بررسی مانیتور دل U2412M- مناسب طراحی و کارهای گرافیکی

مانیتور  U2412M دل مناسب طراحی و کارهای گرافیکی

 

مانیتور U2412M   یک مانیتور 24 اینچی دل با دقت تصویر 1200 × 1920 پیکسل از شرکت دل (DELL) است که از فن آوری نور پس‌ زمینه‌ی LED و پنل IPS بهره می‌برد.

به کمک پنل IPS این مانیتور، تصاویر را با رنگ واقعی و زاویه‌ی دید بالا مشاهده خواهید کرد.

این مانیتور شرکت دل، برای طراحان گرافیک و افرادی که با تصاویر کار می‌کنند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود؛ همچنین به یاری پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و کنتراست دو میلیون به یک وهمچنین زمان پاسخ‌گویی 8 میلی ثانیه‌ای، محصولی قدرتمند شما را در مشاهده‌ی فیلم‌های سینمایی همراهی خواهد کرد.

مانیتور دل U2412M از پورت‌های USB,VGA,DVI و Display Port پشتیبانی می‌کند که این امر به حرفه‌ای‌ بودن این محصول می‌افزاید.

این مانیتور حرفه‌ای شرکت دل، برای کنترل میزان روشنایی و کنتراست، قابلیت شخصی‌سازی دارد که از آن می‌توانید در حالت مطالعه، مشاهده‌ی فیلم و کارکرد عادی بهره ببرید. به کمک قابلیت Power Nap موجود در تنظیمات این مانیتور می‌توانید به کنترل میزان مصرف انرژی آن در وضعیت‌های آماده‌به‌کار یا در حال انجام کار بپردازید.

مانیتور U2412M قدرتمند به طراحان گرافیک، علاقه‌مندان به مشاهده‌ی فیلم با کیفیت بالا و تمام افرادی که می‌خواهند تصاویر را به‌صورت زنده مشاهده کنند، توصیه می‌شود   .

مانیتور U2412M

مانیتور U2412M

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *