لپ تاپ مفهومی دل | لپ‌ تاپ‌ های مفهومی جدید دل آینده صنعت لپ‌ تاپ را به‌ تصویر می‌ کشند ۲۰۲۴

لپ تاپ مفهومی دل

لپ تاپ مفهومی دل | لپ‌ تاپ‌ های مفهومی جدید دل آینده صنعت لپ‌ تاپ را به‌ تصویر می‌ کشند

لپ تاپ مفهومی دل | لپ‌ تاپ‌ های مفهومی جدید دل آینده صنعت لپ‌ تاپ را به‌ تصویر می‌ کشند

دل دو لپ‌تاپ مفهومی با نام‌های Concept Ori و Concept Duet به نمایشگاه CES 2020 آورد که طراحی آیند‌ه‌نگرانه‌ای دارند و به‌ترتیب در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های تاشدنی و دونمایشگره جای می‌گیرند.
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران٬ امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از دسته اخبار و مقالات شرکت دل در ارتباط با لپ تاپ های مفهمومی جدید دل.
لپ تاپ مفهومی دل
لپ تاپ مفهومی دل
قبل از هر چیز تشکر می کنم که وقت با ارزش خودتون رد اختیار مجموعه دل قرار دادید و از شما تقاضا دارم تا در پایان خبر نظرات خودتون رو با ما در میون بگذارید تا بتونیم در آینده اخبار و مقالات با کیفییت ترین رو برای شما عزیزان نگارش و در وبسایت خودتون (دلیران) قرار بدیم.
همچنین چنانچه به نییت خرید محصولات دل و این لپ تاپ زیبا وارد وبسایت شدید یا از طریق سئو لینک و وبسایت گوگل به اینجا هدایت شدید به جهت این که وقت با ارزشتون رو هدر ندید لینک وبسایت فروشگاهی دلیران رو در زیر براتون قرار میدم تا به صورت مستفیم وارد بخش خرید لپ تاپ بشید .
خب به سراغ خبر خودمون میریم…
شرکت دل هفته گذشته در خبری به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد مدل جدید لپ تاپ محبوب XPS13 را با سخت افزاری جدید روانه بازار کند. شاید بتوان تولید مدل جدید این لپ تاپ را از مهم ترین اخبار در ارتباط با محصولات دل در چند وقت اخیر دانست.
با این حال٬ این موضوع سبب نشده شرکت دل در نمایشگاه CES محصولات جدید خود را معرفی نکند. این شرکت نمونه اولیه دو لپ تاپ آینده نگرانه را با خود به CES آورده  که ویژگی های جالب و متعددی دارند. و تا زمان تولید انبوه آن ها هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

دستگاه اول٬ لپ تاپی تاشدنی با نام Concept Ori و دستگاه دوم لپ تاپی با دو نمایشگر به نام Concept Duet می باشد. همانگونه که از نام این محصولات زیبا متوجه شدید٬ محصولات ذکر شده فعلا محصولاتی با مفهوم می باشند که در کنار یکدیگر آینده احتمالی رایانه ها را به تصویر کشیده اند.

به لطف زبان طراحی جدید٬ لپ تاپ های نسل بعد نمایشگر بیشتری در مقایسه با لپ تاپ های معمولی امروزی خواهند داشت.

در میان دو لپ تاپ جدید دل٬ بی شک Concept Ori ظاهری آینده نگرانه تر دارد و نام آن به یاد آورنده اوریگامی می باشد.

اوریگامی نوعی کاردستی ژاپنی می باشد که از تاکردن کاغذ درست می شود.

لپ تاپ مفهومی دل
لپ تاپ مفهومی دل

لپ تاپ کانسپت اوری نیز محصولی تاشدنی می باشد که تا به امروز٬ شرکت دل جزئیات زیادی از. مشخصات فنی آن مطرح نکرده است. در حال حاضر٬ فقط می دانیم نمایشگر دستگاه اندازه ای تقریبا ۱۳ اینچی دارد و وضوح QHD پلاس را به نمایش می گذارد.

دیگر مشخصات فنی دستگاه شامل پردازنده مرکزی٬ پردازنده گرافیکی٬ سازنده نمایشگر٬ حافظه رم و حافظه ذخیره سازی فعلا معلوم نیست و ما نمیدانیم دل قصد دارد در چه تاریخی از جزئیات آن ها صحبت کند.

لپ تاپ مفهومی دل

کارشناسانی که فرصت کار با کانسپت اوری را پیدا کرده اند٬ می گویند نمایشگر این دستگاه کیفیت و عملکری چشمگیرانه داشته است.

یکی از کارشناسان وبسایت ورج می گوید در قسمتی از صفحه نمایش که تا می شود٬ مقداری چین و چروک دیده می شود.

در طرف دیگر٬ لپ تاپ کانسپن دوئت را داریم که شباهت بسیاری زیادی به لپ تاپ های امروزی دارد. در دید اول٬ کانسپت دوئت شبیه نسخه تبدیل پذیر XPS 13 به نظر می رسد٬ با این تفاوت که در دوئت به جای صفحه کلید و ترک پد فیزیکی٬ شاهد نمایشگری بسیار بزرگ می باشیم.

در حقیقت در کانست دوئت٬ از کیبورد فیزیکی خبری نیست. دو نمایشگر به کار رفته در کانست دوئت اندازه ای معادل ۱۳/۴ اینچ دارند و محتوای بصری را با وضوح فول HD به نمایش می گذارند.

لپ تاپ مفهومی دل
لپ تاپ مفهومی دل

کارشناسان وب سایت ورج می گویند کیفیت این نمایشگر در حد و اندازه نمایشگر لپ تاپ های دیگر برند دل می باشد.

امکان استفاده از دو نمایشگر دستگاه در کنار یکدیگر به منظور انجام عملکر چند وظیفه ای (مالتی تسکینگ) وجود دارد. در ضمن٬ می توان کاری انجام داد که دو نمایشگر در کنار یکدیگر به عنوان نمایشگری بزرگ فعالییت کنند و محتوای بصری در سراسر آن ها به نمایش در بیاید. شرکت دل این موضوع را از طریق پخش دمویی به خوبی نشان داد.

این شرکت در نمایشگاه CES 2020 کتابی الکترونیکی را به نمایش گذاشت که دو نمایشگر لپ تاپ در نقش دو صفحه کامل از کتاب ایفای نقش می کردند و موجب می شد چیزی شبیه به کتاب واقعی به کاربر منتقل شود.

لوله پلی اتیلن

شرکت دل تصمیم دارد تا لوازم جانبی ویژه ای را نیز برای کانسپت دوئت تولید و عرضه نماید. یکی از این لوازم ٬ نوعی کیبود  بخصوص می باشد که می توانید آن را روی بخش بالایی نمایشگر های قرار دهید تا بخش دیگر نمایشگر در نقش ترک پد ظاهر شود.

با انجام این کار٬ کانسپت دوئت ظاهری شبیه به لپ تاپ های سنتی پیدا می کند. موضوع مهم دیگر این است که می توان نمایشگر ها را به سمت خارج باز کرد تا با دستگاهی مواجه شویم که شبیه به تبلتی با یک نمایشگر به نظر بیاید.

لپ تاپ مفهومی دل
لپ تاپ مفهومی دل

شرکت دل می گوید ویژگی مهم کانسپت دوئت در مقایسه با کانسپت اوری٬ همین موضوع می باشد. زیرا نمیتوان در نمایشگر تا شدنی به چنین قابلیتی دست پیدا کنیم. لپ تاپ کانسپت دوئت در مقایسه با لپ تاپ های معمولی سنگین تر می باشد. زیرا از دو نمایشگر بهره مند است. اما وزن دستگاه در اندازه ای نیست که برای حمل و نقل آن دچار مشکل شویم.

با در نظر گرفتن این موضوع که کانسپت اوری و کانسپت دوئت فعالا نمونه ی اولیه محصولات نهایی می باشند٬ شرکت دل تا به امروز در باره سیستم عامل آن ها حرفی به نزده .

با این حال چنانچه پیگیر اخبار مایکروسافت بوده باشید ٬ می دانید مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد بر روی نسخه ویژه ای از ویندوز با نام ویندوز ۱۰ ایکس کار می کند که به صورت ویژه ای برای دستگاه های تا شدنی و دستگاه های دو نمایشگره تولید می شود.

کانسپت اوری و کانسپت دوئت به سیستم عامل ویندز ۱۰ ایکس مجهز نمی باشند. اما تولید نسخه بهینه سازی شده ویندووز ۱۰ برای لپ تاپ های تاشدنی و لپ تاپ های مجهز به دو نمایشگر٬ می تواند موجب شود شرکت های سازنده این محصولات برای تولید انبوه آن ها و عرضه در بازار ترغیب شوند.

ویندوز ۱۰ ایکس بدون شک مسیر این دسته از محصولات را برای رسیدن به تولیید انبوه تسهیل می نمایند. دل تا به امروز اعلام نکرده قصد دارد کانسپت اوری و کانسپت دوئت را با چه قیمتی و در چه تاریخی روانه بازار کند.

خرید لپ تاپ دل

فروشگاه فیزیکی دلیران بیش از 3 دهه و فروشگاه اینترنتی دلیران بیش از یک دهه همواره در تلاش بوده تا محصولات برند دل از جمله لپ تاپ دل را به صورت اصل و با کیفیت و همچنین به صورت مستقیم از شرکت دل تهیه و در اختیار شما عزیزان با بهترین قیمت قرار دهد، جهت مشاهده آدرس فروشگاه دلیران و همچنین راه های ارتباطی با کارشناسان می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه دلیران 

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران تمامی محصولات موجود برند دل را مشاهده و از مشخصات، توضیحات و قیمت آن مطلع شوید .

وبسایت فروشگاهی دلیران 

همچنین بخوانید :

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

 

دل ایران
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • هادی اهنگران 16 بهمن 1401 / 5:16 ق.ظ

    جالب بود
    ولی من متوجه نشدم منظور از مفهومی توی این بخش یعنی چی؟
    چون لمسی و قلم داره و تا میشه بهش میگن مفهومی؟؟؟؟؟؟؟ یا چی؟؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *