نسخه جدید اسنپ به قابلیت چت داخل اپلیکیشن مجهز شد

لپ تاپ صنعتی دل با صفحه نمایش لمسیDELL LATITUDE 5501

اسنپ نسخه جدیدی به اپلیکیشن خود  اضافه کرده که به واسطه آن علاوه بر تماس تلفنی، می توانند پیام‌های خود را برای سایر افراد ارسال کنند. .

همچنین این قابلیت از تماس‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند و حتی می‌تواند از طریق خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط بود.

قابلیت چت داخل اپلیکیشن|چت|اسنپ

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

 

اضافه شدن امکان چت داخل اپلیکیشن به اسنپ

در بسیاری از سفرهای اسنپی میان راننده و مسافر تماس تلفنی انجام می‌شود و برای مشخص کردن محل دقیق مبدا، اعلام معطلی در سوار شدن و سایر موارد نیاز است تا راننده و مسافر با یکدیگر در ارتباط باشند.  از این رو با توجه به این که ارتباط کاربران قبل از شروع سفر آغاز می‌شود و در واقع گام نخست یک سفر موفق به شمار می‌رود، در همین راستا تیم اسنپ در راستای ساده‌تر و سریع‌تر کردن ارتباط بین کاربران و رانندگان به دنبال رفع موانع موجود در این ارتباط بوده و راهکار جدیدی را ارائه کرده است.

 

در گذشته کاربران راننده و مسافر اسنپ باید از طریق تماس تلفنی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند، اما اکنون قابلیت چت داخل اپلیکیشن در زمان سفر راه ارتباطی جدید و کارآمدی محسوب می‌شود. به کمک این ویژگی مسافر و راننده قادر خواهند بود طی سفر از طریق اپلیکیشن اطلاعات ضروری را برای یکدیگر بفرستند.

مسافران برای این که به راننده‌ای که سفر شما را قبول کرده است پیام بفرستید، می‌بایست به بخش اطلاعات سفر مراجعه کرده و در این بخش کنار اسم و عکس راننده گزینه ارسال پیام را انتخاب کنید. پس از این که به فضای چت وارد شده‌اید، پیام خود را بنویسید یا از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن استفاده کنید. اگر راننده در حین رانندگی باشد، برای این که حواسش پرت نشود، می‌تواند با ارسال یکی از پیام‌های پیش‌فرض به کاربر این اطمینان را دهد که پیام مربوطه را دریافت کرده و دیگر به مکالمه طولانی نیازی نباشد.

 

همچنین به واسطه قابلیت چت داخل اپلیکیشن، آن دسته از کاربرانی که ویژگی تماس امن را فعال نکرده بودند، اکنون بدون این که شماره تلفن با کاربر مقابل رد و بدل شود، با کاربر مورد نظر گفتگو کنند. این قابلیت در حال حاضر به صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده ارائه شده است و کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن اسنپ از آن بهره‌مند شوند.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *