی‌تان را شارژ کرده و از وایفای قوی و هدفون استفاده کنید.

چندی پیش یک تیزر از این گوشی هوشمد توسط آمازون هند منتشر شد. اگرچه کیفیت خوبی نداشت و تعداد سنسورهای موجود در پشت بدنه قابل تشخیص نبود؛ اما با توجه به اندازه ممکن است دوربین سه گانه باشد؛ اما به جای وسط در گوشه بالا سمت چپ قرار بگیرد. هیچ سنسور اثر انگشت وجود ندارد؛ بنابراین پیش بینی‌های مربوط به نصب پنل AMOLED به واقعیت خواهد پیوست و سنسور بر روی صفحه نمایش است.

دوربین OnePlus Nord

موبایل وان پلاس نورد
موبایل وان پلاس نورد

OnePlus Nord یکی از هیجان انگیزترین گوشی‌های هوشمند در حال حاضر است.

به تازگی نام moniker در یک مستند برای این گوشی تأیید شد. به غیر از آن مشخصات فنی دیگری مانند Snapdragon 720G، صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED و … نیز در آن به کار گرفته خواهد شد.

اما ویژگی مهم دوربین‌های آن است. مدیر اجرایی OnePlus، کارل پی، توئیت کرد که OnePlus Nord دارای یک دوربین در سطح پرچمدار خواهد بود. ویژگی کلیدی این دوربین دو نوع تثبیت کننده‌ی EIS و OIS است.

پیش از این، کارل پی اظهار داشت که OnePlus Nord دارای سه امتیاز عمده برای فروش است. اولین ویژگی دوربین؛ دومین تجربه کاربر و در نهایت کیفیت OnePlus است که باعث فروش بیشتر آن خواهد شد.

دوستان عزیز توجه فرمایید برای خرید لپ تاپ دل و اطلاع از قیمت لپ تاپ دل به لینک زیر مراجعه نمایید

اینجا کلیک کنید

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *