مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل معرفی شد ۲۰۲۳

مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل

مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل معرفی شد

مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل معرفی شد

شرکت در آستانه‌ی برگزاری CES ۲۰۲۳، از مدل جدید لپ‌‌تاپ‌های سری Latitude 9000 و Latitude 5000 رونمایی کرد.

به گزارش Engadget، دل پیش از شروع CES ۲۰۲۳ لپ‌تاپ‌های Latitude 9420 و Latitude 9520 را معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها با ویژگی جدیدی به نام SafeShutter همراه هستند.

شرکت دل ادعا میکند برای اولین بار شاتر خودکار دوربین را تولید کرده است. به کمک این قابلیت و با توجه به اپلیکیشن ویدئوکنفرانسی که از آن استفاده می کنید٬ شاتر دوربین باز و بسته می شود و دیگر نیاز ندارید دوربین را بپوشانید. لپ تاپ های سری لتیتود ۹۰۰ از دکمه بخصوصی برای قطع کردن میکروفن بهرهمند میشوند.

مدل های جدید لپ تاپ دل به پردازنده نسل ۱۱ اینتل مجهز شده اند. به گفته شرکت دل٬ لتیتود ۹۴۲۰ از دسته محصولاتی است که برای کار کردن در خانه بسیار مناسب خواهد بود.

مدل‌های جدید لپ‌ تاپ‌ دل
مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل

این محصول بلندگوی داخلی بهتری از مدل های قبلی دارد و دوربین آن از ویژگی هایی همانند اصلاح نور و محو کردن محیط پس زمینه بهره مند می باشد.

لتیتود ۹۴۲۰ با ساختار مرسوم لپ تاپ راهی بازار می شود و یک مدل هیبریدی هم دارد که از ۵G یا ۴G بهر مند می باشد و از esim پشتیبانی می کند.

Latitude 9420 در بهار سال آینده با قیمتی معادل ۱۹۴۹ روانه بازار می شود. لتیتود ۹۵۲۰ هم در در بهار سال اینده به بازار عرضه خواهد شد. اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

چنانچه لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ دوست دارید٬ برند دل محصول دیگری به نام لتیتود ۷۵۲۰ را معرفی نموده است. این لپ تاپ صفحه نمایش ۱۵ اینچی با کیفیت 4K دارد و از دوربین فول اچ دی بهره میبرد.

شرکت دل لپ تاپ هایLatitude 5420 و Precision 3560 را نیز معرفی کرده که حدود ۲۱ درصد جنس بدنه در آن ها از بیوپلاستیک تشکیل شده است. شرکت دل تصمیم دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود نیمی از محصولات خود را با استفاده از این مدل پلاستیک تولید کند.

لپ تاپ های لتیتود ۵۴۲۰ و پرسژن ۳۵۶۰ در تاریخ ۱۲ ژانویه با قیمت ۱۰۴۹ دلار و ۱۱۸۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

خرید مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل

همچنین می توانید جهت خرید مدل های جدید لپ تاپ دل و مدل هایی که در مطلب بالا گفته شد به وبسایت فروشگاهی دلیران مراجعه و خرید خود با به صورت مطمئن و با قیمتی با ورنکردنی انجام دهید.

وبسایت فروشگاهی لپ تاپ دل

قیمت مدل های جدید لپ‌ تاپ‌ دل

جهت اطلاع از قیمت مدل های جدید لپ تاپ دل و دیگر محصولات و کالاهای دل می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. لازم به ذکر است که صفحه قرار داده شده در زیر لیست قیمت بروز می باشد و به صورت روزانه بروزرسانی می گردد.

لیست قمیت بروز لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل

شرکت دلیران (اولین و معتبر ترین نمایندگی برند دل در ایران ) به جهت راحتی حال شما عزیزان در سال ۲۰۲۲ بخشی را تحت عنوان تعمیر لپ تاپ دل راه اندازی نموده تا در صورتی که نیاز به تعمیر لپ تاپ خود داشتید از طریق این بخش مراجعه و محصول برند دل خود را تعمیر نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل

دل ایران
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • سحر 15 اسفند 1401 / 1:39 ب.ظ

    لپ تاپ دل بهتره یا ایسوس؟ میشه یه مطلب راجع به این موضوع بذارید که واقعی باشه بی طرف بگید لطفا

    • مدیر 16 فروردین 1402 / 5:36 ب.ظ

      لپ تاپ های دل برند آمریکایی و لپ تاپ ایسوس برند چین می باشد.
      لپ تاپ های دل از نظر ضربه سخت جون و مستحکم هستند و در اکثر مدل های دل امکان ارتقا رم و هارد امکان پذیر میباشد ما چون فقط برند دل داریم قطعاتش بهتر میتونیم تامین کنیم ولی در مورد برندهای دیگر سلیقه ای است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *