فایل پی دی اف Microsoft Word |چگونه یک فایل پی دی اف (PDF) را وارد Microsoft Word کنیم1

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

در این مقاله دلیران آموزش نحوه ی وارد کردن یک فایل پی دی اف PDF به Microsoft Word را به شما آموزش میدهد با ما همراه باشید.

به نقل از How-To-Geek، نرم افزار Microsoft Word امکانات بی نهایت زیادی را برای پردازش کلمات در اختیار کاربران قرار داده، که یکی از آنها ، وارد کردن یک فایل PDF به صورت مستقیم در Word است.

شما می‌توانید این کار را به سادگی تنها در چند مرحله انجام دهید.

 

ابتدا ورد Word را باز کنید.

سپس موس خود را روی محل قرارگیری فایل PDF مورد نظر قرار دهید.

پس از آن به تب Insert سوییچ کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

حالا از داخل این تب، گزینه‌ی Object را انتخاب کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

اکنون یک منوی کوچک باز شده و شما می‌توانید از داخل آن گزینه‌ی Object را انتخاب کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

حالا پنجره‌ی Object باز شده و شما می‌توانید به تب Create from File را انتخاب کنید.

سپس گزینه‌ی Browse را انتخاب کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

 

 

از داخل پنجره‌ی فایل باز شده، فایل PDF مورد نظر را پیدا کرده و سپس گزینه‌ی Insert را انتخاب کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

پس از این، شما دو گزینه‌ی اضافه خواهید داشت.

گزینه‌ی اول این است که یک لینک به فایل PDF مورد نظر اضافه کنید.

گزینه‌ی دوم هم این است که فایل را به شکل یک آیکون PDF نمایش دهید.

اگر هیچ کدام از این دو گزینه را انتخاب نکنید، فایل PDF شما مستقیما داخل Word باز خواهد شد.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

 

ودر آخر روی کلید OK کلیک کرده و فایل PDF خود را به شکل دلخواه وارد Word کنید.

فایل پی دی اف Microsoft Word
فایل پی دی اف Microsoft Word

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *