مانیتور ۴۰ اینچی دل | اولین نمایشگر فوق عریض 40 اینچی دل رونمایی شد

مانیتور ۴۰ اینچی دل

مانیتور ۴۰ اینچی دل | اولین نمایشگر فوق عریض 40 اینچی دل رونمایی شد

مانیتور ۴۰ اینچی دل | اولین نمایشگر فوق عریض 40 اینچی دل رونمایی شد

یکی از اخباری که کاربران محصولات دل را در این چند وقت گذشته بسیار خوشحال و شگفت زده کرد رو نمایی از مانیتور ۴۰ اینچی که در واقع مانیتور فوق عریض ۴۰ اینچی دل می باشد بود.

مفتخریم که تا پایان این خبر با ما باشید….

اولین نمایشگر فوق عریض ۴۰ اینچی دل در طی مراسمی آنلاین رونمایی شد. البته این مانیتور تنها مانیتوری نبود که در این مراسم رو نمایی شد بلکه شرکت دل از نمایشگر های دیگری هم رو نمایی کرد که امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت بسیار بالا را برای کاربران فراهم می کنند.

اما از بین مانیتور هایی که شرکت دل معرفی کرد٬ مانیتور ۴۰ اینچی عریض دل با اهمییت ترین آنها بود که از رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردار بود و از مانیتور های ۴K موجود در بازار٬ عرض تر و کشیده تر می باشد.

البته نمیتوان نمایشگر فوق عریض دل را با نمایشگر های گیمینگ مقایسه کرد٬ زیرا با هدف افزایش خلاقیت کاربران جرفه ای راهی بازار خواهد شد.

قابلییت جذاب مانیتور ۴۰ اینچی دل

یکی از قابلییت های جذاب این مانیتور ۴۰ اینچی دل برای کاربران تماشای فیلم و باکردن یک برنامه به صورت همزمان بر روی نمایشگر ۴۰ اینچی دل می باشد.

اولین نمایشگر فوق عریض ۴۰ اینچی دل با نام اولترا شارپ ۴۰ و شماره مدل U4021QW شناخنه می شود. این نمایشگر فوق عریض این امکان را به کاربر می دهد که در بخشی از صفحه نمایش٬ ویدئوی 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را تماشا کند و در بخش دیگر با یک اپلیکیشن کار کند که فوق العاده است. با این تفاسیر کاربر می تواند با نمایشگر جدید دل به صورت همزمان دو کار انجام دهد.

مانیتور ۴۰ اینچی دل
مانیتور ۴۰ اینچی دل

تماشای رنگ های کاملا طبیعی در اولین نمایشگر فوق عریض 40 اینچی دل

بر ساس گزارشاتی که تا به امروز توسط مجموعه EnGadget به دست دلیران رسیده است٬ شرکت دل مدعی است که اولترا شارپ ۴۰ محدوده گسترده تری از طیف های رنگی را پوشش می دهد. با این حال وجود نمایشگر دل می تواند رنگ ها را به صورت واقعی و کاملا طبیعی نشان دهد. البته شرکت دل در مراسم آنلاینی که برگزار کرده است تا مانیتور های جدیدش را معرفی کند حرفی از عملکرد مانیتور فوق عریض ۴۰ اینچی اش در حوزه HDR نزده است.

از مهم ترین ویژگی هایی که اولین نمایشگر فوق عریض ۴۰ اینچی دل در اختیار کاربران قرار می دهد٬ می توان به درگاه تاندربولت ۳ اشاره کرد که اولترا شارپ ۴۰ می تواند با استفاده از آن شارژ ۹۰ واتی ارائه دهد. اما این تمام ماجرا نیست چراکه این نمایشگر می تواند اطلاعات را با استفاده از درگاه USB تا سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد که به نظر فوق العاده است. این احتمال وجود دارد که اولترا شارپ ۴۰ بزودی با قیمتی مناسب وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید : لوله پلی اتیلن کشاورزی

مانیتورهای 55 و 65 اینچی دل با قابلیت دریافت 20 فرمان لمسی به صورت همزمان

دل در مراسم آنلاین معرفی نمایشگرهای جدید خود، از جمله نمایشگر فوق عریض 40 اینچی، مانیتورهای 55 و 65 اینچی دیگری را نیز معرفی کرده است. هدف از تولید این مانیتورها، بهبود استفاده از ابزارهایی مانند مایکروسافت 365 و Klaxoon است. مانیتورهای جدید دل، با صفحه لمسی 20 فرمانی هم‌زمان را به‌طور همزمان دریافت می‌کنند، به علاوه این نمایشگرها دارای قابلیت صفحه لمسی هستند. اما هنوز قیمت نمایشگرهای 55 و 65 اینچی دل مشخص نشده است. این نمایشگرها ممکن است در تاریخ 30 مارس 1400 راهی بازار شوند.

مانیتور ۴۰ اینچی دل
مانیتور ۴۰ اینچی دل

مانیتورهای 24، 27 و 34 اینچی دل، مناسب برای کارکنان خانه‌نشین در دوران کرونا

در دنیای کرونا، کارکنان شرکت‌های بزرگ و کوچک مجبور به کار از خانه شده‌اند و عدم دسترسی به تجهیزات حرفه‌ای محیط کار باعث کاهش کیفیت ارائه خدماتی مانند تماس‌های تصویری شده است. به همین منظور، کمپانی دل 3 نمایشگر با ویژگی‌های حرفه‌ای را معرفی کرده است، که می‌توان به وب‌کم حرفه‌ای 5 مگاپیکسل، بلندگوی 5 وات، دکمه‌ی اختصاصی مایکروسافت تیمز و میکروفون‌هایی که نویز محیط را کاهش می‌دهند اشاره کرد. همچنین، قیمت این نمایشگرها به ترتیب 520، 720 و 1150 دلار برای نمایشگرهای 24، 27 و 34 اینچ است و از 16 فوریه در آمریکا عرضه خواهند شد.

همچنین پیشنهاد می کنم تا پر بازدید ترین مطالب هفته را دنبال نمایید.

بهترین لپ تاپ دل در سال 2023

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل دلیران اولین نمایندگی دل در ایران

مانیتور ۴۰ اینچی دل

مانیتور ۴۰ اینچی دل

مانیتور ۴۰ اینچی دل

دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *