لپ تاپ مقاوم دل | دل لپ تاپ های مقاوم با نمایشگرهای ۱۰۰ نیتی معرفی کرد/ تصاویر

لپ تاپ مقاوم دل

لپ تاپ مقاوم دل | دل لپ تاپ های مقاوم با نمایشگرهای ۱۰۰ نیتی معرفی کرد/ تصاویر

لپ تاپ مقاوم دل | دل لپ تاپ های مقاوم با نمایشگرهای ۱۰۰ نیتی معرفی کرد/ تصاویر

شرکت دل از سه لپ تاپ جدید خود با مقاومت بالا از سری لپ تاپ های Latitude Rugged با نمایشگرهای ۱۰۰ نیتی رونمایی کرد.

 

به گزارش دلیران به نقل از مدیر فروش شرکت دل٬ در روز های گذشته نسل جدید لپ تاپ مقاوم دل از سری لتیتود توسط این شرکت رونمایی و معرفی شد که برای کار در شرایط و محیط های سخت مانند کوهستان طراحی گردیده و توسعه یافته است.

خانواده جدید لپ تاپ های جدید Latitude rugged دل شامل سه دستگاه می باشد که میزان محافظت مختلف و متفاوتی را در شرایط و محیط های سخت و دشوار را در پوشش خود دارند. سیستم لپ تاپ های جدید Latitude Regged دل با پردازنده ها و گرافیک های مدرت٬ فناوری های امنیتی پیشرفته و توانایی های ارتباطی مختلف مجهز شده و همچنین سازگار با لوازم جانبی تقویت شده دل و تجهیزات مختلف با منظور های خاص می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن

این شرکت سری جدید لپ تاپ های مقاپم خود را با شماره مدل های ۵۴۲۰٬۵۴۲۴٬۷۴۲۴ رو نمایی کرده است. این لپ تاپ ها به ترتیب از پردازنده های نسل ششم٬ هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده می کنند. به علاوه در تمامی لپ تاپ های مقاوم دل یک عدد مودم کوآلکام نیز قرار داده شده که از ارتباط شبکه های LTE و ۴g پشتیبانی می کنند و می توانند با سرعت ۱.۲ گیگابایت در ثانیه فایل های مختلف را دانلود و آپلود کند. استفاده از این مودم ها باعث شده است لپ تاپ های سری جدید Latitude بتوانند در تمامی نقاط دنیا از سخت ترین شرایط تا اسان ترین ٬ ارتباط شبکه ای مورد قبولی داشته باشند.

 

مدل Latitude Rugged 5420 بسیار باریک و سبک بوده و تنها ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد اما مانند تمامی لپتاپ‌های این سری موفق شده استاندارد ارتش نظامی آمریکا یعنی MIL STD-810G را کسب کند. بدین ترتیب قادر است در برابر سقوط از ارتفاع یک متری، گردو خاک، لرزش و شوک الکتریکی مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد. علاوه بر این می‌توان در هر دما، رطوبت یا ارتفاعی از این لپتاپ‌ها استفاده کرد. مدل ۵۴۲۴ این خانواده دل هم به مدل ۵۴۲۰ شباهت زیادی دارد اما از نظر ظاهری کمی بزرگتر و سنگین‌تر است. جرم این دستگاه ۲.۵ کیلوگرم است.

 

پرچمدار سری لپ تاپ های Latitude Rugged مدل ۷۴۲۴ آن می باشد و استاندارد IP-65 را نبز به دست آورده است. بنابر این٬ در مقابل نفوذ گرد و خاک و آب هم ایمنی بالایی را دارا می باشد.

این گجت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری را تجربه نموده و می تواند کارایی خود را زیر باران٬ طوفان شن یا گرد و غبار ٬ مه٬ انفجار (موج انفجار)٬ تابش نور خورشیدی و غیره حفظ نماید.

تمامی این لپ تاپ ها دارای یک عدد نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن قابل قبول ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشند و کارت گرافیک Radeon450 یا Rx450 در آنها تعبیه گردیده است. سری جدید لپ تاپ های Latitude Rugged کمی گرانتر از پشتیبان خود خواهند بود. به این ترتیب که مدل های ۵۴۲۴ و ۷۴۲۴ به تریتب ۱۴۹۹ و ۳۴۹۹ دلار در بازار امروز و زمان نگارش این مقاله قیمت خواهند داشت.

این در صورتی است که کاربران برای خرید مدل ۵۴۲۰ باید مبلغ معادل ۱۳۹۹ دلار هزینه بپردازند.

 

در ادامه می‌توانید تصاویری از سری جدید لپتاپ‌های مقاوم Latitude Rugged دل را مشاهده کنید که در برخی شرایط سخت هم آزمایش شده‌اند.

لپ تاپ مقاوم دل
لپ تاپ مقاوم دل

لپ تاپ مقاوم دل

 

لپ تاپ مقاوم دل
لپ تاپ مقاوم دل
لپ تاپ مقاوم دل
لپ تاپ مقاوم دل

 

چنانچه قصد دارید  لپ تاپ دست دوم دل بخیرید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه دل در ایران می باشد. فروشگاه دلیران اولین و معتبر ترین نمایندگی دل در ایران می باشد که تمامی محصولات دل را به فروش می رساند و به تازگی محصولات کارکرده و دست دوم را به دسته محصولات خود اضافه نموده است.

جهت خرید لپ تاپ دست دوم دل تماس بگیرید

همچنین بخوانید :

بهترین لپ تاپ دل

چت جی بی تی

تعدیل نیرو شرکت دل

هوش مصنوعی بینگ

خرید لپ تاپ دست دوم

کلیدواژه :
دل ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *