کاربر گرامی؛
لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات مجموعه دلیران با دقت مطالعه فرمایید.
قوانین و مقررات خدمات دلیران
قبل از هر چیز تبـریک ما را به خاطر حسـن انتخاب در خرید محصولات دل با گارانتی شرکت دلیران بپذیرید.
مجموعه دلیران در مدت گارانتی خرید نوتبوک متعهد است که در صورت بروز عیب در سیستم شما ،به طور رایگان نسبت به رفع آن اقدام نماید.
در صورت نیاز می توانید از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر با تلفن 88800247 (10خط) و 88905199 (5خط) تماس حاصل نمائید .
در موارد زیر که تشخیص قطعی آن به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود،نوتبوک شما مشمول خدمات رایگان دوره گارانتی نمی باشد :
کاهش قدرت باطری .
تا 5 پیکسل سوخته بر روی LCDیا LED .
استفاده ناصحیح خریدارو حوادث غیر مترقبه .
سوختگی پورتها به علت استفاده ناصحیح کاربر.
باز شدن پلمپ دستگاه یا خرابی ناشی از دستکاری افراد غیر مجاز .
ایراد فیزیکی نظیر شکستگی ، ضربه ، تماس با مایعات و مواد شیمیایی .
خرابی ناشی از تغییرات ناگهانی ولتاژ ورودی سیستم ، استفاده در محیط هائی که بیش از حد استاندارد دارای گرد و خاک ، رطوبت و تابش مستقیم آفتاب باشد .
تـذکرات مهـم :
- در نگهداری برگه گارانتی کوشا باشید.در صورت مفقودی برگ گارانتی المثنی صادر نمیگردد
- هنگام تحویل نوت بوک،شرکت دلیران متعهد به نصب سیستم عامل (WINDOWS ) می باشد . چنانچه پس از تحویل سیستم ، ایراد نرم افزاری در نوت بوک شما به وجود آید ، کارشناسان شرکت آماده اند تا به صورت تلفنی ، راهنمائیهای لازم را جهت رفع اشکال ارائه دهند .در صورتیکه راهنمائی تلفنی منجر به رفع مشکل نشود و کارشناسان شرکت مجبور به حضور در محل مشتری شوند و یا دستگاه نوت بوک به شرکت دلیران حمل گردد ، هزینه های مربوط طبق تعرفه شرکت دریافت خواهد شد .
- واحد خدمات شرکت دلیران آماده تعمیر تمامی برندهای نوت بوک شما می باشد ، بدیهی است نقص های دقیق فنی دستگاه پس از بررسی کارشناسان این مرکز مشخص خواهد شد لذا خرابی اظهار شده توسط مشتری ملاک عیب نهایی نمیباشد .
- دستگاههای که شامل گارانتی دلیران باشند جهت خدمات در اولویت قراردارند.
- این شرکت هیچ تعهدی درحفظ اطلاعات موجود برروی هارد دیسک شمارا ندارد لذا تاکید میگردد قبل ازتحویل به شرکت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید .
- بهنگام تحویل سیستم دقت داشته باشید متعلقات سیستم رابطورکامل دریافت نمایید درغیراینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود .
- شرکت دلیران در قبال تحویل دستگاه رسید به مشتری ارائه میدهد لذا آورنده رسید ، صاحب کالا شناخته میشود تذکر:باتوجه به انجام سرویس های مربوطه امضا تحویل گیرنده برروی فرم انجام کار به منزله تحویل سیستم مذکور میباشد .
- درصورت مفقود شدن رسید خدمات سریعاً با واحد خدمات فنی تماس حاصل فرمائید .
- این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال دستگاههایی که 2 ماه از تاریخ فرم رسید آنها گذشته باشد ندارد.بدیهی است پس از این مدت هزینه انبارداری نیز طبق تعرفه اخذ خواهد شد .
- مهلت تست دستگاه های تعمیری پس از آماده شدن و اعلام به مشتری حداکثر یکماه و مربوط به قسمت تعمیر شده میباشد . موارد نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد .
- کارشناسان واحد خدمات این شرکت نهایت سعی و دقت خود را در نگهداری از سلامت ظاهری دستگاه به عمل خواهند آورد یادآور می شود مشکلات ظاهری دستگاه را در زمان پذیرش به مسئول مربوطه اعلام فرمایید, شرکت دلیران در مورد عیوب اظهارشده در زمان تحویل مسئولیتی را نمی پذیرد .
- مشتریان محترم تهرانی می توانند از سرویس NBD خدمات روز بعد دلیران با مراجعه به ⇐لینک⇒ استفاده نمایند .
نظرات ارزشمند شما مشتریان گرامی راهگشای شرکت در ارائه خدمات مؤثرتر و جلب رضایت بیشتر خواهد بود .
در صورت داشتن هر گونه شکایت یا پیشنهاد می توانید به شماره 30005388800247 پیامک فرمایید .
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓